Noul BMW i7, complet electric, pornește de la 138.000 de euro în Germania

Publicat joi, 28.04.2022 10:41 de Alexandru Monenciu

Versiunea cu zero emisii a noii generații BMW Seria 7, denumită comercial i7, pornește de la 138.310 euro în Germania. Singura versiune disponibilă momentan, i7 xDrive60, dispune de 544 cai putere.

Noua generație BMW Seria 7 a fost, fără îndoială, una dintre cele mai importante lansări ale primelor luni din 2022. Marea premieră este că modelul bavarez poate fi comandat și într-o versiune cu zero emisii, denumită oficial i7.

Aceasta este disponibilă, pentru moment, doar în versiunea i7 xDrive60. Este echipată cu două motoare electrice (câte unul pe fiecare punte), așadar oferă tracțiune integrală, dispune de 544 CP și are o autonomie de până la 625 de kilometri.

În Germania, noul BMW i7 xDrive60 pornește de la 138.310 euro. Lista cu dotări standard este una generoasă și include, printre altele, faruri adaptive LED, sistem "soft-close" pentru portiere, plafon panoramic, BMW Curved Display, sistem audio Bowers & Wilkins și sistem de climatizare pe patru zone.

Pe lângă nivelul de echipare Design Pure Excellence, detaliat mai sus, clienții din Germania mai pot opta pentru pachetele M Sports Package (142.800 de euro) și M Sport Package Pro (146.500 de euro).

via BMW

  • Mircea Badea, joi, 28.04.2022 19:08

    arata ca un sicriu...sperie si klingonienii..

  • Vali, joi, 28.04.2022 20:57

    Design Made in China. Iar motorizarea lasa de dorit. BMW s-a remarcat prin diesel. Nu stiu cine ar cumpara electric pur. Sa intrebe romanii mai intai.

  • Flu flu, vineri, 29.04.2022 06:33

    Băi frate, ce se mai ieftinește tehnologia!

  • @flu, vineri, 29.04.2022 07:46

    bagi niste overtime si pac benveul electric. si chiar merita sa dormi in el, nu te doare spatele.

  • pipo, vineri, 29.04.2022 14:29

    Imi pare un punct de cotitura important pt. istoria acestui model. Este clar ca BMW schimba strategia, targetul de clienti este unul diferit in mod evident. Acel display/tv din spate este o declaratie ce arata clar cui ii este adresat acest model - in primul rand celor care au soferi si nu conduc ei. Si nu este singurul detaliu, masina asta emana mult mai multa eleganta si linii clasice in primul rand, nici un gram de sportivitate aproape , fata de modelele trecute care strigau din toti ranunchii "da-te la o parte ca sunt BMW ". Da, fata arata "controversat" , dar pe culorile inchise ( acestea vor fi pe strazi cu preponderenta) nu arata chiar asa rau acele blocuri optice pe 2 niveluri - parere personala. Masina asta in primul rand tinteste flotele guvernamentale de prin toata lumea , oricum un lucru cred ca este clar, nu vom mai vedea tot felul de "dubiosi" la volanul ei sau vor fi mult mai putini , chiar si dupa ce vor fi disponibile sh. Acum arata a o limuzina care trebuie condusa relaxat , un fel de "moartea pasiunii" pt. multi din fanii vechilor generatii , desi sunt convins ca ramane la fel de sportiva ( atat cat poate sa fie o astfel de balena ) ca si in iteratiile precedente.

    Dutz, vineri, 29.04.2022 20:19

    Subscriu…