Recall-ul anului vine din SUA: BMW recheamă în service un exemplar X3 pentru probleme la servodirecție
Zona siguranței este atât de importantă pentru autoritatea de control din SUA, încât un singur exemplar cu probleme duce la inițierea oficială a unei operațiuni de rechemare în service. În acest caz, e vorba de un X3 cu o potențială problemă la servodirecție.
Obișnuiți de obicei cu rechemări în service care afectează sute de mii sau chiar milioane de mașini la nivel mondial, o operațiune de recall inedită care vine din Statele Unite ne face să zâmbim. Pe de o parte pentru că ne arată cu câtă importanță este văzută o astfel de acțiune în SUA, iar pe de altă parte pentru că ne explică involuntar cât de exact este procesul de fabricație al mașinilor produse de mărcile auto în era digitală.
NHTSA, autoritatea de stat care se ocupă de siguranța șoselelor de peste Ocean, a inițiat un recall pentru un singur exemplar al celei mai noi generații BMW X3. Motivul: una dintre mufele de contact care face ca servodirecția electronică să funcționeze nu a fost construită corect, ceea ce ar putea duce la scurtcircuit și la un eventual incendiu. Conform celor de la NHTSA, riscul se menține chiar și dacă mașina este parcată și cu cheia scoasă din contact.
Evident, proprietarul mașinii produse în 7 iulie 2016 - un X3 xDrive 28i - va fi convocat la service printr-un mesaj personalizat, iar problema va fi rezolvată gratuit.
via NHTSA
intr-un context marcat de prea multe recall-uri trebuia sa vina cu o idee noua si originala...deja mi-e lehamite de publicitatea germana...