Toyota România a primit o distincţie de calitate pentru serviciile de tinichigerie-vopsitorie

Publicat vineri, 04.06.2010 11:10 de Sebastian Toma

Reprezentanţa Toyota Bucureşti Nord a primit recunoaşterea Toyota Motor Europe pentru îndeplinirea standardelor Toyota Customer Service Management.

Reprezentanţa Toyota Bucureşti Nord a primit recunoaşterea Toyota Motor Europe – centrul mărcii nipone în Europa – pentru îndeplinirea Standardelor Europene în tinichigerie-vopsitorie. Specialiştii de la Toyota Motor Europe au evaluat angajaţii service-ului Toyota Bucureşti Nord timp de un an ca urmare a implementării programului

Toyota Customer Service Management începând cu luna iunie 2009. Cei de la Toyota România au anunţat că vor extinde programul în toate cele 17 ateliere de tinichigerie-vopsitorie din ţară.

Ţelul directorilor şi angajaţilor de la Toyota România este de a obţine această certificare Toyota Customer Service Management pentru toate service-urile sale până la finalul anului 2011. Această distincţie reprezintă recunoaşterea standardelor internaţionale în materie de tinichigerie-vopsitorie oferite de service-ul care primeşte certificatul TSM. Recunoaşterea TSM reprezintă şi o garanţie a calităţii serviciilor oferite de acel service şi dovedeşte faptul că reprezentanţa respectivă asigură operaţiuni de tinichigerie-vopsitorie la standardele europene impuse de marca japoneză.

„Toyota are principii simple şi clare dupa care s-a ghidat de-a lungul vremii. Unul dintre acestea este: clientul pe primul loc. Toate proiectele noastre au un singur obiectiv – acela de a garanta satisfacţie deplină pentru clienţi şi pentru parteneri. Prin certificarea pe care am primit-o astăzi, pentru îndeplinirea Standardelor Europene în Tinichigerie – Vopsitorie, îi asigurăm pe clienţii noştri că vor pleca şi mai mulţumiţi de la service-ul Toyota, iar partenerilor le garantăm o şi mai mare transparenţă şi operativitate în toate acţiunile ce ţin de colaborarea cu noi”, a declarat Radu Petrescu, Director After Sales Toyota România.

În România, trec aproximativ 6.000 de maşini în fiecare lună prin unităţile service Toyota, peste 1.400 dintre acestea fiind aduse în service pentru reparaţii de tinichigerie-vopsitorie. Toţi reparatorii autorizaţi Toyota participă şi în programul european Complete Customer Satisfaction, ce măsoară gradul de satisfacţie al clienţilor. Atelierul Toyota Bucureşti Nord are un scor de 98%, în timp ce atelierele Toyota în care abia a început programul TSM au o medie de 80.1%. Toyota are 23 de dealeri la nivel naţional, dintre care 19 reprezintă centre ce integrează un showroom, un service şi un depozit pentru piese de schimb.

Via | Toyota

  • v, vineri, 04.06.2010 12:46
    pedale

    De pedale nu mai zic nimiK? Iar incep astia sa se laude?

  • Rio, vineri, 04.06.2010 16:05

    Care pedale ca a fost totul o abrambureala, o manevra prin care sa se mai taie din avantul Toyota care de la aparitia lui Prius a fost number one pe piata auto. Eu cel putin nu am avut nici o problema cu Toyota in Olanda, si era din cele care cica ar fi avut probleme

  • edi80, vineri, 04.06.2010 17:32
    bv rio

    faza cu pedala si covorasele au fost pt copii prosti care zic:"aaaa uite k si toyota e span..daaaaa si se bat cu mana peste cap':)))))) reveniti-va flacai ca e printre primele la fiabilitate mult peste tractoarele germane...

  • addo, vineri, 04.06.2010 20:56
    toyota

    chestia cu pedalele a fost un praf in ochi,pe americani rapusi de criza ii supara faptul ca toyota vinde foarte bine pe teritoriul lor.am o toyota si nu am avut nici o problema cu ea in aproape 4 ani de cand am luat-o(de noua),dar sa revin la subiect...am avut niste probleme ce au constat in faptul ca am gasit masina lovita in parcare o data,iar alta data m-a lovit unul cu o portiera...pe scurt am facut reparatii de tinichigerie-vopsitorie la ei in service,fratilor,nu ce si cum au facut dar nu se cunoaste nimic!nota 10 si multumiri!