Renault Zoe, cea mai vândută mașină electrică în Europa în luna mai: Ford Puma, locul patru în topul mașinilor hibride fără încărcare la priză
Renault Zoe a fost cea mai vândută mașină electrică în Europa în luna mai, în timp ce Ford Puma a ajuns pe locul patru în topul hibrizilor fără încărcare la priză.
După câteva luni în care Tesla Model 3 a fost cea mai dorită mașină electrică pe Bătrânul Continent, Renault Zoe a revenit pe prima poziție în clasament în luna mai, potrivit celor mai recente date furnizate de compania de analiză Jato Dynamics.
Astfel, Renault Zoe a avut 3.679 clienți în a cincea lună a anului, în timp ce Volkswagen e-Golf a ocupat poziția a doua cu aproape 2.500 de unități.
Loc | Model | Unități |
1 | Renault Zoe | 3.679 |
2 | Volkswagen e-Golf | 2.474 |
3 | Tesla Model 3 | 2.178 |
4 | Hyundai Kona | 1.813 |
5 | Audi e-tron | 1.596 |
Mașini plug-in hybrid
Segmentul plug-in hybrid era în mod tradițional dominat de Mitsubishi Outlander, însă modelul japonez a coborât acum până pe poziția a cincea, cel mai probabil că urmare a faptului că SUV-ul va primi în curând o nouă generație.
În acest context, prima poziție în top a revenit SUV-ului Ford Kuga cu 1.650 de unități, iar BMW X3 a încheiat luna pe poziția a doua, în fața lui Volkswagen Passat și BMW X5.
Loc | Model | Unități |
1 | Ford Kuga | 1.650 |
2 | BMW X3 | 1.356 |
3 | Volkswagen Passat | 1.139 |
4 | BMW X5 | 1.079 |
5 | Mitsubishi Outlander | 1.024 |
Mașini hibride
Ca de obicei, Toyota domină autoritar topul vânzărilor de mașini hibride fără încărcare la priză. De data aceasta, podiumul este ocupat de Corolla, C-HR și RAV4.
Surpriza este însă reprezentată de Ford Puma, SUV-ul produs la uzina de la Craiova, care a generat 3.739 unități vândute și a ocupat astfel locul patru în acest top, în fața lui Toyota Yaris.
Loc | Model | Unități |
1 | Toyota Corolla | 5.185 |
2 | Toyota C-HR | 4.831 |
3 | Toyota RAV4 | 4.360 |
4 | Ford Puma | 3.739 |
5 | Toyota Yaris | 3.366 |
Via Jato
Ford Puma nu prea are ce cauta trecut la hybride,o minuscula baterie de 48 de volti,un demaror un pic mai mare legat la volanta care are si rolul aproape inutil sa-i mai dea cica un boost motorului.Dar da bine pe hartie,e cica eco.