Mazda MX-5 Facelift a fost lansat in Romania
In Romania, Mazda MX-5 facelift are un pret de pornire de 18.390 euro cu toate taxele incluse.
Mazda a lansat in Romania facelift-ul celei de-a treia generatii MX-5, model care implineste 20 de ani de existenta. In versiunea de baza, pretul de pornie al lui MX-5 facelift este de 18.390 euro, cu toate taxele incluse. Mazda MX-5 facelift etaleaza un design mai sportiv si mai dinamic fata de versiunea precedenta.
Partea frontala are spoilerul, grila radiatorului si blocurile optice complet redesenate, iar noile forme au un aspect mai agresiv. Stopurile si spoilerul spate au fost reproiectate pentru a fi in ton cu linia generala a roadster-ului. Interiorul modelului a fost si el restilizat pentru un plus de confort si ergonomie. Cadranele ceasurilor de bord au fost schimbate, iluminarea display-ului ce afiseaza informatii pentru sofer este acum in culoarea rosie, iar materialele utilizate la confectionarea bordului sunt de calitate superioara.
Trenul de rulare al lui Mazda MX-5 a fost si el modificat. Facelift-ul acestui model beneficiaza de doua motorizari pe benzina, de 1.8 litri si de 2.0 litri. Propulsorul de 1.8 litri dezvolta 126 CP si prezinta un consum mediu in ciclu mixt de 7 litri de carburant la 100 km parcursi, iar motorul de 2.0 litri dezvolta 160 CP si inregistreaza un consum mediu de numai 7.4 litri la 100 km. Propulsorul de doi litri permite un condus mai sportiv, limita superioara de turatii fiind ridicata cu 500 rpm. Clientii Mazda vor putea alege intre o transmisie manuala cu cinci trepte sau sase trepte si o transmisie automata cu 6 trepte.
Lista de echipamente standard a fost marita, MX-5 fiind echipat cu un sistem audio cu radio si CD Player compatibil MP3 si jante de aluminiu. Roadster-ul Mazda poate beneficia de scaune sport Recaro incalzite electric, cruise control si un sistem audio Bose, la care poate fi conectat un telefon mobil prin intermediul tehnologiei Bluetooth.
Mazda estimeaza ca 80% dintre unitatile vandute vor fi reprezentate de versiuni roadster coupe, in timp ce numai 20% dintre cumparatori vor opta pentru versiunea echipata cu soft-top. In ceea ce priveste motorizarile, proportiile vor fi similare, 80% dintre modelele vandute urmand sa fie echipate cu motorul de 1.8 litri, pe cand 20% vor fi echipate cu propulsorul de 2.0 litri.
Via | Mazda
Zici ca e Honda S200 leit... au facut cacatu praf cu faceliftu asta, si-asa nu era cine stie ce frumusete de la inceput.