Vanzarile Logan au scazut

Publicat miercuri, 21.02.2007 11:08 de Robert Gherghe

Piata auto din Romania a stagnat la inceputul lui 2007. Producatorii interni au inregistrat scaderi semnificative si importatorii au reusit sa vanda mai mult.

In luna ianuarie a anului, piata auto a inregistrat o usoara scadere fata de perioada similara a anului trecut. S-au vandut 14.326 de unitati, in scadere cu 0,04%.

Cel mai important producator intern, Dacia a scos pe piata circa 14.000 de unitati, mai mult de 10.000 mergand la export. Pe piata interna vanzarile la modelul Logan au scazut drastic, in ianuarie fiind livrate circa 4.500 de unitati, cu 3000 mai putin decat in 2006

. Astfel, vanzarile la modelul Logan au scazut in Romania cu aproape 40%.

Si Daewoo a avut un inceput de an foarte slab, producand mai putin de 1000 de masini, cu 55% mai putin fata de ianuarie 2006. Rezultatele slabe inregistrate de producatorii interni au fost compensate de importatori care au acoperit aproape in totalitate pierderile Dacia si Daewoo. Brandul strain care s-a impus ca lider de piata la inceputul lui 2007 este Skoda.

  • colin, miercuri, 21.02.2007 11:39
    ce bine imi pare

    E timpul ca guvernantii sa scape de taxa si sa investeasca alaturi de renault in dacia , sa faca din ea o masina , si sa scape neaparat de rabla care ei o numesc masina: "Logan" Vanzarile vor scadea, pe masura ce romanii se vor destepta si vor vedea cat tine o masina veche de 3-4 ani straina la acelasi pret cu un logan, poate chiar mai mic...

  • costin, miercuri, 21.02.2007 12:40
    piata e "libera" - taxa obligatorie

    In sfarsit romanii incep sa cunoasca valoarea banilor. Din moment ce Dacia ofera atat de putin de ce nu ne-am orienta spre altceva - chiar mai scump. Pe vreme ce trece o sa scapam si de sindromul nationalismului - Dacia marca nationala. Nu inteleg insa politica de preturi fabuloase de la Dacia-Renault: - vopsea metalizata de calitate indoielnica la 255 - cauciucuri submediocre pt majoritatea versiunilor - ergonomie 0 - tarife service destul de mari - imposibilitarea configurarii - siguranta doar pt versiunile superioare vezi ABS Un pret corect poate ar mai creste vanzarile Dacia! Pana una alta sa speram ca taxa v-a dispare!

  • VyruSU, miercuri, 21.02.2007 19:07
    E o mare prostie cu taxa asta

    Colin si Costin sunteti niste fraieri! Poate daca ati avea si voi logan nu ati comenta atata! Vopseaua metalizata este destul de buna, cauciucurile sunt super ok si ABS nu e numai pe modelele scumpe! deasemenea se poate configura dupa cum vrei! Sincer sa fiu, nu cred k gasesti masina straina mai buna ca logan la acelasi pret! sau cel putin cu dotarile loganului!

  • morbidraty, miercuri, 21.02.2007 19:14
    cred ca glumesti VyruSU

    haha deci un logan 1.6 16v este 10.000 euro .eu imi aduc din germania la 9200 de euro un opel vectrac gts si taxa de inmatriculare este de 900 de euro....hahah nici makar nu le pot compara masinile intre...aberezi baiatule cu loganu tau cu tot....si un sfat ....ai grija la curbe..

  • riko, joi, 22.02.2007 10:55
    pentru VyruSu

    probeaza un PASSAT din 2000-2001 si dupa aia o sa-ti dai seama ca ai fost virusat cind ti-ai luat logan.

  • Mihai, joi, 22.02.2007 14:00
    Logan

    si o sa scada si mai mult! asta pentru ca este o masina slaba! si cu taxele astea nu vor putea sa mai amelioreze ceva! abia astept sa se faca la CRAIOVA o alta marca de masina! numai o concurenta serioasa poate remedia ceva, altfel de masini slabe ne-au tot saturat Dacia Pitesti de vreo 30 de ani ...

  • gege, vineri, 23.02.2007 15:03
    trezirea Romania !!!

    in sfarsit se trezesc oamenii la realitate !!! sau poate deja si-au cumparat toti logan-uri si nu mai sunt "inconstienti" care sa doreasca o asemenea mashina !!!

  • Loganel, vineri, 23.02.2007 16:04
    Loganul configurabil a la VyruSul

    Caracteristici tehnice - Noua Dacia Logan. - Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii. - Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului. - Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare. - Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii). - Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s. - Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii. - Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare. - Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana. - Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m. - Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h. - Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze. - Hayon, bocanit(scartait)/min - 235. Optionale: - Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork. - Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot). - Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km. - Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn). - Veioza+sifonier spate. - Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins). - Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon). - Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano. - Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm). - Cric. - Roata rezerva optional si janta. - CD manele geam. - Geamuri fumurii cu folie cu basici. - Eleroane tip bengos. - Proteza dentara universala in torpedou. - 1 buc. tub superglue.

  • Cric, sâmbătă, 24.02.2007 20:02
    TOT un "BIP"

    Sa nu uitam de ce au promis cand au eliminat singura masina romaneasca de pe piata (SOLENTA), ca vor scoate o masina de 5 000 (cinci mii de euro), si au scos-o pe soacrasa la plimbare de 10 000 de euro. Adica dupa ce au omorat concurenta autohtona isi fac de cap, iar mai nou si cu INVINCUBILUL de Vladescu care a zis ca se duce cu TAXA de gat la STRASBURG (sa prinda cineva franghia, ca sa scapam de el, ca este RENAULT convins, plus ca da facilitati si pentru nu-stiu ce, centru la TITU) Vai si amar de tara asta ca nu se trezesc ROMANI (cum zice la IMN)sa dea jos odata cu toti Vladesti, Popesti si Oltenesti GAUNOSI si plini de ifose de LIDERI- vezi doamne ca ei sunt INFAILIBILI. PS. AVETI GRIJA ca la Craiova tot VLADESCU cel INTELIGENT face cartile pentru privatizarea de acolo, vai si amar ce va face, TOT un "BIP"

  • Cosmin, duminică, 25.02.2007 01:50
    loganu curului

    Hai IMKF baga-te in seama,hai ca doar esti fan Skoda.BAI normal ca se duc dracu cu jegu lor de masina in conditiile in care o Skoda Octavia are un pret de 14.000 euro cu climatronic,air-bag-uri,cd player cu o motorizare de 1.6 l 115 cp etc.Cum sa mai dai 10.000 si ceva pe un CACAT nenorocit de masina cand poti sa-ti iei bijuterie ca Octavia cu un mic efort in plus care de fapt pentru cei care decid sa cumpere ligheanul in rate ar inseamna ceva de genul 50 euro in plus la rata ca sa achizioneze o Octavia....deci care ar mai fi prost?????SA SE DUCA DRACU CU PORCARIA LOR DE "MASINA" CA INCET INCET DISPARE PTR CA SE DESTEAPTA ROMANUL!!!!! As vrea sa aud parerea tuturor celor care sustin sus si tare ligheanul frantuzesc referitor la aceasta stire si anume scaderea vanzarilor la jaful "national".........Astept sa va aud parerile domnilor nationalisti si mai ales "DESTEPTI" cum se cred cei ca IMKF DRACI (ca nu are curajul nici macar sa-si scrie numele )..stie el cine este Numai bine!

  • florin223, duminică, 25.02.2007 15:27

    pana la logan am avut in ordinea asta mercedes 3,5 tdi din 91 93, dacia berlina 1310 nova supernova solenza scala si acum logan de 1.4 laureate plus pot sa spun ca nu se compara cu niciuna dinainte si nici cu rablele voastre

  • BogyM, luni, 26.02.2007 07:49
    Logan? hmm

    ce e masina noua e masina noua...dar, numai prostii isi iau masina noua pentru NUMAI un 20.000 parcursi. nu de altceva...dar totul incepe sa scartie, sa o doara, si nu de altceva dar te doare si pe tine....ca cik tzi'ai luat masina noua :)). Apropo, din ce am auzit...Loganistilor, am inteles ca un capat de bara sau bara de torsiune (nu mai stiu ce) e 4 bulioane. Stiti cat costa aceeasi piesa la un camion romanesc ??? 2 bulioane fratilor, si pe aia nu o ridici de jos. Asa ca, decat sa imi iau logan, mai bine camion, ca e mai ieftin de intretinut :)). Bafta, si...bine ca cei care mai au bani se orienteaza spre o masina, nu spre secaturi.

  • king, marţi, 06.03.2007 13:14

    parerea mea despre LOGAN e foarte proasta e o masina de toata jena nu-si merita banii

  • iulian, joi, 22.03.2007 09:35
    logan

    de ce logan ? pt ca isi merita banii ...plus de asta idiotu de mai sus care se da expert in ale masinilor nu intelege un singur lucru loganul laureate plus 1,4 isi merita banii ...asa ca se te f.. de taran obosit care visezi sa ti iei skoda ..si pana la urma tot in maxi taxi ai sa sfarsesti sau in caruta lu tactu ...ps fa o proba unui loganel ....si nu uita tarane cat costa ;)

  • Mihai, duminică, 25.03.2007 11:46
    De tot KKT-Ul

    Loganul e o masina prost facuta cu motor foarte mic si caroseria mare ptr. acest motor, piese la nivel OCCIDENTAL...nu merita nmk... e o masina fara nici un fel d forma si fara vlaga in special 1.4 ...in concluzie Loganul este o masina scoasa s zik si ei c au socs ceva nou..dar in rest tot cele straine raman la putere si guverneaza piatza masinilor in ziua d azi..yo unu prefer ceva din gama Daewoo-cielo