Ultima moda: campanie electorala in jocurile auto
Barack Obama a cumparat spatiu publicitar in jocul video Burnout Paradise, incercand un domeniu nou in advertising.
Jocurile video auto au devenit suporturi pentru campaniile electorale ale politicienilor. Un domeniu pana acum neutilizat de publicitatea neconventionala, jocurile video intra astfel in centrul atentiei advertiserilor chiar in campania care va cumina cu alegerea noului presedinte al Statelor Unite.
Primul care a reusit sa isi impuna imaginea inn randul gamerilor este Barack Obama, cel care a cumparat spatiu publicitar virtual in Burnout Paradise, versiunea pe XBox a jocului video destinat iubitorilor genului.
"Pot sa confirm ca Obama a platit pentru campania in-game din Burnout. la fel cum fac televiziunile, radiourile sau publicatiile scrise, acceptam publicitate din partea oricarui candidat credibil", spune directorul de marketing al Electronic Arts, Holly Rockwood.
Foarte interesant este faptul ca, in campania electorala de peste Ocean, Barack Obama sustinea, acum doua saptamani, ca "parintii trebuie sa inchida televizoarele si sa ascunda jocurile video pentru a-si proteja copiii de provocari".
via | gigaom
Daca apare Base in Midnight Los Angeles, a venit Apocalipsa