Skoda Superb se promoveaza "olfactiv" in Romania
Pentru a promova noua Skoda Superb pe piata din Romania, Porsche Aviatiei a ales o solutie ingenioasa.
In contextul unei crize economice care afecteaza si piata auto din Romania, dealerii locali de automobile recurg la solutii ingenioase pentru a atrage de partea lor clientii. Porsche Bucuresti Aviatiei a ales sa isi promoveze noul model Skoda Superb intr-un stil aparte, profitand la maxim de trasaturile modelului de top din gama constructorului ceh.
Dealerul si-a intampinat potentialii clienti cu cinci arome atent alese si in deplina concordanta cu spiritul Superb. Miresmele de ciocolata si cafea, aromele de fructe exotice si flori, de piele naturala, de muschi de padure si de scoici au fost inchise in uriase vaze de sticla puse la dispozitia celor care vor "sa simta" modelul ceh.
Superb este un model cu traditie pentru constructorul Skoda, din 2001 si pana in prezent varful de gama al cehilor fiind livrat in aproape 130.000 de exemplare. Istoria modelului merge insa mult mai departe, intre anii 1930 si 1940, cand stramosul actualului Superb a intarit reputatia companiei la nivel mondial.
Noul Superb introduce pe piata auto o solutie unica patentata de constructorul ceh, botezata Twindoor. Aceasta permite o deschidere variabila a portbagajului, in functie de necesitati. Astfel, utilizatorul poate deschide doar capota portbagajului sau poate ridica simultan capota portbagajului si luneta pentru a permite accesul unor articole mai voluminoase.