PSA Peugeot-Citroen ar putea să atingă mai devreme obiectivul de profitabilitate stabilit pentru 2018
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen sunt pe cale să-şi atingă în avans obiectivul de profit operaţional stabilit pentru anul 2018, anunţă Jean-Baptiste de Chatillion, CFO-ul companiei.
PSA Peugeot-Citroen ar putea să-şi atingă mai devreme ţintele de profit stabilite înainte de restructurare, titrează Automotive News. Potrivit lui Jean-Baptiste Chatillon, şeful departamentului financiar al companiei, marja de profit operaţional de două procente stabilită drept obiectiv principal înainte de restructurare este mai aproape ca niciodată, iar aceasta va fi atinsă înainte de anul 2018, aşa cum sperau iniţial francezii.
PSA Peugeot-Citroen a revenit la profit pentru prima oară după trei ani de pierderi
Compania franceză s-a bucurat în 2014 de realizarea unui profit operaţional, după trei ani de pierderi, iar Jean-Baptiste Chatillion explică viitoarea reuşită atingerea marjei stabiltie de marjă de profit operaţional după taxe printr-un euro slab şi reducerea costurilor de achiziţie ale unor materii prime. Întreaga reuşită este descrisă drept ”o aliniere mai favorabilă a planetelor” de către CFO-ul concernului PSA Peugeot-Citroen. O schimbare importantă faţă de anii precedenţi a avut loc în 2014 la Peugeot-Citroen, când ultimii membri ai familiei Peugeot au părăsit consiliul de administraţie al companiei, după ce statul francez şi chinezii de la Dongfeng au achiziţionat 28% din acţiunile companiei.
PSA Peugeot-Citroen va înjumătăţi numărul de modele din gamă pentru a reveni la profit
În spatele acestor reuşite stă Carlos Tavares, CEO-ul PSA Peugeot-Citroen şi fostul numărul doi al Alianţei Renault-Nissan. Tavares a introdus un plan de acţiune pentru compania franţuzească, numit ”Back in the Race”, în baza căruia a stabilit reducerea portofoliului de modele la jumătate până în 2018 prin renunţarea la modelele cu vânzări slabe sau care nu realizau profit. În plus, PSA Peugeot-Citroen a operat diferite modificări la nivelul întregii reţele pentru a-şi reduce costurile operaţionale.
Schimbări la PSA: C3 ar putea fi produs în Slovacia, iar electricele ar putea fi eliminate din gamă
Via AutomotiveNews (înreg.)
Toti vor sa atinga apogeul, acela de a fi pe primul loc, cu gandul si visul ca poate ''intr-o buna'' zi, vor detrona colosul TCM . Dar multi nu-si pun si problema ca pt a detrona un asemenea lider incontestabil si de nebatut, trebuie sa cheltuiesti miliarde si sa investesti bani in motoare mai fiabile, nu de unica folosinta. Asadar, Toyota va ramane vesnic ''Number One'' si asta fiindca sunt cei mai tari. Jos Palaria , ma inclin !