Salonul Auto de la Detroit 2013 a avut o audienţă de aproape 800.000 de oameni
Ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Detroit a consemnat 59 de premiere. Numărul vizitatorilor a fost în creştere faţă de ediţia din 2012.
Weekendul acesta s-au închis porţile Salonului Auto de la Detroit, cel mai important eveniment auto al începutului de an, desfăşurat dincolo de Ocean. Multitudinea premierelor, 59 în total precum şi prezenţa celor mai importanţi actori ai pieţei de profil au făcut ca anul acesta numărul vizitatorilor să crească simţitor.
Cu 103.897 de bilete vândute în ultima zi a salonului, organizatorii au reuşit să depăşească cifrele înregistrate în 2012, când 101.141 de oameni vizitau Cobo Hall în ziua finală a expoziţiei.
După ce au contabilizat toate biletele vândute, americanii se pot lăuda cu 795.416 vizitatori, ceva mai mult de jumătate din audienţa unui salon european de prestigiu, cum este cel de la Paris, desfăşurat în toamna lui 2012. Chiar şi aşa, anul acesta, numărul total al vizitatorilor a fost mai mare decât cel consemnat în 2012, adică 770.932 de oameni.
Potrivit lui jim Seavitt, preşedintele comitetului de organziare al NAIAS 2013, anul acesta s-a apropiat cel mai mult de recordul de vizitatori înregistrat în 2004, atunci când au fost vândute 808.833 de bilete.
”A fost o adevărată sărbătoare a automobilului şi o demonstraţie de forţă şi revenire a industriei de profil. Salonul Auto de la Detroit este dovada unei industrii mult mai încrezătoare. Constructorii au expus destul de clar importanţa acestui eveniment şi a premierelor pe care le găzduieşte”, a declarat Seavitt.
Acelaşi oficial a declarat că cei 5212 jurnalişti acreditaţi la Salonul de la Detroit, plasează evenimentul lângă show-uri auto cu renume, desfăşurate la Geneva, Frankfurt, Paris, Shanghai, Beijing şi Tokyo.
Impactul economic al ediţiei de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva a fost de 365 milioane de dolari.