Toyota Avensis facelift a fost lansat la Frankfurt

Publicat marţi, 13.09.2011 10:11 de Sebastian Toma

Facelift-ul lui Toyota Avensis a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt cu un interior nou, mici optimizări estetice şi motorizări perfecţionate.

Facelift-ul lui Toyota Avensis a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul are un design exterior mai îndrăzneţ şi mai rafinat şi a primit o serie de îmbunătăţiri pentru a-i creşte calitatea, confortul şi indicele NVH (noise, vibration, harshness) – zgomot, vibraţii, duritate. Modelul are acum o nouă filozofie de design, care combină blocurile de iluminare cu LED-uri cu cu linii îndrăzneţe.

Cea mai bine vândută motorizare a lui Avensis, 2.0 D-4D, a fost revizuită pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2, acestea atingând 119 grame CO2 pe kilometru, o reducere de 15% pentru unitatea de 124 CP.

Revizuirea motorului D-4D de 2.0 litri a implicat schimbarea turbinei, modificări la nivelul camerei de combustie şi un nivel superior de control asupra bujiilor incandescente. Curba de cuplu a devenit mai lineară, în timp ce frecările au scăzut şi consumul de carburant a fost redus. Graţie faptului că această versiune emite doar 119 grame de CO2 pe kilometru, Toyota are un avantaj mare în raport cu rivalii, având în vedere că modelele cu emisii sub 120 grame CO2 pe kilometru sunt favorizate în unele state, atât pentru flote, cât şi pentru clienţi privaţi, ceea ce duce la reducerea costurilor de deţinere şi a cantităţii de CO2 emanate în atmosferă.

Gama de motorizări a lui Toyota Avensis include o unitate 2.2 D-4D de 150 CP, oferită fie doar cu DPF (filtru de particule), fie cu filtru de particule şi cu filtru de reducere al NOX-urilor (DPNR). Versiunea DPNR a motorului D-4D de 2.2 litri este oferită şi într-o specificaţie superioară, care dezvoltă 177 CP. Motorizările pe benzină sunt trei la număr şi sunt reprezentate de o unitate de 1.6 litri şi 132 CP, o unitate de 1.8 litri şi 147 CP şi o unitate de 2.0 litri şi 152 CP. Toate motorizările sunt oferite în standard alături de transmisii manuale cu şase rapoarte. Opţional, transmisia 2.2 D-4D DPNR de 150 CP poate fi echipată cu o transmisie automată cu şase trepte, în timp ce benzinarele de 1.8 şi 2.0 litri pot fi cuplate unei transmisii Toyota Multidrive S cu variaţie continuă.

În timp ce dimensiunile exterioare au rămas neschimbate, Avensis a fost redesenat pentru a avea un aspect mai elegant şi mai atletic. Partea frontală prefigurează viitoarea familie Toyota şi are o nouă capotă, o nouă grilă faţă şi două blocuri optice mai înguste, care incorporează lumini de zi. Posteriorul modelului a fost şi el redesenat, oferind un aspect dinamic şi modern. Calitatea percepută a interioului a crescut, finisajele fiind îmbunătăţite, în timp ce materialele utilizate sunt de calitate superioară. Iluminarea ceasurilor de bord a fost schimbată pentru a avea un aspect premium.

Via | Toyota

  • TIKA, marţi, 13.09.2011 10:51

    Tot hidoasa ramane!!Iar interiorul lasa de dorit nu e de mirare de ce vanzarile pe EU sunt sub asteptari!!

  • brebo, marţi, 13.09.2011 14:18

    some ugly s*^t.

  • dan, miercuri, 14.09.2011 16:36
    super

    arata superb si la exterior si la interior, iar ca fiabilitate nota 10