FRANKFURT 2011: 928.000 de vizitatori în zece zile
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori.
Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 a găzduit cu 10% mai mulţi vizitatori decât ediţia precedentă, organizată în 2009. Potrivit organizatorilor, 928.000 de persoane au călcat pragul Salonului Auto de la Frankfurt pentru a vedea cei 1.000 de expozanţi din 32 de ţări, împrăştiaţi pe 235.000 de metri pătraţi. Rezultatul final a depăşit cu mult aşteptările organizatorilor, care estimau în jur de 800.000 de vizitatori, din cauza crizei financiare.
Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. Comparaţia nu este tocmai corectă, deoarece Salonul Auto de la Frankfurt durează 10 zile, iar Salonul Auto de la Paris durează 15 zile. În cazul Salonului Auto de la Paris, recordul a fost stabilit în 2008, când a fost vizitat de 1.43 milioane de oameni.
Salonul Auto de la Frankfurt se mândreşte cu cea mai mare suprafaţă expoziţională din lume şi cu o istorie de peste 100 de ani. În 1951, când prima ediţie a Internationale Automobil Ausstellung a avut loc la Frankfurt, aceasta a avut 570.000 de vizitatori. Spre comparaţie, a doua expoziţie auto din Germania din acel an, organizată la Berlin, a avut numai 290.000 de vizitatori. De atunci, toate ediţile ale IAA au avut loc la Frankfurt.
Pentru a afla mai multe detalii despre Salonul Auto de la Frankfurt, click aici.
Automarket a avut şi o secţiune dedicată acestui salon, în cadrul căreia au fost grupate toate ştirile legate de acest eveniment.
Via | ArgusAuto