Renault ia fața Volkswagen și va livra mașini Poliției Române: 5.600 de unități în valoare de 50 de milioane de euro
Renault va livra Poliției Române 5.600 de mașini în valoare de aproape 50 de milioane de euro, după ce a câștigat o licitație în calitate de unic ofertant.
Inspectoratul General Poliția Română (IGPR) a lansat o licitație pentru achiziția de autovehicule pentru ordine publică și poliție rutieră, în următorii doi ani.
Singurul ofertant a fost Renault Commercial Roumanie, care a și câștigat contractul de aproape 50 de milioane de euro. Astfel, grupul francez trebuie să livreze Poliției 5.600 de mașini, cel mai probabil modele Dacia Logan.
“Autovehiculele trebuie să fie noi la prima înmatriculare, fabricate cu cel mult 9 luni înainte de data livrării. Perioada de garanție a fiecărui produs oferit va fi de minim 36 de luni sau 100.000 de kilometri pentru autovehicule și 24 de luni pentru echipamente”, se arată în caietul de sarcini al licitației.
Ultimele mașini pentru patrulare au fost cumpărate în 2015 de MAI. Licitația a fost câștigată atunci de Porsche România, care a livrat 400 de modele Volkswagen Polo.
Via Profit
-
Green_Alex, miercuri, 06.12.2017 17:48
Stirea e veche (a mai aparut de vreo 3 ori pe automarket) si nu ofera nici o informatie in plus. Curiozitatea mea ar fi care au fost conditiile alea care au facut sa se prezinte un singur ofertant. In general cand la o licitatie ai un singur ofertant ceva este in neregula, ori sunt conditiile prea stricte ori e ceva masluit. Oare s-a considerat doar pretul de achizitie? asa cum face statul cand ii este frica de intrebari de la DNA sau curtea de conturi. A nu se intelege gresit ma bucur ca a castigat o firma care face masinile in romania dar parca as vrea mai multe informatii daca tot se insista cu stirea.
-
Cineva, miercuri, 06.12.2017 21:58
Ce nasol....iar o sa avem masini de politie ruginite dupa 20 de mii de km. Dacia rugineste repede.
-
Ara, joi, 07.12.2017 08:22
@Cineva Ai vazut tu dacii de 20.000 km si mai putin de 5 ani cu rugina "naturala"? Ca daca vorbim de unele cu 20000 din 2004/2005 ... asta e alta mancare de peste. Hai, fii sincer!
-
eee, joi, 07.12.2017 09:27
@Cineva: Dacia facute de Renault nu ruginesc. Alea sunt povesti din era comunista, care inca nu s-au stins. Dacia dinainte de renault, dacaia socialista, ruginea intr-adevar, dupa cca 4-5 ani max.
-
Secretul lui vw, joi, 07.12.2017 10:54
@Green_Alex Intr-un Polo nu prea incape infractorul ,,ceafa de porc,,. Aia incap numai prin A6,seria5 ori suv-uri tip,,sufragerie,,. Un alt aspect ar fi costurile cu intretinerea masinii.
-
@Ara, joi, 07.12.2017 11:46
Asta e standardul la Dacia? 5 ani? Credeam ca spui si tu macar 10. Dar ai dreptate. Daca dupa 5 ani nu apar puncte de rugina, e ceva. In conditiile in care Dacia are garantie anticoroziune de 6 ani (una dintre cele mai mici de pe piata). Una peste alta, ma bucur ca a castigat licitatia unul de-al nostru. Dar stai. Doar el a fost unicul ofertant.
-
Kap, joi, 07.12.2017 12:45
Curiozitatea mea ar fi cum au mânărit cei de la VW contractul prin care au furnizat Polo-urile de 1.2. Că s-a semnat fix în perioada miș-maș-urilor oamenilor lui Găbiță Oprea cu Porsche România.
-
@Kap, joi, 07.12.2017 15:52
Nu stiu in ce masura a manarit VW acel contract. Cat costa un Logan MCV de politie si la cat ajungea un Polo?
-
Kap, joi, 07.12.2017 19:02
De parcă va fi vreodată un Polo la preț de Logan sau Sandero... Dar așa ne place nouă să ne furăm căciula singuri: comparăm mere cu pere, Dacie nouă cu sh, Polo cu MCV. Că poate unii nu se prind din prima.
-
LUCCI, joi, 07.12.2017 22:20
Interesanta conditia,,nu mai vechi de 9 luni''. De fapt asta e chichita, vor fi vandute masinile ce au zacut pe diferite campuri numite ,,parcuri auto,, ale concesionarilor, cum e si la Ploiesti, masini la care trebuiau sa faca discounturi mari datorita vechimii dar acum le dau ca si ,,fete mari,,. Mai roade un soarece la un cablu mai una-alta, dar lasa ca la prosii de politisti merg. Sigur cor fi motorizari handi, gen 0.9 tce samd iar vizavi de calitate, sa va spun ceva; din surse sigure stiu ca foarte multe dintre Daciile cu motorizare de 1.2, cumparate in 2015, au ramas fara ulei in motor, si au circa 30-35.000 km. Probabil vor dota Ordinea Publica cu Clio breack in care , pe locurile din spate, incap persoane de maxim 1,7 m inaltime. Ca si la Polo-ul actual, unde nu incape nici un copil de 10 ani in spate daca soferul are 1,85 m si sta cu scaunul dat in spate la maxim.
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 20 septembriePiața electricelor, în cădere liberă în Europa. Vânzările au scăzut cu 44%, în luna augustPotrivit celor mai recente date, furnizate de către Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), piața mașinilor cu zero emisii este în cădere liberă pe Bătrânul Continent. Vânzările au scăzut cu 43.9% în luna august. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 18 septembrieUniunea Europeană va vota noile taxe vamale definitive pentru mașinile electrice din China în 25 septembriePotrivit informațiilor din presă, Uniunea Europeană va vota asupra definitivării taxelor vamale pentru mașinile electrice din China săptămâna viitoare. Ziua votului a fost stabilită pentru 25 septembrie. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 12 septembrieUniunea Europeană ar putea reduce taxele vamale pentru modelele Tesla produse în ChinaComisia Europeană se gândește să micșoreze taxele vamale suplimentare pentru toate modelele Tesla produse în China. De aceleași micșorări ar urma să aibă parte și alte mărci în viitor. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 10 septembrieVolkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în GermaniaVolkswagen a anunțat că va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice pe piața din Germania începând de săptămâna aceasta. Prețurile acestor modele vor fi acum mai mari cu până la 2500 de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 9 septembrieȘeful Renault: producătorii auto pot fi amendați cu până la 15 miliarde de euro dacă ratează țintele de emisii din 2025Luca de Meo, șeful Grupului Renault, avertizează că producătorii de mașini vor putea fi amendați cu până la 15 miliarde de euro dacă ratează țintele de emisii impuse de Uniunea Europeană pentru 2025. Citeste tot
in loc de polo 1.2 o sa fie logan 0.9 :)))) trendu downsizing :)))