Șeful Peugeot-Citroen vrea modele electrice pentru Opel, dar să fie profitabile
Șeful PSA Peugeot-Citroen susține că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, dar numai dacă germanii pot face profit din această schimbare.
doar mașini electrice începând din 2030. De altfel, predecesorul lui Lohscheller, Karl-Thomas Neumann, a încercat să facă din Opel un brand al mașinilor electrice, pornind de la tehnologia GM a lui Chevrolet Bolt și, astfel, a apărut “fratele” Opel Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP.
Via
-
Andy, luni, 11.09.2017 15:33
@Edikkk Vezi ca faci o confuzie. Bolt, nu Volt. Volt-ul e hibrid plug-in si in generatia actuala (a 2-a) nu a venit in Europa ca in cazul celei precedente. Vezi ca Ioniq are doua variante hibride: non-plug-in si plug-in. Plus varianta electrica 100%. Le cam incurci pentru un pasionat de masini eco. Eu personal sunt curios ce se va intampla cu Ampera-e si daca se va vinde in final in Europa tinand cont ca e un model 100% GM si e produs in SUA alaturi de varul Bolt. Probabil ca tot Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial si mai ales in Europa.
-
Edikkk, luni, 11.09.2017 16:59
Stiu foarte bine diferenta dintre Volt si Bolt si suratele lor europene. Ce vream sa spun ca prima Ampera (aa... da, aici am gresit ma referam la Ampera fara e final, scuze) sau Volt, cea PHEV ma refer este hibrida in adevaratul sens al cuvantului Da, la Ioniq cea non-plug-in este o gluma proasta, cea plug-in este relativ ok dar tot nereusita, cea full-electrica este implementata bine si are pret ok Problema la ioniq care doream sa o evidentiez ca variantele cele 3 difera si ascund la versiunea non-plugin un simulacru de hibrida (este de fapt un mild-hibrid similar la Suzuki swift SHVS) Scuze, pentru confuzia creata de mine, ati avut dreptate. Da, foarte probabil noua Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial (fara sa luam China in considerare care este parca o piata aparte :D ) si posibil si in Europa (dat fiind ca inafara de Zoe nu are rival in Europa) Apropo de noua Leaf, prezentarea a fost ... excelenta ! Lasand la o parte faptul ca este full-electrica, prezentarea a fost jos palaria (mai putin engleza unor japonezi :D dar ca si cadrul, informatii, amploare au dat clasa la multe prezentari auto !!!)
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 19 decembrieVolkswagen a început să producă baterii la noua sa uzină din GermaniaVolkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. Citeste tot -
INDUSTRIE | vineri, 19 decembrieLancia și orologierul Eberhard & Co. lansează un ceas în ediție limitatăLancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. Citeste tot -
INDUSTRIE | vineri, 19 decembrieFord anulează parteneriatul cu LG pentru dezvoltarea de baterii pentru mașini electriceFord a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. Citeste tot -
INDUSTRIE | joi, 18 decembriePolestar obține un nou împrumut de 600 de milioane de dolariCompania suedeză Polestar a anunțat săptămâna aceasta că a încheiat un acord de împrumut în valoare de până la 600 de milioane de dolari cu acționarul său majoritar, Geely Holding din China. Citeste tot -
INDUSTRIE | joi, 18 decembrieȘeful de design de la Mercedes-Benz pleacă din companie după aproape 30 de aniGorden Wagener, șeful de design al germanilor de la Mercedes-Benz, a anunțat că vrea să plece după o carieră de aproape trei decenii. A desenat modele legendare, inclusiv SLR McLaren. Citeste tot
Opel Ampera-e sau Volt este o masina electrica foarte buna Are un range cam mic, dar este o masina buna, sau cel putin o masina cu adevarat hibrida !! Hyundai Ioniq nu este o hibrida reala... este un mild-hibrid practic si nu as considera-o ca o masina hibrid-electrica in nici-un caz.