STUDIU: Volvo, Mercedes-Benz și BMW, mărcile cu cei mai mulți kilometri parcurși

Publicat vineri, 19.01.2024 12:30 de Tiberiu Safta

Potrivit unui studiu nou, mașinile produse de Volvo, Mercedes-Benz și BMW au cei mai mulți kilometri parcurși în medie dintre toate mașinile vândute pe piața second-hand. Cel mai mare kilometraj mediu depășește 260.000 de kilometri.

Un nou studiu realizat de cei de la CarVertical relevă care sunt mărcile cu cei mai mulți kilometri parcurși în medie de pe piața mașinilor second-hand din România. Studiul arată că Volvo, Mercedes-Benz și BMW sunt mărcile cu cei mai mulți kilometri parcurși în medie. Dintre mașinile produse în 2008 și verificate pe platforma online, mașinile Volvo sunt campioane la acest aspect, cu un kilometraj mediu de 260.471 de kilometri.

Marca suedeză este urmată de Mercedes-Benz, cu un kilometraj mediu de 233.787 de kilometri pentru mașinile produse în urmă cu 16 ani. La mică distanță este BMW, cu un kilometraj mediu de 233.518 kilometri.

La categoria vehiculelor produse în 2013, Skoda conduce acest clasament, cu un kilometraj mediu de 208.617 kilometri. Mașinile mărcii cehe sunt urmate de Volvo (208.428 de kilometri) și de Mercedes-Benz (198.383 de kilometri).

Dintre mașinile produse în 2018, Peugeot ocupă prima poziție, cu un kilometraj mediu de 136.960 de kilometri. Pe locul 2 este Skoda, cu un kilometraj mediu de 136.666 de kilometri, iar locul 3 este ocupat de Opel (127.859 de kilometri).

Revenind la mașinile produse în 2008, brand-ul cu cei mai puțini kilometri parcurși în medie este Nissan, cu 164.431 de kilometri. Marca japoneză este urmată de Peugeot (171.401 kilometri) și de Opel (174.154 de kilometri). Pentru mașinile produse în 2013, Nissan este din nou producătorul cu cei mai puțini kilometri (139.083 de kilometri), urmat de Ford (157.394 de kilometri) și de Toyota (160.384 de kilometri).

La final, în ceea ce privește mașinile produse în 2018, Nissan are, din nou, cei mai puțini kilometri parcurși în medie (75.749 de kilometri). În spatele constructorului nipon se situează Toyota (77.083 de kilometri) și Volvo (87.999 de kilometri).

via CarVertical

  • oricine, vineri, 19.01.2024 13:27

    Fiind emanat de Car Vertical de fapt articolul se referă la mașinile cu cei mai mulți km dați înapoi.

  • eu, vineri, 19.01.2024 13:57

    ce e cu articolul asta cu varza de ani 2008-2013-2018 si care e relevanta acestor clasamente pe marci? daca doreau doar reclama carvertical, nu era mai bine sa apara reclama normala, cum imi apare de exemplu acum de la toyota? eu zic ca era mai onest, decat sa ne abureasca cu clasamente irelevante.

  • Razvan, vineri, 19.01.2024 18:06

    o aiureala de articol.nu mai stiu ce sa scrie sa fie cititi.

  • Banditos, sâmbătă, 20.01.2024 09:36

    Nu e un clasament ca nu se bate nimeni pe nimic, e o statistica. Si sunt convins ca daca esti interesat de un SH si nu esti chitit pe o anumita marca e o un bun punct de plecare in luarea unei decizii

  • TiberiuSafta, sâmbătă, 20.01.2024 11:15

    @Razvan (18:06), oferă-ne câteva motive pentru care articolul este o "aiureală". Dacă tu crezi că suntem plătiți de carvertical să scriem articolele astea, te înșeli amarnic. Crezi că e mai bine să ignorăm ce se întâmplă pe piața second-hand? Cât despre "nu mai știu ce să scrie să fie citiți", te invităm să citești articolele noastre din zilele trecute, sau chiar din luna asta. Sunt multe și bune.

  • Mihai, miercuri, 24.01.2024 22:00

    Nu are cum sa fie Volvo, ca baietii din Romanica nu le vad pe strazi si nici fiabile nu sunt. E articol de 2 lei. Sa schimbe cu BMW cea mai tare marca din univers si sa vezi atunci ce articol bun este asta. Hai dan_grc, inexopix si restul. Ce faceti? Dormiti? Bagati cu BMW-uri.