Renault desfasoara campania "Siguranta pentru toti"

Publicat vineri, 31.10.2008 11:42 de Robert Gherghe

Renault desfasoara in Romania programul "Siguranta pentru toti", care urmareste educarea publicului tanar.

In perioada 20 septembrie - 30 noiembrie, se desfasoara editia 2008 a programului Renault, „Siguranta pentru toti”. Programul „Siguranta pentru toti” urmareste formarea, sensibilizarea si educarea tinerilor cu privire la marile principii ale securitatii rutiere, invatandu-i conduita care trebuie adoptata pe sosea inca de la cea mai frageda varsta.

Aceasta initiativa face parte dintr-un proiect international conceput de Renault in anul 2000. In Romania, programul este organizat pentru al cincilea an consecutiv si se adreseaza elevilor din clasele I-IV, din scoli generale din Bucuresti si din tara. Aceasta campanie este educativa si in acelasi timp antrenanta pentru copii, propunand o competitie cu doua etape.

Tinerii care se inscriu pe site-ul www.sigurantapentrutoti.ro concureaza individual: fiecare trebuie sa realizeze un desen legat de mascota concursului, zebra, si de circulatia rutiera. Creatiile sunt postate pe site-ul campaniei si pot fi vizualizate de catre toti vizitatorii, care le acorda note. Castiga primele opt desene cu cel mai mare punctaj.

La cea de-a doua etapa, participa clasele si, implicit, scolile din care fac parte cei opt finalisti din prima etapa. In fiecare dintre acestea, un ofiter din cadrul Compartimentelor de Analiza si Prevenire a Criminalitatii de la nivelele Inspectoratelor Judetene de Politie si un reprezentant Renault sustin cursuri de siguranta rutiera.

Toti copiii din clasele participante primesc cate un kit de siguranta, care contine materiale reflectorizante, o brosura cu lectia predata, un film flash/banda desenata pe teme de siguranta pe suport CD si un poster cu explicarea semnelor de circulatie.

Programul international Siguranta pentru toti este cea mai mare operatiune de sensibilizare la siguranta rutiera desfasurata vreodata de un constructor de automobile. De opt ani, datorita acestei initiative, peste zece milioane de copii sau tineri din 23 de tari au fost sensibilizati la chestiunile de siguranta rutiera.

Aceasta este insa doar una dintre componentele atitudinii Renault fata de siguranta. In cadrul companiei, securitatea rutiera reprezinta o investitie de peste 100 milioane euro pe an si mobilizeaza 600 de specialisti in trei centre de cercetare si experimentare.

Via | Renault

  • cozappz, vineri, 31.10.2008 13:29
    Adulti

    Pentru cei cu permis de Pitesti cand incepe campania?

  • deeabia99, luni, 10.11.2008 20:56
    O INTREBARE

    unde se face desenul?