SONDAJ: Mercedes SLS AMG este cea mai atractivă maşină germană
Publicaţia Auto Bild a acordat premiul pentru cea mai atractivă masină germană modelului Mercedes SLS AMG.
În cadrul unui studiu realizat de publicaţia Auto Bild, Mercedes SLS AMG a fost desemnată cea mai atractivă maşină germană. Aproximativ 100.000 de cititori ai revistei germane au votat pentru supercar-ul celor de la Mercedes. Pe locul al doilea s-a clasat tot un model creat de Mercedes, E-Klasse Cabrio.
La categoria Studii de design si Concepte, primul loc i-a revenit lui Mercedes F800 Style. Acest studiu se află la cea de-a cincea editie, cititorii revistei germane putând să aleagă între 103 modele grupate în cinci categorii.
“Vehiculele noastre sunt exemple de sportivitate rafinată. SLS AMG, E-Klasse Cabrio şi F800 Style expun stilul de design inconfundabil al Mercedes, şi totodata reprezintă puncte de plecare în ceea ce priveşte viitorul design-ului”, a declarat Gorden Wagener, şef de design Mercedes.
Via | inautonews
-
.marius., sâmbătă, 22.05.2010 17:53Sondaj
Ar fi interesant de vazut care ar fii rezultatul unui astfel de sondaj in Romania.Aceleasi 103 modele, dar public romanesc.
-
mihai, sâmbătă, 22.05.2010 18:38design award
Si la auto bild in Romania, unde au votat 5000 cititori, a castigat la clasa sport tot SLS. iata castigatorii: Alfa Giulietta clasa mica, compacta BMW Seria 5 clasa limuzina si breakuri Mercedes SLS clasa sport Dacia Duster clasa SUV, van, 4x4 BMW Vision Ef Dynamics clasa concepte In Europa sunt aceiasi castigatori cu o exceptie. La Clasa SUV a invins BMW X1. Si atentie e o greseala in articol. nu au fost 100.000 cititori votanti in germania ci 100.000 in toata Europa din care 5000 in Romania.
-
Monsieur, sâmbătă, 22.05.2010 19:15Snobism
Buna! Dar ce va roade, cand nu e BMW in fruntea plutonului...cum este primul Mercedes, sau Audi, gata, ba e spaga, falsuri sau stiu eu ce alte modalitati de denumire. On topic: Bv lor ca au revenit la un design frumos, sobru, si au renuntat la farurile acelea rotunde...Desi sunt fan Mercedes, nu am inghitit nici un model din aceea epoca, poate doar S si SL(gusturile nu se discuta). La ce concepte au aratat, viitorul, in design cel putin, arata bine. Numai bine!
-
Victor, sâmbătă, 22.05.2010 19:48Mercedes
De la un timp incoace BMW face masini frumoase(bine BMW 5 F10 pt k seria 5 GT, seria 7,X6 sunt tot hidoase),in timp ce Mercedes din 2007 incoace face masini tot mai urate cum ar fii C-Class,E-Class,SLS numa zic si primele imagini ale noului S-Class arata ca naiba(vechile modele ale Mercedes aratau super,SLR,E Class din 2002-2009,sau actuala generatie de S Class care arata absolut superb si alaturi de Lexus LS sunt singurele limuzine din clasa lux care chiar arata bine fara sa fie vulgare sau doar mari si atat ),cea ce este cel mai important insa este faptul ca Mercedes are o clientela foarte imbatranita si deja s au apucat sa faca masini numa pt bosorogi cum este si SLS ul care in mod sigur pe astia ii vizeaza adik invie o masina care a fost tare pe vremea cand o vraja tata mare p mama mare
-
@Monsieur, sâmbătă, 22.05.2010 20:59
cu tot respectul, nu baga Audi in aceiasi oala cu Mercedes si BMW ca te minti singur. Eu sunt fan BMW, un om normal, nu conduc cu o mana pe volan, nu ascult manele, nu fac burnout sau "cerce" si pot sa recunosc cu usurinta daca un Mercedes sau un Lexus este mai bun ca un BMW. Si chiar ma bucur atunci cand vad astfel de stiri, pentru ca Mercedes a fost creat ca sa fie no.1, indiferent ce ar face, Mercedes va fi etalonul, e ca un fel de Real Madrid al marcilor auto, chiar daca numai castiga nimic si iese in evidenta mai rar tot Real Madrid ramane. Cei care au mers cu un Mercedes stiu ca aceasta marca nu e facuta pentru profit maxim ca alte marci, marca asta e facuta pentru acea categorie de oameni diferiti, cu o gramada de detalii simpliste dar unicate care diferentioaza o marca de alta. Sfatul meu inainte sa faci afirmatii hazardate gen Audi e tot aia cu Mercedes si "mor" fanii BMW cand ele sunt in fata, mai bine ai testa niste modele din aceiasi clasa de la fiecare marca. Poti incepe de la Audi 100 Seria 5 si w124 pana la modelele mai recente. Atunci vei intelege care e treaba cu fiecare marca. Nu poti sa fi No.1 si nu poti sa te consideri premium cand ai aceleasi motoare a o skoda de 15-20 de mii de euro, nu poti sa te numeste premium cand imparti piese cu marci mai ieftine, si mai ales nu poti sa te numesti premium atunci cand singurul tau scop este sa incerci sa fi la fel de luxos ca un Mercedes si la fel de dinamic ca un BMW. Nu poti. E stiuta treaba. Atunci cand te apuci de mai multe chestii nu o sa iti iasa nimic care sa exceleze, ci doar chestii mediocre. Asadar, respect Mercedes din partea unui fan BMW.
-
Victor, sâmbătă, 22.05.2010 21:13@@monsenior(adik ala de mai sus)
=))))))))))))))))))))) si bmw sau mercedes nu impart piese cu alte modele mai ieftine sau nu au motoare comparabile cu modele mai ieftine?hai nene k esti indoctrinat
-
@victor, sâmbătă, 22.05.2010 23:30
stiu ca te doare insa raspunsul este NU un exemplu relevant Bmw detine Mini, si dupa cum cei de la BMW au o larga gama de motorizari diesel de la 118 cp pana la 305 cp....si sti ce au facut? Fiind o marca premium nu au facut compromisuri, nu au redus costurile si au pus un motor 1.6 109 cp diesel de la Peugeot. La fel de bine puteau sa puna motorul diesel de pe 116d nu crezi? Asta inseamna exclusivism, marca premium. Si sunt mii de detalii pe care le vezi doar daca ai oarecum contact cu aceste masini sau sa zicem daca macar te informezi. Iti mai dai un exemplu si gata. Sa zicem ca vrei sa iti cumperi un A3 full, ca iti place, ca e Audi ca mereu ai visat....si doresti si tu o navigatie cum gasesti si pe modelele superioare ca a4, a5,a6, a8 etc. adica navigatia care poarta numele MMI. Uite ca nu se poate. Ai la dispozitie doar o navigatie pe care o gasesti si pe un amarat de seat exeo. La seria 1 iti poti adauga optiunea de iDrive (cum e MMI la Audi). Sau ce marca premium din lumea asta are butoane de hatchback pe model supersport de lux? Doar Audi.... Pe R8 au butoane de la geamurile electrice de pe Golf 5. Cate exemple mai ai nevoie? Eu sunt indoctrinat? Sti care e diferenta intre Mercedes-BMW si Audi? Mercedes si BMW impart piese intre ele iar audi imparte piese cu Skoda-Seat-VW. Asta e diferenta. Daca ai exemple concrete, bazate pe argumente si nu frustrari interioare te astept cu un reply. Daca nu abtine-te ca nu suntem pe messenger si nici nu spargem seminte. Bafta.
-
@victor, sâmbătă, 22.05.2010 23:30
dupa cum sti*
-
LauCalin, duminică, 23.05.2010 04:49@@Monseur, @ Victor
As vrea sa te intreb de ce crezi tu ca un Audi e atunci mai scump decat un VW (ca sa nu zic Skoda) daca Audi=VW. Faptul ca scrie TDI si pe Lupo si pe Fabia si pe A8 nu inseamna ca motoarele sunt identice. In esenta e vorba de un lucru comun, dar analizate atent vei vedea de ce un TDI de pe un Audi e mai scump (pentru cine nu stie si il rog sa se intereseze, inclusiv materialele din care e compus motorul sunt diferite, unul din motivele pentru care motoarele Audi sunt mai rezistente). Intreb si aici: de ce proprietarii de Audi sunt (foarte) multumiti de masinile lor, daca VW=Audi=Skoda=Seat? @Victor: acum cativa ani era un numar din AMS in care se facea analiza asta, ce au in comun cel mai ieftin si cel mai scump model al producatorilor. Imi amintesc ca la Mercedes erau identice blocul de lumini, maneta semnalizarilor... si cam atat daca imi amintesc bine (Clasa A vs Clasa S). In rest s-au analizat Toyota Yaris si LandCruiser 120 (fostele generatii) si C2 vs C5 (tot fostele generatii), iar astea aveau si mai multe lucruri in comun. Inca ceva: in ultimul numar AutoBild sunt testate A8 vs Seria 7 si A8 iese invingator (destul de greu, e drept). Oricum nu se poate vorbi de masini slabe la nivelul asta.
-
Monsieur, duminică, 23.05.2010 12:16
Buna. Arata-mi domnul meu, unde am spus, posesorii de BMW sunt cocalari, fac "cerce", conduc cu o mana pe volan, asculta manele, e.t.c. In schimb spun, o masina nu este conceputa, pt. un cocalar. Acum ca aleg ei(cocalarii), o marca in detrimentul alteia, nu este nici vina mea, nici a ta, nici a constructorului si in fiecare marca de masina in parte, numeri cel putin un specimen de aceasta rasa.Cand m-am referit la posesorii BMW, in nici un caz, nu ma gandeam la adevaratii pasionati, ci la cei de pe AM. ce cred ca la BMW a inceput masina si acolo s-a terminat.... asta n-am sa o accept niciodata! In al 2 rand, nu eu pun, una langa alta Audi, BMW si Mercedes, revistele de specialitate o fac si tind sa le dau dreptate, deorece sunt specializate pe domeniu si stiu ce fac. Sincer toate masinile celor 3 producatorii imi plac, cam la fel de mult ,dar Mercedes, pt. mine are parca putin mai mult...si am fost si cu masinile "concurentei". Desi sunt "fan" Mercedes, am recunoscut, generatia cu faruri rotunde a fost un pas inapoi la design si dupa cum multa lume stie si la fiabilitate. De acolo si vorba, cum ca ultimele Mercedesuri adevarate produse, au fost W202 (C Klasse), W124(E Klasse), W140(S Klasse). O zi buna!
-
LauCalin, duminică, 23.05.2010 14:18@Monsieur
Daca erai putin mai atent ti-ai fi dat seama ca i-am raspuns celui care ti-a raspuns tie (de-asta am pus 2 "@@" si username-ul tau la mesajul meu, pentru ca nu a avut bunul simt sa isi aleaga un username), care a zis asta: "Nu poti sa fi No.1 si nu poti sa te consideri premium cand ai aceleasi motoare a o skoda de 15-20 de mii de euro, nu poti sa te numeste premium cand imparti piese cu marci mai ieftine, si mai ales nu poti sa te numesti premium atunci cand singurul tau scop este sa incerci sa fi la fel de luxos ca un Mercedes si la fel de dinamic ca un BMW". O zi buna si tie!
-
Victor, duminică, 23.05.2010 14:28@@
Deci un raspuns l ai dat singur si anume motorul dezvoltat in cumun cu PSA(constructor ce produce masini cu mai putin „staif” dct BMW, nu neaparat mai proaste dar pozitionate mai jos pe piata),da probabil tu crezi sincer k bmw sau vw isi construiesc singuri masinile(nu astia nu produc nici macar un surub),iar bmw nu foloseste in general piese cu alte marci mai ieftine pt ca nu are vreo marca mai ieftina dar nu inseamna ca toate piesele de pe o seria 3 de ex sunt net superioare fata de un mondeo de ex( cred ca jantele alea cele mai ieftine din otel sunt facute dintr un otel special nu..sau plasticul de pe bord este un plastic nobil...si poti continua mult si bine cutia de viteze este una de la ZF producator ce furnizeaza cutii de viteze pentru multi alti constructori auto care produc masini mai ieftine si nu cred ca sau apucat sa dezvolte cine stie ce mai nebunii de transimisi manuale cu cine stie ce mari aliaje pt transimia manuala bine nu vb de cutiile cu 8 trepte sau alea sportive in 7 trepte),iar despre Mercedes hai sa fim serioasi cutia automata in 5 trepte e de prin 95 pe piata iar E-class sau ML nici macar nu au discuri de frana ventilate pe spate(cred k habar nu aveai nu? pt k tu te uiti numa la design si la „jucariile”alea scumpe care sunt optionale de altfel )si astfel ti am demonstrat ca un unele multe zone BMW si Mercedes ca si VW-Audi(marci al caror fan nu sunt),folosesc componente a caror tehnologie este comuna cu a altor producatori de masini mai ieftine(chiar daca piessa nu este identica ), sau chiar inferioare
-
RTI, duminică, 23.05.2010 16:43@ catalin
tu cand spui ca motorul de pe audi nu este la fel cu cel de pe vw, chiar crezi ce spui? (din pacate nu numai motorul este asa ,dar si o gramada de alte lucruri ), sa nu mai vorbim de exemplu despre sear exeo care in proportie de 98% este audi A4 din penultima generatie, etc, etc.... era sa uit, prietene motorul rezista mai mult pentru ca este setat altfel nu pentru ca este facut di altceva...
-
andr3i, duminică, 23.05.2010 19:15Nr 1.
SLS-ul isi merita premiul pe deplin, un alt super car marca Mercedes. Nu vreau sa aud fanii bmw ptr k ei sunt varza la capitolul asta. Marii producatori auto fabrica super caruri iar bmw face seria 1 cu tractiune fata si formidabilul X1.
-
LauCalin, duminică, 23.05.2010 20:09@RTI
Parerea asta o am dupa ce am vorbit cu posesori si de VW si de Audi care au marcile astea de mai bine de 10-15 ani si multe sute de mii de km cu fiecare. Iar per total Audi s-a dovedit a fi mai fiabil decat VW. Uite aici cateva exemple, pe unii si masinile lor le stiu: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=41153 (sper sa nu fie considerata reclama)
-
LauCalin, duminică, 23.05.2010 20:09inca ceva
Este Calin, nu Catalin ;)
-
p-george, duminică, 23.05.2010 21:57@rti
Am si eu o intrebare, ce este asa rau ca audi a dat platforma veche pt exeo din moment ce nu mai produce modelul ala ? Tocmai este un foarte mare plus pt seat. Astea sunt snobisme, e perfecta masina dar are suruburi la fel ca la aia mai ieftina..nu mai imi place... Cat despre motor am mai zis si eu dar probabil din orgoliu nu ma asculti. Am vb cu mecanici de la porsche despre motorul de 2.0 tfsi de pe gti, la audi acelas motor are alta turbina de exemplu..si mai sunt diferente. Cum s a ajuns iar la vag vs BMW ? Ca parca era vb de SLS AMG...
-
C-G-C, luni, 24.05.2010 00:25Din plictiseala...
Mie nu-mi place SLS de la Mercedes, pur si simplu. Mi se pare urat, iar motorul ala V8 supraalimentat este oricum numai potrivit pt o masina cu ideea de retro nu. In schimb noul E Cabrio/Coupe arata intr-un mare fel... deosebit. Ca sa nu mai vorbesc de SLR. In rest... ma enerveaza astia ingusti la minte; indivizi pt care doar Nokia fac telefoane, doar Sony fac televizoare si casetofoane, doar BMW si Mercedes fac masini premium etc. Desi o sa-mi sara cativa parameci in cap ca sunt fan VAG, ca am TDI si ca stau cu bidonul de ulei in buzunar dupa mine (conduc un motor pe benzina aspirat :D) am sa spun si eu cate ceva ca de... am si eu slabiciunile mele. In primul rand ca nu inteleg de ce se ajunge mereu la VW Grup vs restul lumii? Chiar si contestarii nu-si dau seama ce serviciu fac nemtilor, le fac reclama gratuita la greu. Ma rog... fiecare cat il duce capu'. Legat de faptul ca Audi imparte diferite componente cu marcile din grup, ca aici e buba si zic unii ca deaia nu ar fi Audi premium. Nu o sa ma lungesc prea tare ca este mult de spus si sunt cam plictisit. Pun doar cateva intrebari: 1. Daca BMW sau Mercedes ar fi facut parte dintr-un grup auto multibrand credeti ca nu si-ar fi impartit costurile? 2. Ca noul A8 cam este referinta clasei - asa cu piese de "Skoda" - o fi premium sau nu? Ca A4 este 'best in class' cu piese de "Polo" e de rau dau de bine? Ca R8 a batut cam tot cu butoane de "Fabia" nu e premium sau...? Stiti ce e paradoxal? Ca toare publicatiile auto lauda calitatea interioarelor Audi si ii plaseaza ca fiind cei mai buni in materie de finisaje si materiale folosite. Pai daca imbinarile perfecte si materialele de calitate nu inseamna premium sa inteleg ca plasticul tare din X3 e mai luxos? Indoctrinarea asta....
-
codrut, luni, 24.05.2010 00:35C-G-C
SLS nu are motor supraalimentat, e V8 aspirat.
-
RTI, luni, 24.05.2010 01:50@ CALIN , @ george
am spus ca au multe piese identice (diferenta de fiabilitate vine din acele mici diferente si setari ce separa Audi de VW , de Seat si de Skoda ). Nu am zis ca este ceva rau sa micsoreze costurile de productie prin folosirea unor platforme comune, dar a spune ca A6,Passat si Superb au nivelul seriei 5 sau E clase , este destul de greu.
-
RTI, luni, 24.05.2010 01:53@ George
te rog sa citesti ce am scris si apoi sa te apuci de dat raspunsuri, fi mai relaxat
-
LauCalin, luni, 24.05.2010 03:22@RTI
Pai scuza-ma prietene, dar daca tu bagi in aceasi oala Passat si Superb cu Seria 5 si Clasa E, inseamna ca nici nu avea rost sa mai citesc vreun coment de-al tau. In primul rand ca Passat si Superb fac parte din clasa medie, iar A6, Seria 5 si Clasa E din clasa mare. Skoda in sine se doreste a fi o alternativa mai ieftina la VW, iar Audi o alternativa premium la VW, in timp ce cu Seat, VW a vrut o marca , care sa aiba un caracter sportiv (se pare ca numai prin design) la un pret relativ redus. Asta a fost ideea lui F. Piech, fostul boss al grupului VW (un tip f destept), aceea de a oferi ceva "mai sus si mai jos" decat VW, iar banii sa vina tot in grupul VAG. Gandeste-te ca VAG are de la masini de 8-9000 de euro (Fabia si Fox), pana la mult peste 100 000 de euro (Bentley si Lamborghini). Deci practic, au acoperite cam toate segmentele. In plus, tu crezi ca diferenta de peste 10 000 de euro dintre un Passat si A4 o fac cateva diferente de setari? Asta pe langa materialele mult diferite etc. Prietene, fii serios.
-
LauCalin, luni, 24.05.2010 03:25@C-G-C
Sunt total de acord cu tine.
-
@p-george, luni, 24.05.2010 05:18
"Am vb cu mecanici de la porsche despre motorul de 2.0 tfsi de pe gti, la audi acelas motor are alta turbina de exemplu..si mai sunt diferente. " Daca si mecanicii de la Porsche Romania sunt mecanici atunci eu imi cumpar VW maine si ascult manele la maxim. Exista mai multe tipuri de 2.0 TFSI. 2.0 TFSI 170-200-210 au un cod de turbina 2.0 TFSI 230 (golf 30 edition), 240 (leon) 265 (s3, golf r20) au alt cod de turbina Cand o sa intelegi si voi ca fenomenul asta auto nu e pe baza de "am un vecin care are...... si a facut ......... km, deci e cea mai tare hai sa imi cumpar si eu" sau "am vorbit cu un mecanic care mai e si de la pbn, macar daca era de la o reprezentanta ca lumea" sau "am auzit eu...." sau "masina nemteasca e masina nemteasca" sau "am citit in revista ca masina ..... e cea mai tare" etc. Deci nu. Fenomenul auto, nu e fotbal, nu e politica, trebuie sa sti ce vorbesti, m-am saturat sa citesc numai pareri din auzite....zi frate daca ai citit codul de pe turbina tu singur, zi ca ai desfacut doua 3.0 tdi-uri de pe un vw si audi ca sa zici ca nu sunt la fel, zi prin ce difera...si tu si laucalin nu prea aveti mare treaba cu fenomenul asta. Nu sunt eu mare cunoscator, nici nu am pretentia dar nici dupa ureche asa nu putem sa vorbim. Bafta.
-
LauCalin, luni, 24.05.2010 08:07
Ti se pare normal sa zici Audi=VW? Am mai spus si am s-o repet: unii de pe aici nu inteleg ce inseamna o masina premium (in primul rand inseamna calitate). In opinia unora Audi este o marca pentru fraierii care arunca banii pe geam, mai bine isi cumparau VW, este un fel de parazit al industriei auto care nu ar trebui sa existe. Nici eu nu ma cred a tot stiutor despre masini, pur si simplu imi sustin parerile cu argumente, argumente care cine le crede bine, cine nu, treaba lui. Cu toate astea se cred mari experti si jignesc daca nu esti de acord cu ei. Halal caracter!
-
raduvlase, luni, 24.05.2010 10:15Ce-are sula cu prefectura?
Fratilor, opriti-va...sunteti jenanti... Articolul este despre Mercedes, iar voi va tot luati de Audi si grupul VAG. Fiecare cu oala lui...in acest articol este vorba de Mercedes-Benz.
-
C-G-C, luni, 24.05.2010 10:48Inca 2 vorbe si gata
@Codrut ai dreptate. V8-ul de pe SLS este aspirat (o nebunie de motor 6.3ul asta). Nu stiu ce a fost in capul meu cand am zis prostia de mai sus. Imi dau 2 palme si imi revin. Estetic raman la aceeasi parere, masinii astia ii lipseste "ceva" ca sa fie extraordinara. Nu stiu ce, dar asa cum e acum mie nu-mi place. @raduvlase. Corect, discutia a deraiat bine de tot. Sa mai taiem din ele da-le ... @RTI cand spui ca A6 "nu are nivelul" lui Seria 5 sau E Class te compromiti din start. Stiu ca e la moda sa spui ca VW/Audi e de porc dar las-o asa. Spre deosebire de tine eu am condus A6 si daca tu gasesti la masina aia ceva non-premium eu ma duc si ii tai un coi lu' Martin Winterkorn (Boss-ul Audi la lansarea A6 si actualul CEO al grupului VW). Comparativ cu modelul anterior de Serie 5 (bangle) si vechiul E (masini din generatie cu actualul A6), Audi-ul are cel mai reusit interior de departe. Mergi cu el macar 100m si apoi cu celelalte si o sa vezi de ce spun asta. Adauga faptul ca motoarele si transmisia sunt cel putin la acelasi nivel, iar estetic arata foarte bine si o sa vezi ca iti da al naibii de premium. @noname. Prietene daca ma iei cu "au zis mecanicii" lasa-ne. Care mecanici? Aia care spun ca uleiurile 0w40 sunt prea subtiri? Sau aia care la revizii iti pun ulei peste nivelul maxim si zic ca nu are nimic? Intreb doar ca sa stiu din start la ce nivel coboram discutia.
-
RTI, luni, 24.05.2010 11:22@ Calin, Radu si C-G-C
Da, Calin nu se compara,pentru ca au o diferenta de cativa centimetri , plasticul este un pic mai bun, pielea mai bine cusuta si motorul putin mai fiabil si audi consuma ulei :) pentru ca este acelasi motor de pe vw , dar asta nu inseamna ca platforma nu este aceasi, Superb ,Passat si A6 au platforma comuna, diferenta de segment reiese din ce am zis mai sus ( citeste mai atent , prietene si nu imi da imi da linkuri de reviste sau forumuri ) si apropo fi tu serios, A4 nu il compari cu Passat ci cu Jetta . Am condus Audi A6 din 2003 si A4 din 2000 , pentru cateva luni si in afara de versiunile superioare de echipare chiar este un VW mai scump cu precizarea ca si versiunile de top nu se compara cu Mercedes si BMW. Daca va dati cu parerea numai dupa un drive test la showroom sau citind in reviste si pe net.... e greu chiar nu are rost sa discutam. Automarket ar trebui sa organizeze o intalnire cu useri, la o plimbare, un gratar ,etc, sa vorbim sa ne cunoastem sa vedem fiecare cu ce masini venim (daca avem carnet sau masini ).... Radu imi cer scuze, cu toate ca nu eu am pornit discutia, o zi buna tuturor.
-
LauCalin, luni, 24.05.2010 15:20
Si eu imi cer scuze, desi parerea mi-o mentin in continuare. Iar converstia off topic a pornit de la cineva care nici nu a avut bunul simt sa se semneze (cel care i-a raspuns lui Monsieur), dar nu mai conteaza. Sper numai sa vina cineva de la Automarket sa faca "curat" pe aici.
-
Victor, luni, 24.05.2010 18:59@LauCalin
Ce curat sa faca?Si de ce sa faca curat?Nu este deloc o discutie off topic ci este o discutie despre o tema de interes ,oamenii au opinii diferite si si le exprima..sau ar fii trebuit toti sa vb despre vechitura asta rencarnata(Mercedes SLS),cineva a sustinut ca Mercedes&BMW ar fii divinitatea pe 4 roti altii sustin ca nu este asa..
-
mowgli, miercuri, 26.05.2010 01:39de acord
eu, in calitate de pasionat bmw, sunt de acord cu rezultatul.SLS este cea mai atractiva masina germana si nici nu mi-e rusine sa recunosc.Bravo Mercedes, orice aduce a Gullwing si e facut de voi, are nota 10 de la mine. Nu am citit toate balariile de mai sus, doar ultimele post-uri. C-G-C: intrebai de ce se ajunge tot timpul la discutii de genul "brusli bate pe vandam"? Vezi ca si tu promovezi astfel de subiecte, un simplu copy&paste si iti dovedesc. Legat de Audi A6 si Seria 5, nu ca nu e premium, dar este sub BMW si probabil si Mercedes, zic probabil ca nu am condus un model Mercedes peste 2000.La transmisie si motoare nu se pot compara, i'm sorry.Sau tu compari doar RS6 cu M5? ca eu vb de masini de rand.
-
Rio, vineri, 28.05.2010 15:45
Mie nu imi place. Parca i-a taiat din look-ul furios pe care il avea SLR Dar asta e parerea mea. Cat despre discutiile de mai sus, nu vreau sa ma bag dar din ce stiu eu: 1.BMW; 2.Mercedes; 3.Audi; fie ca e vorba de performante, motorizari, fiabilitate, vanzari sau overall value. N-are rost sa ne mai certam. Toate cele bune
-
serifu, sâmbătă, 29.05.2010 00:30@rio
1.mercedes 2-3.audi/bmw - lux, confort 1.bmw, 2-3.audi/mercedes - motorizari, tinuta de drum 1.audi, 2/3.bmw-mercedes - raport lux/motorizari, interior overall value: merc=bmw=audi, depinde de gusturile fiecaruia
-
jh, sâmbătă, 11.09.2010 14:33audi
audi este de 2 ori mai atractiva decat mercedes
Citeste si
-
PREMII AUTO | marţi, 26 iunieJD Power: Lexus este cel mai apreciat brand după cumpărare în SUA”Studiul iniţial al calităţii” publicat şi anul acesta de JD Power în SUA arată că proprietarii modelelor Lexus, Jaguar şi Porsche sunt cei mai mulţumiţi de maşinile lor în primele 90 de zile de la cumpărare. Citeste tot
-
PREMII AUTO | joi, 7 iunieJD Power Germania: Mercedes-Benz bate Toyota şi MitsubishiStudiul JD Power desfăşurat în Germania în acest an a scos la iveală faptul că Mercedes-Benz este în topul satisfacţiei clienţilor. Marca germană este urmat de Toyota şi Mitsubishi. Citeste tot
-
PREMII AUTO | luni, 21 maiFerrari P4/5 Competizione este a doua cea mai rapidă maşină pe NurburgringFerrari P 4/5 Competizione a devenit a doua cea mai rapidă maşină derivată dintr-un automobil de serie pe circuitul de la Nurburgring. Modelul italian a parcurs cei 22 de kilometri în doar 6 minute şi 51 de secunde. Citeste tot
-
PREMII AUTO | marţi, 17 aprilieOFICIAL: Range Rover Evoque este Maşina Anului pentru FemeiCele 17 membre ale juriului Maşina Anului pentru Femei (Women's World Car of the Year) au decis: Range Rover Evoque este câştigătorul ediţiei 2012. Citeste tot
-
PREMII AUTO | vineri, 6 aprilieOFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012Cei 65 de membri ai juriului World Car of the Year au decis: Volkswagen Up! este maşina care câştigă premiul în 2012. La categoria performanţe a câştigat Porsche 911, iar cel mai bun design a fost luat de Range Rover Evoque. Citeste tot
Ori au selectat clientii mercedes pentru sondaj, ori numa milionari de nu le plac alte masini, numa cocalari si ''fotomodele si in GERMANIA si chiar zilele trecute am vazut ce mult au apreciat ei timp de 20 de ani secondurile pe care le luam noi acum.:) PS:suna a marketing DE-MASCAT:))