Toyota: primul model electric cu baterie în stare solidă va avea autonomie de 1200 de km
Potrivit unui purtător de cuvânt Toyota, primul model electric cu baterie în stare solidă va fi lansat în următorii doi ani. Acesta va avea o autonomie de 1200 de kilometri cu o singură încărcare.
Anul trecut, Toyota a anunțat un nou plan cu privire la tranziția către o gamă de modele electrice. Toate acestea vor fi dotate cu baterii în stare solidă, care le vor înlocui pe cele actuale din litiu-ion. Mai mult, viitoarele modele electrice ale constructorului japonez vor avea autonomii de peste 1000 de kilometri, iar acestea au lansarea planificată în anii 2027 și 2028.
Acum însă, Toyota ar urma să lanseze primul său model electric cu baterie în stare solidă puțin mai devreme decât planificat. Potrivit unui oficial indian al mărcii nipone, Toyota va lansa primul astfel de model puțin mai devreme de 2027. Noul model, despre care nu se cunosc foarte multe detalii, promite o autonomie de 1200 de kilometri. De asemenea, bateria acestuia va putea fi încărcată la o stație rapidă în doar 10 minute.
În prezent, Toyota folosește baterii cu celule prismatice pentru a crește autonomia modelelor sale electrice. Constructorul japonez lucrează în parteneriat cu compania petrolieră Idemitsu Kosan pentru dezvoltarea bateriilor în stare solidă.
via Carscoops
-
Seriff, vineri, 12.01.2024 11:06
Da, așa da! 800km mă țin, 1200 dacă am bidon.
-
Eu, vineri, 12.01.2024 11:11
Nu m-ar interesa nici culoare, nici design, doar pretul sa fie decent.
-
alex_cu_a_mic, vineri, 12.01.2024 12:05
Pretul va fi accesibil la fel cum sunt si cele din prezent, nu?
-
joe, vineri, 12.01.2024 13:27
Abia atuci poate o sa ma incumet pentru o electrica,punand in balanta pretul masinii,garantia,pret kw.La orice marca! Nio deja a lansat ..!Pana atunci,merita una pentru oras cu incarcare la curte!
-
Seriff, vineri, 12.01.2024 15:18
@Eu vise, decent adica peste 60.000 euro Plus ca degeaba are bateria mare daca se incarca in 8 ore
-
Dutz, vineri, 12.01.2024 15:19
Adică, BEV-urile de astăzi sunt varză, uzate moral. Partea bună, Toyota cel mai probabil nu va da faliment. Să-i văd pe cei care au “băgat” miliarde în BEV-urile de astăzi… nasol de explicat. Zicea un geniu ca și în ICE-uri s-au investit miliarde în dezvoltarea lor… corect, da alea au fost recuperate adică profitabile, fără subvenții inepte… ai înțeles diferența? ;)
-
@dutz, vineri, 12.01.2024 21:00
tot ce va fi, va fi datorita si subventiilor. in tehnologiilenoi trebuie toata lumea sa investeasca prin taxe etc.. iar cine a inceput din timp are sanse sa ajunga mai departe, mai rafinat etc
-
Offffff acciza mea, vineri, 12.01.2024 21:40
Daca in 3-4 ani va exista o baterie care sa ofere o autonomie reala in trafic nu de 1200 ci de 6-800 km, cu incarcare in 5-10 minute, care sa-si mentina capacitatea cel putin1000 cicluri incarcare, cu pret sub 40-50mii euro, atunci se va putea spune ca viitorul este al electricelor. Pana atunci insa mai aveti timp d'un ultim diesel!:))) Necunoscuta este alta: daca scade consumul de combustibil fosil, scade venitul USL la buget din accize, ca pe curent nu-l pot acciza cu 30-40%, ca ies pensionarii in strada.
-
Andrei, sâmbătă, 13.01.2024 13:27
Prin vest se cauta deja soluții la problema accizei. O taxa pe distanța parcursa, de exemplu. Mărimea poate fi în funcție de greutatea vehiculului, electricele degradează mai rapid șoselele.
-
X-zibit, sâmbătă, 13.01.2024 13:54
Numai inapti comenteaza si pe aici, toti romanasii cu dieseluri obosite. 1) 80% folosesc masina in oras si fac maxim 50-60 km intr-o zi. 2)Timpul de incarcare este irelevant daca ai incarcatoare in zona rezidentiala sau la locul de munca, nu trebuie stat langa masina ca la benzinarie. Ca Romania nu are asa ceva, asta e problema voastra, voi nici drumuri nu aveti, va cad podurile dupa un an, autostrazi facute in cioturi, samd. 3) Cine considera masina diesel buna pentru oras, este foarte retardat, atat pentru sanatatea lui cat si a masinii. Sa mergi 10-15 km la munca dimineata cu motorul bocna timp de luni bune nu inseamna decat uzura prematura a motorului, ca tot va dati voi cu parerea despre baterii. Caz dovedit, Passat B8 cu 100.000 de km rulati in Germania, nu a mai apucat inca pe atata in Romania desi unii au si 5-600 de mii cu ele. De ce? Am explicat mai sus.
Dutz, sâmbătă, 13.01.2024 14:45Ești lovit bine colegu… cine spune ca dieselul este ok pentru oraș. Ai fost în hibernare și ai început să scrii fără să te uiți pe calendar că ai dormit câțiva ani? I-ați Electrica, este plin de oferte, reduceri, nu se stă la coadă etc. Cei care acum au o mașină de 5.000-7.000 (și sunt mulți) nu stau în zone rezidențiale și nu merg la birou… cu ei cum faci? Sau ce treaba ai tu… așa entitlement și ignoranță mai rar… hai fuga la somn ca are grija mama și tata de viața ta.
-
Dizăl Rulz Forevăr, sâmbătă, 13.01.2024 14:23
Minciuna! 1.9 TDI cu i-ul roșu merge și 2 milion de km.
-
Dutz "noaptea NU bate vântul", sâmbătă, 13.01.2024 15:02
Bravo, bravo! Cum le zici tu nu le mai zice nimeni, geniule.
-
Matei, sâmbătă, 13.01.2024 15:54
"așa entitlement și ignoranță mai rar" Acum 2-3 zile ne trimiteai la munte ca să otrăvești tu aerul la șes. Trebuie sa ai șoriciul foarte gros ca să nu realizezi cât ești de ipocrit și duplicitar. Mă mir că te suporți tu pe tine însuți. Dar cine știe, poate într-o zi ți se va face silă.
-
intrebare, duminică, 14.01.2024 13:04
De ce au unii sa ciuda pe Diesel daca e asa de nasol precum zic?
-
PMC, duminică, 14.01.2024 21:20
As pune pariu ca aia de la Toyota se sparg de ras "in redactie" de cate ori dau spre presa balivernele cu bateria solida de 1000 de km. Oamenii mint presa si lumea intreaga din 2009 deja cu prostia asta. Si in continuare tolomacii din media fac stiri de prima pagina cu litere de-o schioapa. E incredibil. :))) Bravo Toyota! Niciodata n-am fost client, dar cine stie? :))
-
@PMC, duminică, 14.01.2024 22:00
E plin internetul de terminați care cred că la NASA se "sparg de râs" de câte ori "dau spre presă baliverne" cu spațiu și planete. Așa e omul modern.
-
John Doe, luni, 15.01.2024 07:38
Toate vestile bune despre EV sunt la viitor. Deci, deocamdata stati pe aproape dar nu va bagati!
-
Banditos, luni, 15.01.2024 12:06
@22 "omului modern" cu pricina i se aplica propria reteta "Aaahahahahahaaaa! :))) Cretinismul nu are limita. :)))))"
-
Irina, luni, 15.01.2024 18:11
Vai, dar nu pot să cred că la câți experți în mașini electrice avem doar aici, România nu este o putere mondială în fabricarea de astfel de mașini!
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Succesuri, astept acest model cu mari interesuri!