Presă: Red Bull, obligată să modifice şi designul sistemului de răcire al frânelor
Presa germană susţine că Red Bull a fost obligată de FIA să modifice şi designul sistemului de răcire pentru frâne, pe lângă modificarea podelei anunţată în mod oficial.
Red Bull Racing a fost nevoită să modifice încă o componentă importantă a monopostului RB8 în perspectiva Marelui Premiu al canadei din acest weekend.
Potrivit publicaţiei germane Auto Motor und Sport, FIA a considerat că sistemul de răcire al frânelor utilizat de campioană mondială are şi un efect benefic din punct de vedere aerodinamic.
Întrucât regulamentul tehnic prevede că sistemul de răcire al frânelor trebuie să asigure doar funcţia pentru care a fost dezvoltat, forul mondial a solicitat echipei modificarea designului, chiar dacă şefii Red Bull au insistat că sistemul nu are scop aerodinamic.
Potrivit sursei citate, Red Bull a utilizat acest sistem de răcire pentru frâne încă de la debutul noului sezon, astfel că Montreal va fi prima cursă în care echipa va utiliza un design mai convenţional.
În cazul în care speculaţiile se vor confirma, va fi pentru a doua oară în ultimele săptămâni când Red Bull este informată de FIA că trebuie să modifice monopostul. În primul caz, Red Bull a fost obligată să modifice designul podelei şi să acopere "găurile" prezente în partea frontală a pneurilor spate, întrucât acestea sunt interzise de regulamentul tehnic.
Via | GMM