Chevrolet Camaro şi-a găsit primul client în România

Publicat marţi, 06.12.2011 18:09 de Bogdan Mirică

Importatorul oficial Chevrolet a reuşit deja să găsească primul client pentru proaspăt lansatul Camaro. Muscle-car-ul american a atras multe cereri din partea publicului român.

La mai puţin de o lună de la lansarea sa oficială pe piaţa autohtonă, noul Chevrolet Camaro a intrat deja în garajul unui român. Primul exemplar al muscle-car-ului american şi-a găsit un proprietar în Bucureşti, dealerul Rădăcini finalizând deja achiziţia.

Cu preţuri pornind de la 44.900 de euro cu TVA, pentru varianta coupe, şi 49.900 de euro, pentru varianta cabrio, Camaro nu a stat prea mult în showroom. Clientul român a optat pentru pachetul Aniversar de 45 de ani, care a mai scos din buzunar încă 2000 de euro. Alături de acesta, clienţii din România mai pot alege şi pachetul Transformers, estimat la aceeaşi valoare.

Nicolae Sorescu, directorul grupului Rădăcini, a declarat: "Chevrolet Camaro a trezit interesul clienţilor şi am primit solicitări de ofertă la câteva zile după ce l-am expus în showroom-ul din Bulevardul Timişoara. Un nou contract de vânzarea fost semnat în Constanţa şi ne aşteptăm ca la începutul anului să se concretizeze şi alte solicitări pe care le-am primit. Judecând după cererile înregistrate până acum, suntem îndreptăţiţi să credem că Chevrolet Camaro va avea succes în România. Bineînţeles, nu vorbim de volume pentru că este un model de nişă, însă discutăm despre o cerere îmbucurătoare în acest segment."

  • daniel, marţi, 06.12.2011 18:26
    vanzari?

    Din Ferrari 458 cabrio au cumparat pe loc 12. Camaro 1 intro luna. Asta-i cere imbucuratoare?

  • AndreiRN, marţi, 06.12.2011 20:25
    Felicitari

    O masina de exceptie si sa se bucure cat mai mult de ea.

  • Boc cel mic, marţi, 06.12.2011 20:44
    Boul cel mare

    Un bou ala de-a cumparat-o de la noi. E mai ieftina cu vreo 15.000 euro in Germania. Asa se fac profiturile nesimtite...pe spatele celor care cu nesimtire fura banii de peste tot. Ca daca-i muncea banii astia in mod sigur avea mai multa grija de unde isi cumpara masina.

  • gigel manelistu, marţi, 06.12.2011 20:51
    458 vs Camaro

    e altceva, Ferrariurile sunt aduse cu portia in Romania, daca nu apuci sa cumperi una alocata pentru romania in 2011 sa zicem, astepti pana in 2012 sau chiar mai mult. deaia se vand ca painea calda, ca sa nu stea intre 6 si 18 luni (sau chiar mai mult) ca sa isi primeasca masina. Clientela e altfel, se fac precomenzi fara ca masina sa fie macar vazuta pe viu, se dau avansuri de zeci de mii de euro. Treburi sofisticate si rafinate. Nu compari Camaro cu Ferrari. Si apropo de Chevrolet. De ce oare produc si Volt si Camaro. Lucreaza la imaginea eco si supertehnologizata cu Volt, dar pe cealalta parte vand Camaro care nu ia sub 20 in oras. ma depaseste sincer...

  • antonny, marţi, 06.12.2011 21:02
    ****

    la Mihai Bravu sunt 2 bijuteri negre deja cumparate

  • haramantola, marţi, 06.12.2011 22:20
    aiurea

    in Cluj-Napoca este din vara una neagra ..am vazut-o la RAR si se da un pensionar cu ea..un repatriat ceva de genul ......masina are niste discuri de frina incredibil de mici ...si pe motoare de 2l gasesti mai mari!!!

  • ciurik, miercuri, 07.12.2011 01:26
    Nisa, desigur

    In state, Camaro incepe de la 24000 euro, noi suntem de 2 ori mai bogati sau ce se intampla?

  • ciurik, miercuri, 07.12.2011 01:29
    Revenind

    chiar mai ieftin decat entrylevelul de la noi din tara, in state gasesc cei destepti, versiunea ZL1 cu 55000 dolari :) Ca suntem de 2 ori mai bogati e clar din pret, dar din comparatie rezulta ca suntem de o mie de ori mai prosti daca vom cumpara vreunul de la radacini :)

  • zarnesteanu, miercuri, 07.12.2011 04:27
    Eterna polemica

    De ce sunt masinile mai ieftine in US fata de Europa? Desi pietele ca si marime sunt pe undeva comparabile, trebuie tinut cont de cativa factori: 1. Taxele. In Europa (implicit Romania) platim taxe de ne sar capacele. Cu cat e un guvern mai "socialist" cu atat va taxa omul de rand mai mult. In mult blamata America exista inca state care au taxe zero. 2. Sistemul medical in Europa este gratuit. In America nu. Platesti pentru absolut orice, chiar daca ai asigurare medicala platita din buzunarul tau (ma refer la John Doe, nu la miliardari) 3. Invatamantul in Europa e gratuit. Dincolo de ocean platesti zeci de mii de dolari pe an in facultate. Exemplele pot continua, dar cred ca am acoperit in mare parte raspunsul la intrebare. Cum v-ar conveni mai mult? Sa plateasca guvernul din buzunarul vostru pentru servicii de care ai nevoie (sau nu) sau nu dai nici un ban la guvern si iti platesti singur pentru studii (daca te duce mintea) sau pentru sanatate, cand ai nevoie. Etc. Americanii au ales un drum, europenii altul. Partea buna e ca fiecare poate sa aleaga in ce sistem ii place sa traiasca. Revenind la masini, poate americanii nu sunt dispusi sa plateasca pentru un lucru la fel de mult ca si europenii (Marketing). Poate stiu sa faca business mai bine si sa obtina un pret mai jos (Negociere). Poate au o piata de desfacere mai mare si isi permit sa cumpere in volum mai mare si implicit la un pret mai mic (Geografic). Poate ... poate .. poate. Sunt multi factori dar daca nu stii nimic, atunci sari cu gura si injuri, iti bati joc si blamezi. Fiindca pana acolo te duce nivelul de cunoastere. Ca de obicei raman (inca) siderat de comentarii gen "boul cel mare" facute de pitici intelectuali pe care ii freaca grija de cum isi cheltuie unul sau altul banii. In loc sa-si bata capul cum sa faca si el bani sa-si permita sa-si cumpere (macar din Germania) masina la care viseaza. Speranta mea este ca oameni cu bani de genul celui care isi permite o masina scumpa in Romania, sa ajunga in posturi cheie si cu un dram de bun simt sa puna pe picioare sistemul asta stramb si putrezit care distruge sistematic vietile a milioane de oameni. Poate intr-o zi vom avea o clasa sociala medie bine inchegata, libera si constienta de puterea pe care o are. Atunci lucrurile isi vor intra din nou in fagasul normal. Din pacate uneori drumul pare ingrozitor de lung ...

  • lorinczi.thomas, miercuri, 07.12.2011 07:58
    @gigel manelistu

    La Chevy e Volt si Camaro, exact cum e la nissan, LEAF si GT-R!

  • C-G-C, miercuri, 07.12.2011 08:41
    @all

    Este stiuta treaba cum ca in SUA masinile sunt mai ieftine.

  • lorinczi.thomas, miercuri, 07.12.2011 09:14
    @zarnesteanu

    Ce legatura are sistemul medical si invatamantul cu Chevy Camaro? Taxele, da, l-ai mentionat corect!

  • lorinczi.thomas, miercuri, 07.12.2011 09:22
    @C-G-C

    Da, masinile acolo sunt mai ieftine. De ce? Acum vorbim de Camaro.: Camaro daca a fost vandut mai intai in America... a fost fabricat in America, deci taxele, combustibilul, etc..., distanta e mai scurta, deci, mai ieftina. Acum nu stiu daca vor fabrica Camaro si in Europa sau in alta parte a planetei. Deci zarnesteanu nu a explicat bine cu sistemul medical, etc...

  • lorinczi.thomas, miercuri, 07.12.2011 09:29
    @zarnesteanu: inca un lucru

    Da, invatamantul in Europa e gratuit, dar si in Europa platesti Facultatea. Ce? Nu trebuie sa platesti ca sa intri la ASE? Dar cu clasele scolare... asta nu stiu... daca platesti sau nu. Cert este ca ORIUNDE platesti facultatea!

  • Alex Radoi, miercuri, 07.12.2011 12:20
    @lorinczi.thomas

    Gresesti, te duce mintea sau, ma rog, daca vrei sa inveti, intri pe locurile de la buget si nu platesti nimic. Tot ce am platit in facultate au fost matrialele didactice, ATAT! Chiar si abonamentul de transport in comun il aveam la jumatate. :)))

  • daniel, miercuri, 07.12.2011 13:01
    @gigel manelistu

    intr-un fel ai dreptate, doar vorbim despre o masina care are putina traditie in europa, si da este o realizare cat de cat exemplarul vandut, insa modelul este de 5 ori mai ieftina decat ferrari, deci alta liga. am vrut doar sa dau un exemplu recent si concret, si totusi au cumparat 12 pe loc, cu toate ca-i alta categorie. clar! care-i concurenta europeana pentru Chevy Camaro (luand in considerare aproximativ dimensiunile si puerea motorului)? eu zic Bmw 6, mercedes E coupe, Jaguar XK eventual Porsche 911 sau Maserati GT.. te rog corecteaza-ma daca gresesc, dar oricare dintre astea sunt la pret dublu cel putin si totusi se vand mai bine, cel putin la inceput sunt convins ca intro luna peste 1 bucata. deci cerere imbucuratoare? E mai mult o chestie de marketing, plina de optimism, ca lumea sa inceapa sa vorbeasca, fiind ca nu sunt 100% convins ca totii care vor sa cumpere astfel de masina stiu si iau in considerare Camaro, si poate totusi vor sa fie exclusivi, eventual sa obtina un efect WOW mai ieftin, ca doar raman cu 50 de mii in plus. sa nu mai zic ca sunt in tara de vanzare la 27-28 de mii la 10 mii km (si nu sunt ale mele, nu fac reclama :)), dar asta e o alta poveste...

  • daniel, miercuri, 07.12.2011 13:05
    PS

    apropos second este una neagra din 2011 cu numere rosii de bucuresti si pe suport apare Radacini motors. poate vrea sa vanda singurul acel unic cumparator:))

  • cam.05, miercuri, 07.12.2011 13:37

    cred ca a fost vreo combinatie cu alte flote & stuff, ca ala e singurul prost de a cumparat camaro de nou din rrrromania.

  • Z, miercuri, 07.12.2011 18:48
    Ce bine-mi pare ca ai luat teapa

    Derapati aiurea cu preturi US vs UE. Toate masinile sunt mai ieftine in US si nu despre asta e vorba aici. Acelasi Camaro se poate cumpara din Germania (deci din UE) cu vreo 35.000 iepuroi. Deci cand dai peste 45.000 euro in Rromania pe ea ramane cum a zis cam.05. Omul a furat si l-a durut in c*r sau in cot de banii furati. E bine ca si pe voi va doare tot acolo, ca banii, fiti siguri, nu i-a furat de la tacsu.

  • costind2004, vineri, 09.12.2011 11:55
    lunga si lata

    un alt destept care se v-a inghesui in traficul din bucuresti, doar ca sa arate ce tare e el... OPEN YOUR MIND... smart fortwo e solutia, o aplic in fiecare zi, din 2004...