RAR nu mai inscrie masinile cu Euro 3
Registrul Auto Roman a anuntat ca nu va mai omologa autoturismele noi cu Euro 3.
Registrul Auto Roman nu mai elibereaza si nu mai omologheaza, incepand din acest an, carti de identitate pentru autovehiculele noi care nu respecta normele de poluare Euro 4, anunta Mediafax.
"Incepand cu data de 1.01.2008, Registrul Auto Roman nu mai omologheaza si nu mai elibereaza carti de identitate autovehiculelor care nu respecta normele de poluare chimica Euro 4. Aceste norme se aplica numai autovehiculelor noi, respectiv celor care nu pot face dovada unei inmatriculari anterioare introducerii in Romania
Astfel, la inceputul lunii decembrie a anului trecut, RAR a transmis tuturor importatorilor, reprezentantilor autorizati ai producatorilor si constructorilor auto conditiile de acceptare a vehiculelor cu gradul de poluare chimica Euro 3 complete sau incomplete detinute pana la sfarsitul anului trecut.
-
anonimus, joi, 10.01.2008 03:07euro3
mare porcarie... dat fiind ca marea majoritate a oamenilor ishi cumapara masini de dincolo pentru ca sunt mai ieftine, si cu porcaria asta, strica piata... dar... e treaba lor, asha sa scoata shi toate Daciile de pe drumuri, k e poluarea prea mare, shi gata...
-
Gt, joi, 10.01.2008 03:15!!
tinere anonimus si tinerilor care nu au intzeles !!doar masinilor noi care nu au mai fost niciodata inmatriculate se aplica aceasta lege !o zi buna sau noapte sau seara sau dimineatza
-
cdv, joi, 10.01.2008 04:10euro 4
bai fratilor, pai oricum nici un producator de autovehicule nu mai produce masini care sa indeplineasca numai normele de poluare euro 3 - toate auto noi sunt in standard cu normele euro 4 si mai noi sunt cativa producatori care au trecut deja de ceva timp la euro 5. Si Loganelul nostru a trecut din ianuarie anul trecut la euro 4, DACIA dorind la aceea perioada ca taxa de inscriere ptr, automobilele noi ce le producea si comercializa fa fie cat mai mica, in acord cu normele taxei de inmatriculare, care deocamdata inca mai e valabila asa cum era.Asa ca, fratiorilor, aceasta decizie a RAR-ului nu afecteaza practic pe nimeni. Poate cine stie ce cazuri izolate izvorate din cine stie ce imprejuarari izolate,Bafta tuturor!
-
EuroX, joi, 10.01.2008 05:08In sfarsit au luat pozitie.
Doar asa sa scapam de chinezisme.
-
eu, joi, 10.01.2008 06:56
sa inteleg ca nu-mi mai pot lua hummer, nu este euro 4 ...
-
FLorin, joi, 10.01.2008 08:02mda ..
Loganul e euro 4 pe foaie sau real? ca trecerea s-a facut dintr-o data..
-
ion, joi, 10.01.2008 08:31buna
orice masina din strainatate e mai buna la ora actuala decat ce se fabrica in Romania.Noi mai avem mult pana ajungem la standardele lor.Dacia ce euro are?Calitatea lasa de dorit in tara.Nu se respecta nimic si noi vb de euro 4
-
mmm, joi, 10.01.2008 08:37FLorin
te poftesc la ITP sa vezi ce poate loganu
-
dragosh hummerro, joi, 10.01.2008 09:01Pt CDV si FLorin
PT CDV: tinere...dupa cum a spus un tip mai desptept mai sus...dacia...este marca autohtona...nu este supusa acelei taxe de prima inmatriculare, precum un anutoturism produs dincolo de granitele tzarishoarei noastre frumoase!si pt FLorin,hartia este dovada...toti cer dovezi...deci ai euro 4 hartie, are masina...eu unu m-am uitat si la un lighean cu e3 si unu cu e4...sincer...catalizatorul era absolut identic...linia de tobe...nu identica...cam 99,9% asemanatoare...deci...nu prea cred ca are...as dori dc e cineva informat corect, cu dovezi din teste de noxe....reale, nu matrasite de prodcatori...sa ne spuna daca are vreun grad de poluare mai scazut decat modelul precedent!Numai Bine!
-
zoloft, joi, 10.01.2008 09:24Verso la taxa auto
Fratiloooorrr..GANDITI !!!U.E se va impune pana la urma si asta stiu si guvernantii. Va trebui sa scoatem taxa de prima inmatriculare si astfel exista riscul de a ne invada toate ciurucurile fumegatoare de afara.Eu nu zic ca nu exista masini f bune pe afara care au Euro 3 si merg la fel de bine (si nu polueaza) ca marea majoritate de aici DAR !!! romanul e ROMAN...si daca poate da 4-5.000 Eur pe UN JAF de 250.000 km de afara...nu mai da bani pe ceva intr-adevar BUN de 8-9.000 eurSi atunci PAC norma Euro 3 o respinge RAR.Nu vrea U.E sa ne lase cu taxa pt masinile poluante ??? lasa ca avem noi grija ca INDIRECT sa nu se mai aduca masini poluante, deci Euro 3 !Asta e smecheria ! Si e FFFFF.BUNA !
-
anonim, joi, 10.01.2008 09:34euro 3
cititi cu atentie ce scrie sus e si ingrosat ca sa se vada
-
Adi, joi, 10.01.2008 09:51Logannnnnnnnnnnn
Logan EURO 4 voi ati auzit asa ceva?Ce norma de poluare are Logan oare?Deci conform spuselor Logan nu ar mai trebui sa fie inmatriculabila.Ce de minciuni de rahat si ce de escroci.
-
URAGANU, joi, 10.01.2008 09:57FURT PE FATA
Si acum asteptam sa vedem Taxa auto daca are vreo legatura cu Euro 4. Deci va fi facuta pentru Euro 4. Asta inseamna ca daca vrei o Vectra din '92 nu mai aduci, nici cu 3000 euro taxa, pentru ca RAR are monopol de rahat si nu mai vor masini mai jos de Euro 4.Uitati-va dincolo de aparente, o sa ne fure mai mult anul asta.
-
tudor, joi, 10.01.2008 10:00taxa
loganu nu merita nici euro 2 ,ar trebui sa va dati foc cu legile voastre adica eu dacaa euacuc euro 3 nu mai pot inmatricula.sa ma pis pe legile lor sipe fetele lor
-
INTERPRETARE, joi, 10.01.2008 10:08
ATENTIE !!!!TEXTUL SE REFERA NUMAI LA MASINI NOI SAU CARE NU AU FOST INMATRICULATE!NU SI LA MASINI FOLOSITE !!!!!
-
K, joi, 10.01.2008 10:13Asa e daca ati chiulit....
Eu zic sa mai cititi inca o data articolul si nu va mai hazardati atat. Pentru "zoloft" : ia zi mah de unde sa scoata omu de rand 8-9000 €,e mult 4-5000...sa nu ne intindem mai mult, sau cei mai saraci sa circule dreq doar cu transportul in comun, nu? Sau nu cumva te refereai sa ne ingropam in datorii pana la gat /:) pentru ca atunci te poftesc la orice ferma de porci sa te ingrop in kkt pana la gat...poate ai sa intelegi atunci. E asemanator pentru omul de rand.
-
varu, joi, 10.01.2008 10:21poluarea
si asa romania devine tara care lupta cel mai aprig impotriva poluarii, incalzirii globale, bla, bla...
-
gaby, joi, 10.01.2008 10:32ia zi ma dorele....
Degeaba avem noi in Ro euro 4 si 5,sau in fine...o sa avem....sunt curios si eu cand o sa dispara toate camioanele/basculantele/autobuzele alea care lasa o perdea de fum in spatele lor de nu mai vezi nimic...Alea nu le mai controleaza nimeni pt. "catalizator" si circula fara probleme.Spor
-
stef, joi, 10.01.2008 10:54
asemenea aberatii n-am vazut pe niciunde...In primul rand norma euro4 impusa de RAR este pt masinile NOI (zero km) si nu afecteaza piata de second hand! Ce aveti cu loganul...la pretul ei este o masina buna (yo nu am logan...am o corolla) si cel mai important lucru este o masina NOUA. Ar trebui sa invatati sa faceti diferrenta intre masina noua si ciurucurile altora sau gunoaie cum vreti sa le ziceti. Ar trebui sa invatam sa fim putin mai nationalisti nu sa bascalim masina nationala pe unde prindem ocazia.
-
soso, joi, 10.01.2008 10:55masinii
daca imi aduc din STATE o mas.. ce naiba fac acolo nu sunt normate pe EURO 1,2,3,4,
-
jiji, joi, 10.01.2008 11:07
Daca Logan este bun sa iti cumperi tu si cu tactu bineinteles, toata viata ta.Tine pt tine mizeriile astea.
-
Gabi, joi, 10.01.2008 11:12pt K
auzi, da' de cand e obligatoriu ca orice om sa aiba masina?la noi, in tara noastra, inaltata pe culmea smobismului si prostiei, orice ferentarist care a vandut niste mobile la coltul blocului si a strand 3000 euro da o fuga in Germanica si vine cu un Opel Astra din 95 cu 200 000 km la bord sau un Passat cu 500 000 km (ca altceva nu stiti - vorba arazitilor - Passat...gri metalizat... 1.9 TDI ... nu mai zic in continuare), ca sa iasa cu ea seara cu geamurile lasate, cu manelele la maxim sa se laude la fufele mancatoare de seminte de la scare 2 ca are si el masina...Mai terminati-va cu fitele astea ieftine!Masina este un bun pe care nicaieri in lume nu si-l permite toata lumea!!! La noi, romanu fudul e considerat ultimul prost dc nu are si el o masina, nu?... no comment
-
bogdan, joi, 10.01.2008 11:33tarani...
logic, ca si pana acum Romania e o tara de idioti...tot vorbiti voi de norme si de ce face rar ul si de taxa auto... daca ati gandi si voi ceva mai mult v-ati prinde ca fac asta pentru noi, parca euro 4 e numai o norma pusa aiurea,ci aceste norme sunt la locul lor pt sanatatea noastra ,ca si asa cand dai cu nasul afara te astupi de un aer negru si plin de gaze arse...lasati dumele si strangeti bani de masini noi,nici macar cu euro 4... ca doar e euro 5 mai noi si hibridul si atunci comentati.pa
-
Dorel, joi, 10.01.2008 11:37Vreau si eu o basculanta...
Este inadmisibil asa ceva. Ca OM si cetatean al romaniei, consider ca am dreptul sa circul cu ce masina doresc. Si orice cetatean are dreptul la o masina...ESTE DREPTUL ORICARUI OM. Mia nu-mi spune nimeni cu ce am voie si cu ce nu... Sa coste esalonat impozitele si taxele auto daca masinile sunt in categorii diferite de consum, cilindree, poluare, etc... NU SA LE INTERZICA !!! Daca imi doresc o masina de colectie din anii '70, nu mi-o pot inmatricula? Oricat as plati pentru ea taxe, impozite, norme de poluare? Atunci care mai sunt drepturile mele ca OM?
-
Anonymus, joi, 10.01.2008 11:39tarani...
Dupa cum a spus si Bogdan mai sus, puneti mana si luati masini noi, nu 1.9 tdi din 2001Si pt cei care vor cu adevarat o masina noua fara euro 4, mai au o varianta: Se duc cu masina la o cunostinta in afara, ii fac acolo acte provizorii, si e o masina second hand..Ce e asa greu?
-
mafiozzo, joi, 10.01.2008 11:44deci astai tzeapa?
scot taxa de prima inmatriculare si ne baga tzeapa asta:))) fain
-
Dacia 1310, joi, 10.01.2008 12:06norme de poluare
Incepand cu data de 1.01.2008, Registrul Auto Roman nu mai omologheaza si nu mai elibereaza carti de identitate autovehiculelor care nu respecta normele de poluare chimica Euro 4. Aceste norme se aplica numai autovehiculelor noi, respectiv celor care nu pot face dovada unei inmatriculari anterioare introducerii in Romania
-
Falco, joi, 10.01.2008 12:16
daca plec in germania sa-mi duc o masina cu euro3 pot sa o inmatriculez?
-
Gangsta, joi, 10.01.2008 12:45
"[...]Aceste norme se aplica numai autovehiculelor noi, respectiv celor care nu pot face dovada unei inmatriculari anterioare introducerii in Romania[...]"@FAlco - Deci nu poti sa incrii o masina second-hand cu Euro 3 daca nu a mai fost inscrisa in RO.
-
john, joi, 10.01.2008 12:49d.TARICEANU
Domnule TARICEANU,luati o pauza de odihna,doar ce,v-ati scos carti de identitate la tot parcul??????? si prieteni dvs importatori si-au scos CI la toate masinile?????vai ce-ati mai muncit..........maine se va vedea profitul....
-
Spider, joi, 10.01.2008 12:50Multi sunt spalati pe creier
Bai oameni buni. Second-hand-ul nu este supus acestei legi. Doar vehiculele 0km. Daca vreti masini din 70...no problemo. Puteti sa le aduceti si sa le inmatriculati. Aici este vorba de un standard de impunere adresat producatorilor, pt a nu mai produce masini cu Euro3. La ora asta exista masini cu Euro5, iar noua Honda Accord din state, spun japonezii ca este conform Euro6, si chiar daca standardul nu exista, il vor patenta ei. Aceasta lege nu impiedica un cetatean sa inmatriculeze o masina. Daca cetateanul cumpara un sh se poate inmatricula deoarece legea spune clar ca nu se refera la sh, iar daca o cumpara noua din showroom, aceasta are automat euro4, deci nicio problema la inmatriculare. Daca va cumpara de pe afara una noua 0km, dar ramasa pe stoc, adica avand 1-2 ani vechime, trebuie doar inmatriculata acolo, si cand este adusa in Ro, deja are acte ca a fost imatriculata undeva, si intra in tara ca sh, chiar daca nu are pe bord decat km de la Munchen (de exemplu) pana pe la noi.Ce ma dispera este ca de fiecare data cand se vorbeste de vreo lege sau restrictie exista vreo cativa cetateni pe aici, care o iau personal si incep cu povestea aia ca saracii sunt batuti de soarta, ca nu au drepturi, ca cineva le interzice sa-si ia masini de 3000 euro. Pai daca va luati masini de 3000 euro, aveti bani de benzina (ca alea mai vechi in general chiar consuma mai mult la aceeasi capacitate cu astea mai noi), aveti bani de piese originale (ca de after-market deja sunt satul de cat de proaste sunt), aveti bani de revizii la sevice-urile reprezentantei (ca de service-urile de la colt de strada iar sunt satul ca fac numai tampenii si nu ofera nicio garantie la lucrare, plus ca te taxeaza de dracii te iau, si daca-ti cade motorul pe sosea, raspunsul lor este ca nu stii tu sa mergi). Ve naiba mai oameni buni. Cititi bine textul legii si lasati dupa aceea comentariile cu "statul imi interzice" si "merg cu ce vreau eu". Daca aveti o rabla de pe care cad tablele, nici eu , nu numai statul, nu sunt de acord cu traba asta. Si eu am masina sh, e drept din 2001, in care mai bag bani cand vine nevoia, dar nu dau atata cu parul in cei care isi pot permite masini noi, si nici nu ma plang ca ce nedreptatit sunt eu de catre autoritati ca am un sh, si ca numai bogatii au voie sa circule.
-
George, joi, 10.01.2008 12:56@Falco & everyone else
Da Falco, in Romania esti liber sa inmatriculezi orice masina second hand! Atat ca trebuie sa platesti taxa de prima inmatriculare. Articolul de mai sus face referire doar la autovehiculele noi.E incredibila concluzia la care se ajunge cititind comentariile de mai sus. Prea multi dintre acesti indivizi nu inteleg ceea ce citesc! Si nu e vorba de un text de lege! E un simplu articol de presa.
-
Dorel, joi, 10.01.2008 13:32
ce inseamna "autovehiculele care nu pot face dovada unei inmatriculari anterioare introducerii in Romania"?
-
Dan, joi, 10.01.2008 13:35Sa va iubiti conducatori pe care ia-ti votat
Nu va precipitati aceasta este gandirea si priceperea politicului de la noi fata de interesele pe care le au cumparati Logan euro 4?
-
rbt, joi, 10.01.2008 14:11euro3
nu ati inteles nimic unii dintre voi:)) daca tu iti aduci masina de afara poti sa o imatriculezi daca poti dovedi ca a mai fost inmatriculata anterior in tara respectiva chiar daca nu are euro4!!!
-
IONUT, joi, 10.01.2008 14:21ATENTIE!!!
ATENTIE !!!!TEXTUL SE REFERA NUMAI LA MASINI NOI
-
Spider, joi, 10.01.2008 14:50@gangsta
Daca si intelegi ceea ce citesti si nu doar ceea ce vrei, vei vedea ca ai ajuns la concluzia gresita. NU poti inmatricula o masina euro3 in Ro daca Nu a mai fost inmatriculata nicaieri afara, rezulta masina NOUA. Daca a mai fost inmatriculata rezulta sh, rezulta SE POATE inmatricula, rezulta ti-a intrat pe o ureche si ti-a iesit pe alta.
-
Soo, joi, 10.01.2008 15:04tulai
cititi cu atentie articolu se refera doar la masinile noi, dar cred ca e o problema nationala asta cu "cititu". e grele e grele ...
-
Alin, joi, 10.01.2008 16:25romania
oare loganul are euro 4???? chiar nu stiu dar ar fi super taare sa le interzica:)) sorry dar habar n-am ce norme de poluare are loganu nostru "drag si scump":))
-
liviu, joi, 10.01.2008 16:30euro 4
prafu si noroiu nu-l vad pe drumuri si drumurile de rahat pt care platim taxe vor euro 4 toate au euro 4 de jumatate de an nu impiedica pe nimeni hotararea lor,sa scoata taxa pt prima inmatriculare ca suntem cei mai prosti din europa la problema asta
-
liviu, joi, 10.01.2008 16:33euro 4
e grele soo,au probleme cu loganu`toti
-
danx, joi, 10.01.2008 16:54rar
ce spune RAR acum este egal cu zero !!! pai cine naiba credeti ca mai vinde vreo masina noua la zero km caer sa mai aiba euro 3? nimeni! poate Dacia noastra sa mai aiba ceva pe stoc, in rest nimeni, deci repet: ACEASTA STIRE NU FACE DECAT SA INCURCE LIMBAJUL, ASTFEL INCAT POPULATIA SA INTELEAGA CA RAR NU MAI OMOLOGHEAZA MASINILE CU EURO 3! DAR DE FAPT E VORBA DE MASINILE NOI CARE AR AVEA EURO3! - UNDE ATI VAZUT MASINI NOI NOUTE CARE SA AIBA EURO 3 asadar??????????? deci, O TAMPENIE NASCUTA DE LA UN TAMPIT! cine poate fi tampitul? ia ghiciti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
corny, joi, 10.01.2008 17:06masini
prea bine au procedat. traim in 2008. tre' sa ne emancipam sh noi.. sunt de accord
-
chanito, joi, 10.01.2008 19:23a6
loganul e de kkt.rar e de kkt.un audi a6 din 2000 se pisa pe 80% din masinile din romania.vreti masini bune ,mergeti si luati din germania.o sa ramineti mai mult in viata.
-
comedy, joi, 10.01.2008 20:32tampitzi
Ba, romanii sunt de kkt si isi merita soarta, invatati dracu sa cititi intai( nu ca ati intelege ceva..) si apoi sa comentati.. pt romani Loganul mi se pare perfecta...asa oameni asa masina
-
ardele, joi, 10.01.2008 20:34
cu siguranta mai sunt importatori care au pe stoc masini (noi) cu euro 3 care nu au fost vindute
-
jully, joi, 10.01.2008 20:55euro 4
Eu zic, ca, masinile de dupa 2002-2004 sunt toate cu euro 4, de ce se da euro 3? Poate omul nu are bani sa cumpere o masina noua, de ce nu i se da euro 4 la o masina de dupa 2002 daca are inscris in cartea de identitate a masinii euro 4. nu mi se pare corect. Numai bine. Ciao.
-
Gicuro, joi, 10.01.2008 21:17ha ha
Stati baieti !....voi credeti ca in vest nu sunt inca tone de cazane noi euro 3, la dealerii lor ....stai sa-i vezi pe baieti cu vanzari fictive la masini noi inmatriculari la fel si cum vin ele in Romanica second si se inscriu, oricum eu astept o noua mutare a comisionarilor din guvern, care cred ca se observa ca tin cu marca autohtona...franceza
-
cata, joi, 10.01.2008 21:58euro2 =euro3=euro4??????????
Salutare! Cititi si va minunati;chinezisme vandute de "ALEXANDROS MOTORS" : http://www.ziarultricolorul.ro/intern.html?aid=1777 .. NO COMENT ....
-
alex 2, joi, 10.01.2008 22:08rar
hover o rabla de masina,..........
-
adrian, joi, 10.01.2008 22:17euro2=euro3
Interesant ce am citit,daca e adevarat astia fac misto de noi.Cum adica,cumperi o masina fie ea si HOVER ,CUV euro 3 si de fapt ea e euro2? LA PUSCARIE CU EI....CAT O SA SE MAI FURE IN TARA ASTA???????????????
-
frenchbusines, joi, 10.01.2008 22:29vai ce analfabet sunteti cativa
eu sunt din franta, locuiest in romania de 4 ani , si sunt in stare sa inteleg ca articol se refer numai la masina nou , si voi romani care ai facut scoala in romania nu sunteti in stare sa inteleg asta, atunci chiar cativa dintre voi ma dovedease ce am gandit des, ca sunt foarte mult analfabet si prost in tara asta, sa ma spun ce este greu de inteles in articol asta???????????????
-
zozo, vineri, 11.01.2008 10:03LOGAN
VA INVIT LA RAR SAU ITP SA TESTAM PRIMELE DACII-LOGAN EURO 4,SA VEDEM CITE TREC DIN 10.
-
Manu, vineri, 11.01.2008 10:40RECTIFICARE??
este vorba de mashinile noi. adik alea pe care le construiesc astia acum si au motor euro3 :))..e greu :p
-
gica, vineri, 11.01.2008 16:01RAR=prima inmatriculare
mai o sa ascultati voi stirile la sfarsit de luna asta ,prima inmatriculare prea mare la noi la masini secend,va fi rumania asta luat la suturi[asta sa intamplat si cu ungaria,dar si cu polonia]dar romanul roman.
-
liviu pup, vineri, 11.01.2008 17:10ok!dar nu produce mai multa poluare una non euro?la mana a-II-a
hai domne ca astea noi euro euro 3 parca ar mai merge(daca exista noi cu euro3)...dar ce ne facem daca se apuca romani sa care masini din afara toate natile la mana a-II-a,cu euro si fara euro..cu astea ce face registru roman?le face carti auto etc???
-
GIGA, vineri, 11.01.2008 17:21POLA
POSTATI
-
gica, vineri, 11.01.2008 17:38Multi oameni ,care ne parasesc
pentru ce ?????,cineva o pus intrebarea asta?-sar putea dar nu am primit raspuns, vad ca si realitatea face de cap ,sa scrim frumosi noi de experienta,cu respect unu ,din doi
-
TONI, sâmbătă, 12.01.2008 19:29LOGANNN
HAI SA PUNEM LOGANU CU UN GOLF GTY DIN 93 CE O SA SE INTIMPLE OARE. tot ce fac magari astia e pt LOGAN. PROTECTIA RABLEI. NOI ROMANI CRITICAM DE LA TASTATURA DAR NU AVEM CURAJ SA MERGEM IN FATA LOR.
-
Sebi, sâmbătă, 12.01.2008 23:43Euro 4
Din cate stiu eu normele euro 4 au aparut de ceva vreme asa ca nu mai plangeti dupa celelalte masini cu alte norme, daca afecteaza pe cineva decizia asta , singuri afectati sunt importatori care aveau masini Euro 3, adica uni producatori asiatici gen Kia, BMC si altii, cei care aveau masini concepute de ceva vreme, asa ca nu mai plangeti degeaba.
-
EURO, duminică, 13.01.2008 13:47euro1, euro2,euRO 3,EuRO4,mai bine DOLAR 1.
Bai ,euroLEI ! ??? , care tot latrati ca niste catei abandonati, precum cei care sugeau tata de la LUPUICA,!!!! Stiti bai ,sugesosete, ce inseamna un EURO1....4...5.? Sa dea cineva o explicatie ce inseamna un EURO......X , date tehnice, etc, tot ce implica .... SA va vad catelusilor fara coada,miros,si puta!!! Latrati va rog ......
-
cristi, luni, 14.01.2008 03:04acelasi lucru
se diminueaza taxa auto dar nu o poti inmatricula :) numai in romania poti vedea asemena ghidusii!
-
eu, miercuri, 16.01.2008 10:50astia-s prosti
BBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ce tara distrusa avem. adica dupa ce baga taxa de inmatriculare care te rupe la buzunar mai baga si faza asta cu euro 4. adica la 18 ani trebuie sa-ti iei neaparat masina noua ca sa o poti inmatricula, cand in germania gasesti masini aproape noi la preturi super bune. luare-ar foc masinile parlamentarilor sau alora care au propus legea.
-
puiuu, joi, 17.01.2008 17:35pretexte pt firma guvrenamentala
se stie ca tariceanul cu gasca lui ,nu vad decit bani si-ai doare -n fund de romani.banul sa iasa prosti daca vor bani sa fie si ei primministru sau guvernanti daca nu cicul mic
-
ITALIANU_CHICAGO, vineri, 18.01.2008 02:19Mu_e Szdremtzelor din Guvern
Ma de as veni in tara [pacat ca nu's]crima as face sa vad ca ma traje in piept kkti eia de la putere care vor sa suga tat...sa nu te lase sa misti si tu ceva....cat despre masini [Gabi vezi ca gresesti]MASINA E O NECESITATE NU E O VALOARE...care nu si-o permite tata lumea....si-o permit si altii care acum nu zic nimika....uite Exp.: in Cj dute vezi cate jafuri vezi akolo?..numai masini de masini si mai e si vb aia 'SUNT PREA SARAC SA NU IMI CUMPAR SI EU UNA'...Bine mah hai ca va las si la multi ani sa aveti cu Dacia cu tot [sa-si dea foc la logan ca e poluare numai o data si gata...:)))]
-
EURO 3, duminică, 27.01.2008 13:04DAN
ESTE CRED O MISCARE DESTEEAPTA ,pentru masinile noi,deci cea ce se produce in tara si dacia se conformeaza celelalte masini de ce nu.
-
NELU, duminică, 27.01.2008 17:48INSCRIEREA AUTO
SALUT POT INMATRICULA O MASINA DIN AFARA ROMANIEI FIIND EURO 2 .CONTACTATIMA PRIN E-MAIL DACA CINEVA MA POATE INFORMA. [email protected](autovehicululeste inmatriculat la ora actuaa in italia) va multumesc
-
Ticala Ioan, miercuri, 30.01.2008 17:16jegosilor
Ba,sa moara vanilia mea daca nu-l impaiez io pa Tariceanu si pa bot imblanit(Vosganian s-au cum mortii lui i-i zice)care e mare tampit!
-
Mihai, duminică, 30.03.2008 13:10prima taxa de inmatriculare
Salut tuturor.sunt in Italia,muncesc de noapte in speranta ca pot scoate ceva bani pt a cumpara o amarata de masina cu euro3,dar ajung la ideea ca dai4000£ aici si mai dai si in tara 1500£,deci5500£ pt o masina care sigur nu polueaza ca o dacie,si care are chiar multe facilitati in comparatie cu masinile noastre,nu are rost si nici logica prima taxa de inmatriculare pt masinile cu euro3,sau se pot plati200-300 de euro pt asta.in nici un caz mai mult!www.autosos.ro ,incercati si voi la o masina cu euro3 sa vedeti de curiozitate cat va cere pt prima inscriere!dak aveti idee ce se poate face pt a nu o inscrie,sau ce se poate plati si unde ca sa ramana cu neinscrisa mai mult de 3luni pt ca stiu sigur ca se poate!
-
Mihai, duminică, 30.03.2008 13:54prima taxa de inmatriculare
Tariceanu merita sa fie dat jos de la putere pt INTERESELE lui politice si pt ca e contra,incearca sa ne duca de nas pe toti,un POPOR intreg incearca sa minta si sa pacalesca,trebui organizat miting,protest orice pt a fi dat jos de la putere,deoarece problema e in felul urmatoR un autoturism cu euro3 nu polueaza si nu va polua vreodata cat polueaza daciile noastre de pana acum si plus ofera siguranta si confort conducatorului,pasagerilor din masina,ce dacie are AIRBAG si aer conditionat in romania inafar de logan?loganul care se produce acum ofera un Minim de confort si de poluare,sunte ti de acord cu asta?ca orice masin straina are aer conditionat din anul 98 in sus?orice dacie din98nu are NICI MINIMUL NECESAR,DA PAI CONFORT SAU SIGURANTA,PE CINE INCEARCA EL SA PACALEASCA AICI,RUSINE,AR TREBUI SA VINA BECALI SAL INJURE IN FATA TUTUROR SAL INJURAM TOTI SAL DAM JOS CU MINCIUNILE LUI,NU MERITA SA STEA IN PARLAMENT,CE SE INTAMPLA ACUM IN RO ESTE CEVA DE NEDESCRIS,CORUPTIE PE FATA,MINCIUNA,EU UNUL LAS SCUIPA DIRECT IN GURA,IN GURA AIA CU CARE VB SI CU CARE NE MINTE,IN GURA AIA SPURCATA CU CARE NUMARA BANII SI INTERESELE LUI CE MITOCAN SI DE CORUPT IMPUTIT,SPURCAT CACANAR CARE ARE CURAJUL DE A MINTII POPORUL PE FATA,DIN CAUZA ACESTOR OAMENI,MULTI ROMANI SUNT NEVOII SA PLECE SA MUNCEASCA IN STRAINATATE CA SA FIM ASTEPTATI IN TARA CU TOT FELUL DE TAXE DE IMPOZITE SI DE MAGARII,SA TRAIASCA PE SPINAREA NOASTRA,JOS CORUPTIA SI JOS TARICEANU CARESI CONDUCE DECAT INTERESELE LUI,MUNCIM O VIATA PT A CUMPARA O MASINA,MUNCIM O TINERETE PT A PUTEA CUMPARA UN STRICT NECESAR SI LA FINAL SA FIM NEVOITI SAI PLATIM LUI TAXE FUTULAS INGURA AIA DE SPURCAT IMPUTIT SI DE CORUPTI,JOS CU EI,JOS!
-
dan, miercuri, 30.04.2008 13:37
daca stiti un aro din 2002 ce euro are
-
toty, marţi, 27.05.2008 21:19taza de prima inmatriculare
sa-mi spuna si mie destepti aia din parlament care dorm toata ziua pe scaunele lor si voteaza legile cum li se scoala lor daca o dacie din 90-98 ii mai buna decat un ford ,opel sau renault din anul 2001 -2003
-
iulia, duminică, 09.11.2008 08:46taxele de imatriculare a masinilor aduse din strainatate
as vrea sa stiu cat costa de imatriculat o masina,de 6 luni. deci aproape noua
-
mihai, marţi, 17.02.2009 08:58taxa auto
o masina din anul 2000 motoru este de 2000 euro2 .
-
mihai, marţi, 17.02.2009 09:03taxa auto
cit costa taxa la o masina anul de fabricatie 2000,capacitatea motorului este 2000 si are euro2 asta cu euro nu inteleg de ce mi-a bagat euro2 va rog sa-mi spuneti daca stiti cit costa taxa
-
bogdan, duminică, 08.03.2009 11:03fara taxa
fara taxa ca protestam
-
Pavel Daniel, miercuri, 23.12.2009 16:58LOGAN????
Logan? se vorbeste de panarama de logan? mai bine lasa tot daciile berline astea parca-s niste broaste puturoase , stiu eu ce zic am avut ca masina de serviciu o panarama , acum merg cu masina mea HUUUUOO GUVERNANTI mi-e rusine ca-s roman
-
alexandra, joi, 11.02.2010 02:17sunt intro dilema lamuritima va rog
am si eu o intrebare daca ma puteti lamuri am si eu o masina adusa din spania pe 27 februarie imi expira asigurarea mai pot so inscriu fara asigurare?
-
alin, miercuri, 10.03.2010 13:09euro 4
am un audi a 6 cat mar costa sal il inscriu
-
LILLO, duminică, 05.09.2010 21:35Taxa prima inmatriculare
Ma fratzilor,eu am un Golf V,euro 4 cu un motor de 2000cc,inscris in 2007 in Italia.Cat mar costa sa-l inscriu in romania,caci facand eu un calcul pe un site unde imi dadea sa calculez taxa prima inmatriculare ma costa mai mult decat ar fi costat la o masina euro 2 de 16 ani.Mersi!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
mi se pare normal.daca tot cumperi o masina noua, sa aiba macar euro4.acum sa vad ce miscare fac producatorii auto, dar mai ales dilerii