Studiu de satisfacţie în România: Nissan are cea mai apreciată activitate de service

Publicat marţi, 28.02.2012 16:00 de Mircea Meșter

Conform unei cercetări realizate de compania Daedalus Millward Brown la cererea Auto.ro, cei mai satisfăcuţi clienţi ai service-urilor din România sunt cei ai mărcilor Nissan, Skoda şi Chevrolet.

Un studiu de satisfacţie  independent realizat pe parcursul anului 2011 între 26.525 de şoferi din România relevă faptul că service-urile Nissan au cel mai bun raport de satisfacere a clienţilor în ţara noastră. Analiza realizată de compania Daedalus Millward Brown şi de Auto.ro arată că 49.7% dintre clienţii Nissan sunt foarte mulţumiţi de marca şi de serviciile de servisare oferite. Pe locurile al doilea şi al treilea s-au clasat Skoda (48.6%) şi Chevrolet (48.4%).

"Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în permietrul vânzării de vehicule noi, cât şi în cel al serviciilor post-vânzare. Investiţiile în tehnologie şi inovaţie au reuşit să poziţioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor, însă acestea au fost întotdeauna insoţite de investiţii în calitatea serviciilor post-vânzare. Nivelul de satisfacţie înregistrat în studiul realizat de Auto.ro este o confirmare că, în România, activitatea de service a reţelei Nissan se desfăşoară în parametrii aşteptaţi", spune Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan România.

Analiza realizată de compania de cercetare de piaţă arată că 45% dintre români preferă service-urile de marcă, doar 28% fiind convinşi de service-urile independente. 

O cifră interesantă relevată de studiu este cea a şoferilor care preferă să-şi repare singuri maşinile. Conform analizei, mai mult de un sfert dintre românii care deţin o maşină (27%) încearcă să-şi rezolve singuri problemele tehnice apărute. 

Studiul publicat de Auto.ro se află la a treia ediţie. La stabilirea rezultatelor au participat 26.525 de respondenţi, aceştia având la dispoziţie un sondaj online pe care l-au completat între mai şi octombrie 2011.

NIVELUL DE SATISFACŢIE FAŢĂ DE SERVICE (în funcţie de marca deţinută)
Nissan 49.7%
Skoda 48.6%
Chevrolet 48.4%
Hyundai 45.4%
Audi 45.2%
Toyota 45.1%
Volkswagen 44.5%
BMW 44.2%
Honda 43.6%
Kia 43.3%

via | Auto.ro | Nissan

  • Marc, marţi, 28.02.2012 16:30

    Bravo Nissan ! Intotdeauna i-am apreciat :)

  • zzzzz, marţi, 28.02.2012 16:45

    unde e Mercedes si Jaguar? eh

  • ScorpyonVAG, marţi, 28.02.2012 17:00
    @

    Vrajeala.

  • john, marţi, 28.02.2012 17:00
    @Automarket

    sa nu uitati sa ne aratati poze cu fratele mai mare a lui Qashqai.

  • @@@, marţi, 28.02.2012 18:08

    scorpyon nu plange ca nu e in top marca ta de suflet asta e realitatea ce sa-i faci... asa masini asa service!

  • C-G-C, miercuri, 29.02.2012 06:39
    sub 50%

    Super procent, numai clienti satisfacuti. Se demonstreaza inca o data ca service-urile de la noi sunt jalnice indiferent de producator. Toate service-urile "de casa" se ghideaza dupa deviza "ti-am luat banii pe masina, te jefuim in service si te rasplatim cu o flegma". P.S.: Un alta informatie care imi confirma ce am spus mai sus zice asa "45% dintre români preferă service-urile de marcă, doar 28% fiind convinşi de service-urile independente. " SI 27% LE REPARA SINGURI.

  • t, miercuri, 29.02.2012 09:59

    o intrebare as avea sigur tabelul acela cu procente reprezinta ce scrie in capul de tabel sau de fapt este in felul urmator: "Procent al posesorilor masinii X care isi repara masina" adica 49.7% din posesorii de nissan prefera sa isi repare masina la service al dealerilor si restul in alte conditii.. daca este asa, atunci studiul si concluzia sunt inselatoare, pentru ca nu releva satisfactia, ci doar preferinta unor utilizatori de a folosi un service de marca datorita increderii mai mari fata de cei independenti sau in curtea blocului. e normal sa ai incredere ca un service specialzat pe marca care o detii va sti mai multe decat unul independent, dar poti sa alegi intre diversele service-uri ale diversilor dealeri ai marcii pe care o detii.

  • realitatea zilei, miercuri, 29.02.2012 11:16
    @ t

    Concluzia nu e deloc inselatoare. Intrebarea a fost simpla. Sunt sau nu sunt foarte multumiti DE MARCA si DE SERVICIILE oferite, iar clientii Nissan au raspuns "foarte multumit" in procent mai mare decat orice alt brand.

  • @C-G-C, miercuri, 29.02.2012 11:30
    @C-G-C

    Cred ca nu ai foat atent la sintagma "foarte multumit". E foarte probabil ca unii sa fi bifat doar "multumit" la calitatea serviciilor oferite. Asta nu e neaparat un lucru rau. Ce a contat insa, au fost doar clientii foarte multumiti.

  • dan_grc, miercuri, 29.02.2012 12:38

    Nu stiu cat este de real sau nu acest top, sau cat de relevant, dar VW si Bmw inaintea Honda si Kia la satisfactia service-ului? Pai nu era Kia cu 7 ani garantie si super servicii? Incredibil...

  • ??, miercuri, 29.02.2012 15:31
    @dan_grc

    Si ce ma rog daca are 7 ani garantie (pt prostii care vor s-o creada) inseamna ca au super servicii? Saracie in conditii si necalificati ca in service-urile kia n-o sa vezi prea des...

  • JJ, miercuri, 29.02.2012 20:33
    respect !

    am urcat recent intr-un nissan murano 2011 al unui prieten... e superb!