UPDATE: Noul Honda Civic, prezentat oficial!
Honda a dezvăluit în această seară primele imagini ale noului Civic. Compactul, pregătit special pentru piaţa europeană, nu adoptă un design revoluţionar.
În ajunul celui mai important salon auto european, Honda decide să dezvăluie primele imagini şi informaţii ale noului Civic. Generaţia modelului compact vine cu un design apropiat de actualul model, preferând să renunţe la abordarea futuristă cu care ne obişnuise.
În comunicatul de presă emis de niponi se arată:
Honda susţine că toată caroseria lui Civic a fost redesenată, inginerii concentrându-se totodată pe oferirea unei ţinute de drum competitive. Nu au fost uitate nici motorizările, care promit emisii mai reduse de CO2. La standul niponilor va fi expus chiar dieselul de 2.2 litri şi 150 de cai putere, capabil să livreze 350 de Nm şi emisii record, de numai 110 g/km.
Data lansării pe piaţa din Europa a fost programată pentru începutul lui 2012.
-
pacpac, luni, 12.09.2011 21:11@@@
e o corcitura intre insight si crz deci cu alte cuvinte e urat
-
schumi, luni, 12.09.2011 21:11...
Se pare ca design-ul anterior a fost un accident...
-
you_hoooo, luni, 12.09.2011 21:20se putea mai bine
Va place? Mie, nu prea. Comparativ cu modelul 2006 e sub asteptari. Au disparut toate elementele care o scoteau in evidenta: partea frontala SF, clantele usilor in forma de varf de sageata, evacuarile spate cu forma tringhiulara. Modelul asta nou nu mai are spiritul modelului anterior. Nu neg, e in fata multora, dar toata lumea o sa-l compare cu ceea ce a fost inainte.
-
chelu, luni, 12.09.2011 21:22x
Sa-mi bag cheile-n contact....Asta o sa aiba voie sa circule pe strada ?... Sper ca nu.
-
booo, luni, 12.09.2011 21:23
parca mai frumoasa era generatia anterioara
-
King, luni, 12.09.2011 21:25
@Schumi ...un accident de le-a iesit asa de bine
-
Blue, luni, 12.09.2011 21:37Ma uit si ma minunez
Atata involutie rar mi-a fost dat sa vad, atat la exterior cat si la interior. La exterior l-au corcit cu Insightul, de parca ar ala ar fi fost o super realizare de design si ar fi fost foarte apreciat. Din toate unghiurile arate oribil, fata de generatia anterioare. E total inexpresiva, liniile sunt oricum dar nu agresive.. Au schimbat si volanul ala superb si au pus unu de utilitara. Pacat...
-
ollie, luni, 12.09.2011 22:41
Aaaaaaah ! My eyes! My eyes !
-
sandman, luni, 12.09.2011 22:48civic
asteptam mult mai mult de la noul model. au dat-o in bara rau de tot. GROAZNICA!
-
hooonda, luni, 12.09.2011 23:01panarama
imposibil....cred ca au fost contaminati de hukosima....asa panarama de masina n-am vazut...era bestiala dar in anii 70....groaznica, nu cred ca v-a fi cumparata... e imposibil sa fii atat de idiot ...!
-
Alex Radoi, luni, 12.09.2011 23:55
Un adevarat regres. E oribila, un fel de Prius/Insight mai scurt. Dar de ce ai face o masina normala la fel de ciudata precum o hibrida fara sa fii obligat de baterii etc.? Greu de inteles.
-
pesso, marţi, 13.09.2011 00:18Ratare...
Modelul anterior avea acel design SF,controversat dar care ia adus multi fani.Modelul actual face un pas inapoi la capitolul design fiind mai banal mai apropiat de normal.Pacat.
-
LauCalin, marţi, 13.09.2011 01:47
Se pare ca sunt singurul caruia ii place cum arata. Parerea mea e ca Honda a preferat sa mai "indulceasca" pe ici , pe colo designul fostei generatii care a prins, insa nu chiar asa cum se astepta Honda, mai ales in Europa. PS: in poza 6 afisajul ceasului e gresit :))
-
tzenu_bmw, marţi, 13.09.2011 02:15pffffff
si iata cum industria auto 'loveste' din nou..... macar sa speram ca au facuto mai confortabila....... @AutoMarket........ daca sau concentrat pe o tinuta de drum mai buna......stiti ceva de suspensia spate???? au renuntat la bara de torsiune????si sau intors la suspensia independenta?
-
45, marţi, 13.09.2011 03:11ptiu
sa dus dracu cu cel mai frumos hatchback. mai bine se ocupau de motoare si mecanica .
-
Rodallega, marţi, 13.09.2011 08:19Nu are suspensie independenta pe spate:(
Ei zic ca l-au facut mai confortabil decat vechea generatie....dar au pierdut la partea de design. Cel mai bine pentru ei era sa lase acelasi design, sa ii puna suspensie independenta pe spate (poate si optiune de 4X4 cu motorul de pe Civic Mugen pentru a face concurenta cu Golf R32) si sa umble la interior la insonorizare si la calitatea materialelor. Daca mai aduceau vreo 2-3 motoare chiar se scoteau. Acu singura optiune ca sa iei un Civic super fain e sa-l iei din America (Civicu SI de acolo mi se pare mult mai reusit decat asta).
-
danutz, marţi, 13.09.2011 09:09dezamagire
Ma declar foarte intristat de drumul pe care a luat-o Honda. Fara sa ma dau mare intr-ale designului, masina asta are serioase probleme de identitate si prezinta un amalgam de linii de design care se potrivesc ca nuca-n perete. Spre exemplu, marginea neagra de la pasajul rotii n-are nici o legatura cu restul masinii, fata e dintr-un film si spatele din altul, iar masca aia neagra din fata e cel putin hidoasa. Pe de alta parte, ca sa inchei totusi intr-o nota putin mai pozitiva, interiorul pare sa fi facut un salt in calitate...subliniez "pare". Acum sa vedem si in realitate cum arata. Oricum, s-au complicat foarte mult, puteau sa continue cu linia impusa de CR-Z, ca se putea lucra frumos pe ea.
-
bbb, marţi, 13.09.2011 09:26
Adevarul este ca poporul roman are o problema cu Honda. De ce oare? Inainte era prea colturoasa, acum prea nu stiu cum, ba ca-i alba, ba ca-i neagra. Intelege-ti odata ca honda nu traieste din masinile vandute catre Romania. Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani.
-
george, marţi, 13.09.2011 10:11PROBLEME GOGULE? NEAH, MANIA PERSECUTIEI
@ Rodallega Concurenta pentru R32? Are you watching the same movie? Honda se lauda intr-un clip/documentar ca a reusit sa ajunga concurenta europeana la confort acustic de parca ar fi descoperit teleportarea...Si tu vorbesti de elicoptere de asalt si avioane de vanatoare... Apropo, R32 nu se mai fabrica. De multi ani. Honda incearca sa ajunga din urma niste chestii care sunt...in urma?!? PS. As vrea sa te vad intr-un Civic de America... @ bbb Si eu care ziceam ca o sa ai bunul simt sa mergi pe burta... Design-ul Civic-ului este diferit pentru piata noastra? Design-ul asta, daca o fi nereusit (fiind vorba de gusturi, nu poti sa afirmi cu siguranta ca este gherla desi vocile de pana acum l-au criticat mai mult sau mai putin apasat) va influenta negativ vanzarile Honda PE ORICE PIATA. "Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini" HUH?!?! Masinile Honda se dau degeaba?!? "...ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani." Mai ai tupeul si obraznicia sa critici design-ul cuiva in conditiile date?!?! Ar fi fost de minim bun simt sa te abtii...de tot. Si inca ceva: NU TREBUIE SA-TI CUMPERI "trocile alea de VAG-ine". Mai exista si alte marci pe lume...Sau ai ajuns sa crezi ca Volkswagen e raul suprem pe planeta asta? DUH...
-
Andrei vti, marţi, 13.09.2011 10:12argh
Noul model de civic cand apare ? :)) ca design au facut downgrade, e gen "like it or hate it" .... interiorul arata destul de ordonat, acum ramane de vazut si cum merge pe strada,
-
Excomunicatorul, marţi, 13.09.2011 11:14:)
Spatele zici ca-si sculptat cu dalta. An another piece of shit from Honda.
-
danutz, marţi, 13.09.2011 11:31@bbb
Prin mesajul tau presarat cu greseli gramaticale nu ai facut decat sa cobori imaginea iubitorului de Honda. Subsidiara romaneasca e ultima din grijile companiei mama, dar in sensul in care ar trebui sa vada de ce cota lor de piata in Europa a scazut drastic in ultimii ani. Cat priveste VW, nici mie nu-mi plac si tocmai de aceea gasesc oribil ceea ce au facut consolei centrale la acest Civic, si anume faptul ca au adus-o foarte aproape de cea a unui Golf. Numai daca te uiti la climatizare iti dai seama, in plus contrasteaza enorm cu cockpitul acela al soferului tip Formula 1, absolut genial dupa parerea mea. Oricum, mi se pare absolut revoltator ca o companie care era peste toata lumea cu 2 generatii la orice capitol la sf anilor '80 inceputul anilor '90, incepand cu motociclete si terminand cu dominatia absoluta in F1, sa ajunga acum sa exprime intr-o comunicare oficiala ca s-au chinuit cu generatia asta s-o aduca la nivelul de rafinament al masinilor europene. Este de neacceptat pt o companie ca Honda, imho.
-
HONDA, marţi, 13.09.2011 12:09
Care de aici a avut sau are o honda? cred ca nici unu, toti va dati cu parerea dupa ce ati vazut o poza in schimb habar nu aveti despre ce vorbiti niciunu.daca ati avea masina asta un an de zile ati zice ca sunteti cei mai multumiti de ea
-
dan_grc, marţi, 13.09.2011 12:29
@HONDA Inteleg ca esti fan Honda, dar aceasta mara nu prea mai e ce-a fost, comentariul lui @danutz este concludent, exprima f bine realitatea
-
bbb, marţi, 13.09.2011 12:46
Asta este natia romaneasca, o natie care nu este buna decat la papagaleala. La vorba nu va intrece nici dracu.
-
danutz, marţi, 13.09.2011 13:58
@HONDA Intamplator am multi prieteni cu Honde mai vechi, iar acum cativa ani fratele meu a avut un Civic de generatie actuala. Cand a luat Civic-ul, am fost si am facut test-drive cu inca 2 modele, asa ca, un pic acolo, sunt indreptatit sa vb despre Honda. O mare parte din prietenii cu Honde imi impartasesc opinia in ceea ce priveste evolutia marcii, iar adevaratii fani ai marcii in general cauta CRX-uri sau Civic-uri din generatia EG sau EH (poate vorbesc limbi straine pentru "fanii" de aici cu codurile astea), iar cei cu multi bani, S2000-uri, Integra sau Civic Type R. Nici unul nu iubeste vreun model nou de la Honda pt ca Honda nu li se mai adreseaza pasionatilor si iubitorilor de inginerie pura, ci multimii in general. Problema e ca o face prost pt ca in istoria ei de f putine ori marca asta a avut vreo tangenta cu gloata, iar atunci cand a facut-o a avut de suferit la vanzari (dovada si acum). @bbb Sincer, mai bine stai linistit, ca te faci singur de ras. Fara sa fiu arogant, sunt sigur ca intr-o discutie tete-a-tete legata de Honda trec primul linia de sosire la o lungime de circuit distanta. Prin atitudinea ta, nu faci decat sa te alaturi 'taranilor iubitori de Passat' pe care ii mentionezi atat de des. Daca ai deschide un pic ochii si a trece de faza asta puerila gen , ai vedea ca unii nu insira gogosi pe-aici. Eu am, sau am avut, un respect deosebit fata de Honda si nu pot sa nu fiu mahnit de situatia actuala.
-
ignis, marţi, 13.09.2011 14:08design
Una peste alta, lăsând comparaţia cu generaţia trecută... ce naiba este cu bara aia neagră în locul grilei? Chestia aia mă zgârie pe retină. Până şi Dusterul are un design mai legat şi mai frumos.
-
marius, marţi, 13.09.2011 19:25
ce-i drept spatele este urat, parca prea mare, dar multi de aici au spus ca este urata in comparatie cu modelul anterior, dar daca modelul anterior nu exista, vi se mai parea asa urata? oricum nu-i o masina rea de avut, este pana la urma tot honda
-
marius, marţi, 13.09.2011 19:26
*pana la urma este tot honda
-
ar85dan, marţi, 13.09.2011 23:24....
masina asta e ciudata rau! da nu in sensu celei dinainte: ciudat de faina! e ciudata in sensul unui ssangyong... mie personal nu imi place...desi modelul anterior era "waw"
-
culi2011, miercuri, 14.09.2011 18:49.....STRICT OBIECTIV
Am citit o mare parte dintre aceste comment-uri si nu pot spun e decat totul este spus este total anapoda. Majoritatea carora nu le convine designul acestui model vorbesc doar ca niste oamneni frustrati de faptul ca " vezi domne nu mai e la fel ". La noi treaba e ca multi vad putini pricep. In primul rand voi chiar credeti ca designerii de la Honda chiar nu erau capabili sa reuseasca un model mai astronomic decat precedentul sau chiar credeti ca in momentul in care s-a convenit ca masina asta sa iasa pe piata in aceasta forma nu s-a tinut cont de parerea viitorilor cumparatori etc etc (sunt mult prea multe motive ca sa le enumar acum)? Eu cred ca ne inselam cam tare. Masina asta nu-mi pare urata deloc ba chiar mi se pare foarte reusita. Mie mi se pare ca acest model nu se mai adreseaza in mare parte publicului foarte tanar cautator de aventura si de nave spatiale ci si tipului de client care reprezinta omul cu o cariera in spate si care de cele mai multe ori este si cel mai pretentios ( are familie, copii si poate isi doreste si el o masina cu un caracter mai sportiv si eu cred ca honda de data asta pare sa tinteasca un astfel de public in urma studiului efectuat atatia ani de zile , dar sa-i pastreze si pe cei tineri aproape). Ca si parere personala eu nu vedeam o diferenta extraordinara intre civicul 5 doors si civicul type R (impactul nu mi se parea extraordinar). Probabil ca raspunsul extraterestru pe care toti il asteptati se va regasi in noul civic type R care probabil se va diferentia exact prin acele " minusuri " si poate va avea si "plusuri", pe care le vreti voi si care cu siguranta se va adresa tuturor pustanilor de bani gata si celor pasionati de masini sport si bineinteles cu bani pentru ca nu oricine isi permite un TYPE R. Per total masina este o reusita dupa parerea mea iar bordul pare mult mai ergonomic pastrand acelasi caracter cu care i-a cucerit pe multi. Nu va mai faceti atatea griji ca stie Honda mult mai bine ce a facut si ce are de facut ( fiti siguri ca stiu cu aproximatie si cate se preconizeaza sa se vanda altfel fiti siguri ca nu o scoteau asa). Cum am mai spus sunt prea multe cerinte care se iau in calcul si in primul rand cu ce piata te confrunti. Credeti ca Loganul nu putea sa arate ca un OZN? Eu zic sa va mai ganditi de ce nu arata si cu toate astea a depasit toate asteptarile ca si vanzari. Va salut. PS: ASTA A FOST O PARERE STRICT OBIECTIVA
-
adi, joi, 15.09.2011 12:34horror
da macar are faruri cu lupa nu marlania de pana acum.
-
Alyn, marţi, 20.09.2011 18:37NOUL CIVIC SAU FACELIFT ??
Pare facelift nicidecum un model nou de civic , la spate e schimbat putin si pare mai inalta , oricum urata.. Nu la fel de urata si demodata ca un Volkswagen golf da , oricum aveam pretentii mai mari le design de la Honda.. Daca vor ceva mai excentric si deosebit poate ii ajuta cei de la Citroen
Citeste si
-
FRANKFURT 2011 | luni, 26 septembrieFRANKFURT 2011: 928.000 de vizitatori în zece zileSalonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. Citeste tot
-
FRANKFURT 2011 | duminică, 18 septembrieVolkswagen Caddy Edition 30 prezent la Frankfurt2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. Citeste tot
-
FRANKFURT 2011 | vineri, 16 septembrieImagini cu noul interior futurist al luxosului Bentley MulsanneBentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. Citeste tot
-
FRANKFURT 2011 | vineri, 16 septembrieVolkswagen Polo şi Tiguan au primit pachete R-Line la FrankfurtVolkswagen a adus la Frankfurt modelele Polo şi Tiguan R-Line. Sub-compactul şi SUV-ul au fost echipate cu accesorii sportive. Citeste tot
-
FRANKFURT 2011 | vineri, 16 septembrieBMW Concept E, prima motocicletă electrică a nemţilorBMW Motorrad a prezentat la Frankfurt conceptul unei motociclete electrice destinată navetiştilor. Aceasta se încarcă în trei ore de la o priză de 110 volţi şi are o autonomie de 100 kilometri. Citeste tot
pe cuvant ca e exagerat...