Subaru: 600.000 de mașini electrice, comercializate la nivel global până în 2030
Constructorul nipon de automobile are planuri mari de electrificare. Spre exemplu, japonezii intenționează să comercializeze 600.000 de mașini cu zero emisii, la nivel global, până în 2030.
Subaru nu a adoptat electrificarea la fel de rapid ca alți producători de automobile. Dar, noul șef al companiei, Atsushi Osaki, are planuri mari în această direcție.
Spre exemplu, japonezii au anunțat, anterior, că în următorii ani intenționează să lanseze 4 noi modele cu zero emisii (SUV-uri). În cadrul unei conferințe de presă, Osaki a dezvăluit că vor urma alte 4 modele electrice (așadar 8 în total).
Cum Statele Unite ale Americii sunt cea mai importantă piață pentru Subaru, constructorul nipon vrea ca cele 8 modele cu zero emisii să ajungă la 400.000 de vânzări pe an în această țară. Mai mult, în următorii 5 ani, Subaru intenționează să producă mașini electrice în SUA.
În ceea ce privește restul lumii, Subaru și-a propus ca, până în 2030, să comercializeze 600.000 de mașini cu zero emisii la nivel global. Pentru a-și atinge acest obiectiv, Subaru va construi mașini electrice în Japonia, până în 2025, pe o linie care poate asambla circa 200.000 de unități pe an.
De asemenea, va fi construită o nouă linie de asamblare până în 2027, tot în Japonia.
via Carscoops
Ce amuzant. Mult BS sa mai amane nitel in speranta ca moare industria EV, alaturi de ceilalti japonezi. Pt aspiratiile lor ar fi trebuit sa aiba o platforma electrica functionala de pe acum, si nu un cotet de toyota cu sigla subaru. Si este cotet, masina are grave carente (cautati pe youtube). Este una dintre cele mai proaste masini electrice acum, alaturi de ghici ce, alti japonezi, mazda mx30 si honda e. Culmea este ca toti astia au doar o masina electrica si nu se lasa sa arunca miliarde de dolari dezvoltand noi motoare pe combustie. Pur si simplu nu vor sa renunte, tin cu dintii stransi, ca stiu odata ce nu mai au combustie, falimentul scrie pe ei. Toti banii i-au facut din vanzarea la suprapret a unei tehnologii invechite din care castiga apoi la greu cu piesele de schimb. Asta nu mai merge la electrice. Orice defect la o masina electrica este 100% vina producatorului.