UPDATE: Imagini noi cu Volvo XC60, a doua generație a crossover-ului suedez

Publicat luni, 27.02.2017 15:14 de Bogdan Mirică

Volvo a publicat imagini noi cu XC60, crossover-ul său compact, gata să debuteze într-o nouă generație cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, la începutul lui martie.

După ce am văzut o primă imagine teaser a viitorului XC60, Volvo continuă să alimenteze nerăbdarea fanilor săi cu noi fotografii. Acestea dezvăluie frânturi din aspectul exterior al crossover-ului care ajunge la a doua generație.

Debutul oficial în fața publicului va avea loc în data de 7 martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Așa cum aflam și în urmă cu câteva zile, aspectul frontal al noului XC60 va fi clar influențat de designul fraților S90, V90 și XC90. Nu va lipsi ”Ciocanul lui Thor”, celebra formă a LED-urilor frontale, deja consacrată, dar reinterpretată de XC60 cu o alipire de grila frontală rectangulară.

Noul XC60 va fi al patrulea model creat pe platforma modulară SPA, după XC90, S90 și V90. Gama de motorizări va fi similară cu cea a fraților mai mari, adică motoare diesel și benzină cu patru cilindri, de 2.0 litri. Nu va lipsi tracțiunea integrală și cutia automată cu opt rapoarte.

Volvo promite și un sistem multimedia ușor modificat față de cel întâlnit în gama 90.

  • Andrei, luni, 27.02.2017 10:20

    Breaking news: Volvo XC60 va fi (aproape) identic cu XC90, dar mai mic. Ar trebui ca aceste teaser-e sa se realizeze exclusiv in momentul lansarii noii linii de desigb. E o lipsa dramatica de imaginatie a constructorilor auto.

  • TheArrogantOne, luni, 27.02.2017 10:22

    al cincilea model SPA, ati uitat de V90 Cross Country sper ca modificarile din sistemul multimedia sa includa mai multe butoane

  • QAR7, luni, 27.02.2017 13:17

    Zilele trecute a aparut un articol pe motor1 foarte interesant despre politica de design a constructorilor. Explica acolo foarte bine de ce majoritatea aleg sa creeze o linie de design comuna pentru toate modelele: identitatea de marca. Lumea se plange, dar piata cumpara. Mercedes pana acum cativa ani avea o linie de design diferita de la un model la altul, insa dupa schimbarea politicii au explodat vanzarile.

  • DAC, luni, 27.02.2017 16:59

    Prin anii '90, cei de la a BMW au avut aceiasi politica. Seria 3 era identica cu Seria 5, doar ca era mai mica, iar Seria 7 era un 5 mai mare. BMW a avut vanzari bune atunci, doar unii ziaristi din presa auto au criticat aceasta politica a celor de la BMW. Identitatea, imaginea de marca este importanta la o marca premium, dar si la alte marci de volum. Cumparatorul din ziua de azi isi doreste un model care sa fie recunoscut ca fiind al unui anumit producator.