Toate cărțile pe EcoSport: Ford renunță la producția lui B-Max și angajează încă 500 de persoane la Craiova pentru noul SUV
Ford va înceta producția monovolumului B-Max în luna septembrie, însă angajează încă 500 de persoane pentru a face față cererii pentru noul EcoSport. În plus, încă 200 de persoane vor fi angajate la departamentul de motoare.
Ford a anunțat luni o regândire a strategiei pentru fabrica pe care o deține la Craiova, acolo unde în prezent produce exclusiv modelul B-Max.
Constructorul american confirmase încă din toamna anului trecut că SUV-ul de segment B EcoSport va fi produs de asemenea la uzina din România, iar acum a dezvăluit că producția lui B-Max va înceta complet în prima parte a lunii septembrie.
Pe de altă parte, Ford anticipează o cerere puternică pentru noul EcoSport, motiv pentru care a anunțat o nouă serie de recrutări de personal. Astfel, pe lângă cele aproape 1.000 de posturi anunțate încă din luna aprilie, americanii vor angaja încă 500 de persoane care să se ocupe de producția SUV-ului. În plus, Ford va recruta și 200 de persoane care vor lucra în cadrul diviziei de motoare.
În urma acestor anunțuri, numărul de angajați Ford de la Craiova va crește cu aproape 1.700 de persoane doar pe parcursul acestui an, în condițiile în care uzina are în prezent 2.860 de angajați.
"Creșterea numărului de angajați de la Craiova este o veste excelentă pentru activitățile de producție derulate de noi în România. Am început acest proces în aprilie pentru recrutarea a 976 de operatori de bază și calificați, la care adaugam încă 200 de operatori pentru uzină de motoare. Prin adăugarea celor peste 500 de noi angajați anunțați astăzi, vom putea să facem față cererii pentru noul EcoSport în condițiile în care vorbim despre unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creștere de pe piața", spune John Oldham, directorul Ford România.
Producția efectivă a lui Ford EcoSport la uzina de la Craiova va începe în toamna acestui an.
Via Ford
n-am o imagine foarte clara dar fi interesanta o comparatie pe cifre (dimeniuni interioare - spatiu la genunchi, cap, laterale, volum util si dimensiuni exterioare) intre B-Max si EcoSport sa vedem cam de ce este preferat (obiectiv) EcoSport in defavoarea minivolumului. Tare mi-e teama ca la un calcul la rece EcoSport nu ofera mai mult decat B si totul se reduce la moda "SUV sa fie, ca e bune la toate, frati!"