Volvo Concept Recharge prefațează viitorul electric al producătorului suedez
Volvo a dezvăluit Concept Recharge, un showcar descris ca un “manifest” pentru viitoarea generație de modele electrice ale constructorului suedez.
Volvo spune că electrificarea reprezintă “mai mult decât o schimbare a sistemelor de propulsie” și că este o schimbare de paradigmă în designul mașinilor.
Mergând pe principiul “mai puțin, dar mai bine”, suedezii au prezentat un nou concept care prefigurează viitoarele sale modele electrice, cu autonomie mărită și viteză îmbunătățită de încărcare a bateriilor.
Volvo Concept Recharge reprezintă și o evoluție a limbajului de design Volvo, cu o simplificare a părții frontale. Cel mai probabil, acest concept prefigurează viitoarea generație XC90, care va fi 100% electrică.
Noile modele electrice de la Volvo vor avea podeaua perfect plată, cu baterii montate sub aceasta, spațiu mai mare la interior și un profil mai aerodinamic pentru ca autonomia să fie sporită.
Via Volvo
-
Aspazia de la corectura, joi, 01.07.2021 13:38
E chinezesc,o sa lasa in urma dare de electrolit ca melcu'?
-
ACE - Craiova, joi, 01.07.2021 14:15
VOLVO si-a propus sa produca o baterie de acumulatoare de generatie noua pe care sa o instaleze pe urmatoarea generatie a modelului X40 (a treia) Recharge (pur electrica), la orizontul anilor 2024-2025 - capabila sa atinga pana la 1.000 km de autonomie dupa o singura incarcare! Respectiva baterie de acumulatoare va fi capabila sa se incarce mult mai repede decat actuala generatie - va utiliza probabil incarcarea la o tensiune de 800 V (aidoma PORSCHE Taican, KIA EV6 sau HYUNDAI IONIQ 5) sau 900 V.
-
Fara Numar, joi, 01.07.2021 14:16
inca un aspirator. Tot acelasi timp de incarcare (n ore), tot aceiasi autonomie (fara aer conditionat) penibila? Design interesant insa, macar aici sa performeze si ei.
-
@fara numar, joi, 01.07.2021 21:19
Exact asa scrie si in stire, ca se incarca in n ore, deci nu e pentru tine. Diferenta e ca asta se poate incarca in orele alea cand posesorii dorm. Deci daca il bag seara la 8 la incarcat si a doua zi la 6 dimineata e full, chiar nu ma deranjeaza sa stea la incarcat 10 ore, pot dormi linistit. Apoi ajung la birou si il pun la incarcat pentru alte 8 ore cat eu muncesc, deci iar nu ma deranjeaza. Iar pentru concediu daca ma deranjeaza autonomia, iau si un plug-in hybrid ca imi permit. Tu tot cu diesel?
-
Johnny, joi, 01.07.2021 22:08
Chestia cu bateria grozava este doar de marketing. Cercetarea o fac firmele din domeniu nu clientii lor. Ei pot doar sa- so doreasca sa iasa pe piata asa ceva si probabil nu fac nimic. Declaratoi sa dea bine la presa.
-
Mandru ca am Diesel, vineri, 02.07.2021 08:12
Cea mai economica si fiabila tehnologie de propulsie in transporturile pe roti. Vad ca scrii ca nu dormi linistit daca nu-ti bagi electroaca la incarcat? La fel si cand te duci la birou, daca nu o pui la incarcat ai o jena. Dimpotriva, eu ma culc linistit si stau la birou linistit fara sa am grija punerii stecherului in priza ca altfel raman cu electroaca in drum. Pugin hibrid mi-am cumparat si eu, am luat-o asa sa vad ce avantaje sunt, daca sunt. Din pacate nu merg pe electric niciodata fiindu-mi lene sa caut si sa bag stechere in prize. Asa ca merg pe fosil tot timpul. Car bateria aia degeaba cu mine. Am ajuns la concluzie ca tot un simplu ICE e mai bun, mai ieftin, mai performant si mai fiabil. Asa ca m-am intors la vechiul Diesel iar pluginul e folosit de nevasta-mea, dar tot pe fosil. Cred totusi ca trebuia sa iau un mild hybrid de la Toyota,mi se pare mai util.
-
Seriff, vineri, 02.07.2021 09:55
Mama ce figuri de cocalar, auzi ''tu tot cu diesel?'' Scuza-ne frate ca nu avem toti vila cu garaj unde sa incarcam. Scuza-ne frate ca nu ne permitem o electrica de 40.000 de euro. Scuza-ne frate ca nu ne permitem inca o masina plug in pentru drumuri lungi. Diferenta dintre tine si taranul ala care si-o ardea cu ''voi tot cu munca'' nu e nici una. Cred ca rupi manelele in electrica aia de cocalari.
-
Kirotractor, vineri, 02.07.2021 10:32
Pare un urmaș mai umflățel al avangardistului Volvo 480 (1.7 ES/Turbo, 1986-1995.) Puțini își mai amintesc de micul pseudo-shooting-brake cu 3 uși, dar a fost unul dintre puținele accese de nebuneală (originală, nici vorbă) a suedezilor, pe vremea aia asociați cu Renault și olandezii de la DAF. Stilul prefigurat de concept e-n orice caz mai reușit decât al buldogului-coupe C40 Recharge. Iar din p.d.v. tehnic sper să rezolve hibele prezente (încă) la Polestar-2 -- un BEV reușit altfel, deși cu toate limitările actuale specifice tagmei mutanților cu ștecher.
Citeste si
-
CONCEPTE | vineri, 22 noiembrieTeaser cu noul concept electric Jaguar: lansare în 2 decembrieJaguar a publicat primul teaser oficial cu viitorul său concept electric care va da startul noii epoci electrice pentru marca britanică. Prezentarea noului concept va avea loc în 2 decembrie. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieDS își dorește să transforme conceptul SM Tribute în model de serieFrancezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieKia prezintă un prototip al lui EV3 cu materiale ecologice din mere și ciuperciKia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. Citeste tot
-
CONCEPTE | luni, 11 noiembrieStartul unei noi ere pentru Jaguar: va prezenta un concept electric, de lux, în decembrieJaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. Citeste tot
-
CONCEPTE | vineri, 8 noiembrieAUDI cel chinez. Germanii înființează un brand cu același nume pentru piața din ChinaAudi a anunțat înființarea unei noi mărci pentru piața din China. Noua marcă, înființată împreună cu cei de la SAIC, se numește AUDI. Noul brand cu același nume a dezvăluit, cu această ocazie și primul său concept. Citeste tot
I-a tras Thor niște ciocane zdravene de are ochii oblici.