Dacia Sandero: un nou teaser dezvăluie cum vor arăta farurile și stopurile noii generații

Publicat vineri, 04.09.2020 12:12 de Daniel Popescu

Dacia a publicat un teaser video cu farurile și stopurile noii generații Sandero, care demonstrează că hatchback-ul subcompact va primi modificări importante de design. Prezentarea oficială va avea loc în 7 septembrie.

La numai o zi după publicarea unui teaser video cu noile generații Sandero, Sandero Stepway și Logan, Dacia a revine în centrul atenției cu un nou clip prezentat pe rețeaua de socializare Twitter.

De data aceasta, constructorul de la Mioveni oferă o perspectivă asupra farurilor și stopurilor noii generații Sandero. Clipul video de numai 10 secunde este suficient pentru a demonstra că hatchback-ul subcompact va primi o serie de îmbunătățiri majore inclusiv la design.

Cel puțin din imaginile publicate acum, farurile par să aibă o formă mai îngustă și mai alungită decât în cazul actualei generații. O altă schimbare se poate observa cu ușurință în zona capotei, care are acum o serie de "crestături" mai ample decât în prezent.

O modificare de design și mai amplă este însă pregătită pentru stopuri. Teaserul arată că stopurile noii generații vor avea o formă alungită, comparativ cu forma aproape pătrată a stopurilor de pe actuala generație.

Această schimbare de design nu constituie însă o surpriză, în contextul în care stopuri asemănătoare are și versiunea de pre-serie a modelului electric Dacia Spring, care va fi prezentat anul viitor.

De altfel, Dacia menționa la lansarea Spring că forma stopurilor, inclusiv semnătura luminoasă sub formă de "dublu Y", va fi adoptată și în restul gamei Dacia.

Nu în ultimul rând, Dacia a confirmat în cadrul teaserului că prezentarea oficială a noii generații Sandero va avea loc luni, 7 septembrie. Este posibil ca în aceeași zi să fie prezentată și noua generație Dacia Logan, pentru care producătorul român a publicat de asemenea un teaser în această săptămână.

INFORMAȚII NEOFICIALE DESPRE NOUA GENERAȚIE DACIA SANDERO

Presa din Franța susține că Sandero va prelua platforma CMF-B pe care au fost dezvoltate și noile generații Renault Clio și Renault CapturDiferența este însă că Dacia va prelua o variantă mai accesibilă a platformei, care va fi lipsită de o serie de tehnologii moderne care ar fi crescut prețurile de comercializare în mod semnificativ.

De asemenea, noua generație Sandero va prelua o mare parte dintre motorizările noului Clio. Pe listă figurează motorul pe benzină SCe de un litru și 75 CP, motorul pe benzină TCe de un litru și 100 CP, dar și unitatea diesel Blue dCi de 1.5 litri și 85 CP.

Practic, pentru a evita o canibalizare a vânzărilor între Sandero și Clio, Sandero nu va primi cele mai puternice motoare din gama Clio: motorul pe benzină TCe de 1.33 litri și 130 CP și unitatea diesel Blue dCi de 1.5 litri și 115 CP.

De asemenea, noul Sandero Stepway va beneficia de o motorizare mild-hybrid E-Tech similara cu cea disponibilă pe noul Clio, care oferă 140 CP și are o baterie de 1.2 kWh.

În schimb, din punct de vedere al designului, noul Sandero va păstra estetica exterioară tradițională, astfel că îmbunătățirile vor fi semnalate în special la interior, acolo unde modelul va primi un ecran de dimensiunii medii.

Via Dacia 

  • Tavi.p, vineri, 04.09.2020 12:20

    Pare ceva cam multa inspiratie din grupul VAG, linia luminoasa a farurilor seamana foarte bine cu Urus iar stopurile aduc binisor a Polo

  • netam-nissan, vineri, 04.09.2020 12:22

    frumos ce pregateste, primeste si promite dacia - na ca m-am virusat de la voi. intre timp dar nu in ultimul rind, ar fi bine ca motoarele 1.0 sce sa nu mai pape mult ulei de noi.

  • joe, vineri, 04.09.2020 12:52

    Stopurile cu geam desenat si bec incandescent .Nu ca ar avea semnatura led.Iar farurile,,”ciocanul lui Thor”?.

  • dan_grc, vineri, 04.09.2020 13:48

    Proprietarii de URUS deja simt c-au facut o alegere gresita.

  • Alin Nită, vineri, 04.09.2020 14:21

    Vorbim de aceași caroserie, care ruginește după 2 ani mai ales apripa spate , ieftin dai , ieftin primești.....

  • MarDark, vineri, 04.09.2020 14:54

    @Alin Rugineste "o bula" in 2 ani. Numai radacini aveti crescute prin cap.

  • Alin Nită, vineri, 04.09.2020 15:20

    @dark In 3-4 ani apare rugină , vorbesc de mașina nouă unic proprietar ținută in garaj ,nu este normal fratilor, sunt bani munciti ,iar consumul de ulei motor este real....rușine dacia

  • MarDark, vineri, 04.09.2020 15:34

    @Alin Daca vb de cele 2005 - 2007 te cred, au avut probleme atunci, dar in rest e cancan.

  • CiprianBi, vineri, 04.09.2020 15:40

    Numai mie mi se pare teribila rezolutia acestor teasere. Au taiat din poza mare? Nu puteau sa faca poze special pentru teaserele astea?

  • Manu mugurel, vineri, 04.09.2020 15:40

    @ dark confirm consumul de ulei motor 1lsce 3 pistoale benzină fabricată în 2018 ~1l ulei la 10.000km, nici un tractor nu consumă atât de mult , de rugină nu mai vorbim știm toți adevărul

  • MarDark, vineri, 04.09.2020 15:46

    @Manu vezi o gama mai tare ca Dacia, tot grupul VAG are in cartea masinii asta. Eu am treaba cu tabla, ce zice Alin ca rugineste in 2 ani.

  • Pana, vineri, 04.09.2020 16:10

    Sincer sa fiu mă așteptam și la un motor mai puternic decât tce 100 CP, chit că prețul se ducea spre 13000. Sa vedem mașina per total. Sper sa se ofere măcar acum airbaguri cortina, rugina sa nu mai intre în ea după 4,5 ani, iar poziția la volan și scaunele sa nu mai fie o bătaie de joc.

  • alex, vineri, 04.09.2020 16:48

    Toti visati sute de cai la o masina de 8k euro. Nu se poate. Cu cat urci mai mult cu pretul cu atat te apropii de clasa superioara. Ce rost are sa dai atatia bani pe un logan cu motor de 130 cai? Si mai ales, se va vinde suficient incat sa merite costul cu dezvoltarea, testarea, omologarea si promovarea?

  • eu, vineri, 04.09.2020 17:16

    Lasati-o mai moale cu rugina ca macane....Loganul Mcv al lui tata are aproape 9 ani si nici urma de rugina. Si aia e o masina care chiar s-a folosit din greu, nu doar pentru plimbari.

  • Ioeugen, vineri, 04.09.2020 18:43

    Mai degrabă e o prezentare la noile faruri ca mașina nu are cum sa nu fie aceeași...

  • @alex, vineri, 04.09.2020 22:08

    Nu sute de cai la 8000 de euro, ci la 12000. Adica 50% din pretul de pornire. Dar na, Dacia e un caz aparte.

  • Bugy Bugy, vineri, 04.09.2020 22:58

    Asta cu faruririle, este ca noua centura a lui Orban. Nu au terminat centura Bucureștiului si s.au apucat de alta, cu mare festin. Nu avem masina, nu au design, dar avem faruri. Sunt oare singurul care vede ca de fapt mizeriile de francezi, nu vor ca Dacia sa evalueze? Toti producatorii auto din lume au mașini pt., toate buzunarele, cu multe si cu mai putine dotări. Rusine,

  • coyota, vineri, 04.09.2020 23:01

    Blocuri optice noi si becuri cam asta-i noutatea si d-asta si incep cu ele. Par a fii cele mai importante :)

  • Manu mugurel, sâmbătă, 05.09.2020 00:40

    Frații mei ....ieftin dai banii.......ieftin primești.....asta este dacia mașina săracului

  • Alin Nită, sâmbătă, 05.09.2020 00:43

    Regret pt că am cumpărat logan nou cu 10.500eur.....nu merită.....raport calitate/preț.....chinăzărime de masină

  • Ion, sâmbătă, 05.09.2020 01:54

    Sincer eu nu am nevoie de faruri led , am nevoie de protecție la accident, cu 3 stele NCAP , mai bine Îmi cumpăr un sh din germania, este viața familiei mele in pericol, voi ce sti face

  • Gigi, sâmbătă, 05.09.2020 01:58

    Din nou vorbim despre o căruță numită dacia, nu se schimbă nimic nici după 10 ani de aici încolo , nu este prost cine cere...este prost cine cumpără

  • rov, sâmbătă, 05.09.2020 09:48

    Consumul de ulei la masina noua. Am in firma 7 Dacii Logan, una din 2007, una din 2011, si 5 (noi) din 2018-2020. Cele vechi 1,4 l si 1,2 litri cu 4 pistoane functioneaza impecabil si azi. Una din cele 5 'noi'' - trei pistoane, consuma 10 litri de ulei de la schimb la schimb. Busoanele au fost sigilate la service, si s-a constatat si tehnic-scriptic un consum de 530 grame la 1000 km. Zic ok, defect de fabricatie... NO, NO, in cartea tehnica dacia spune ca e normal: CA MOTOTUL TURBO DE 1 LITRU SA CONSUME CHIAR SI 500 GRAME ULEI LA 1000 KM. DECI NU RECUNOASTE DEFECTUL DE FABRICATIE. Zile astea deschidem actiune in justitie contra dacia si pregatim surprize mari NEMERNICILOR. MASINA LA 40.000 DE KM CU BIDOANELE DE ULEI IN PORTBAGAJ CA LA TRABANT...

  • Andrei, sâmbătă, 05.09.2020 10:18

    @rov sunt banii nostri aruncați pe fereastră

  • Popescu, sâmbătă, 05.09.2020 16:30

    Consumul de ulei este la 1.0sce?

  • bolovan, duminică, 06.09.2020 12:48

    O lasati ca macane? Stiu ca urati dacia...ca pufaitoarele voastre sunt proaste...dar nah 0.9 al meu nu consuma ulei intre schimburi (schimb la 20k). Din 10 loganuri (la o firma cu care colagorez)...doar doua sunt cu motor de 1L...si da, alea consuma, cam 1l intre schimburi (20k). Deci mult mai putin ulei decat la un TDI (la cele 3 skoda de firma...nu prea au apucat sa consume ulei...ca doua au motorul schimbat...in garantie ...si unul este folosit strict pt oras ...are km putini) Toate au peste 4 ani...si n-au rugina. Stiu ca va roade invida ca nu va permiteit o masina noua...sau masina voastra a fost o afacere proasta (doar sigla de ea...)...dar nah...