Renault Clio 4: fotografii şi informaţii oficiale
Renault a prezentat primele imagini oficiale ale celei de-a patra generaţii a modelului său de segment B. Noul Clio împrospătează gama Renault printr-un design modern inspirat de cele mai recente concepte ale francezilor.
Renault Clio a fost dezvelit oficial de constructorul francez, la doar câteva ore de la primele imagini "scăpate" pe internet. Noul Renault Clio 4 vine cu un design complet nou, cu linii dinamice și plăcute și promite să devină punctul de cotitură în ceea ce privește designul modelelor Renault în viitorul apropiat. Modelul vine cu motorizări noi, un interior redesenat, un exterior schimbat puternic şi multe elemente tehnologice. De la tablete integrate în bord, cu tot cu aplicaţiile de rigoare, până la motoarele pe benzină supraalimentate şi transmisiile cu dublu-ambreiaj, Renault le promite pe toate în lista de dotări a lui Clio, cu toate că multe elemente vor fi opţionale.
DESIGN SCHIMBAT COMPLET
Așa cum era de așteptat, noul Clio preia foarte multe dintre detaliile estetice care și-au făcut apariția pe conceptele de dată recentă prezentate de Renault. Vedem blocuri optice inspirate din conceptele Captur și Frendzy, o grilă care reinterpretează conceptul DeZir și linii care se potrivesc cu adevărat cu anul 2012, unul în care designul reprezintă primul pas spre atragerea noilor clienți. Modelul de segment subcompact al celor de la Renault este primul desenat de la zero de noua echipă de design condusă de Laurens van der Acker, următoarele modele din gama francezilor - Megane fiind cel mai așteptat dintre acestea - urmând să primească detalii asemănătoare cu cele ale lui Clio. O altă noutate pentru Renault şi pentru Clio în special este faptul că versiunea de caroserie cu trei uşi a fost eliminată, fiind preferată o siluetă de coupe aplicată unei caroserii cu cinci uşi, de unde şi mânerele ascunse ale portierelor spate.
În materie de tehnologie, noul Clio va putea fi comandat cu cameră pentru marşaerier, acces fără cheie, aplicaţie Renault R-Sound, sistem de navigaţie TomTom Live, sistem audio Renault Bass Reflex System, transmisie EDC cu şase trepte şi dublu-ambreiaj, sistem multimedia Renault R-Link cu ecran tactil de 18 centimetri, indicator schimbare treaptă, sistem de monitorizare a stilului de condus, mod ECO – capabil să reducă consumul de carburant cu până la 10% şi o aplicaţie Driving eco2 disponibilă pentru tableta R-Link.
CAROSERIE MAI MARE
A patra generaţie a lui Clio este cu 3.5 centimetri mai lungă decât predecesoarea sa, cu 4.5 centimetri mai joasă şi cu 2.4 cm mai lată. În raport cu un Ford Fiesta, noul Clio este cu 11.2 centimetri mai lung, cu 5.6 cm mai îngust şi cu 3.3 centimetri mai scund. Exemplarul din imaginile de presă este în versiunea de echipare Dynamique, vopsit în nuanţa "Flame Red" (roşu flacără). La nivelul exteriorului, versiunea mijlocie de echipare prezintă ornamente cromate pe grila faţă, bandourile laterale şi pe capacul portbagajului. Cei de la Renault oferă şi posibilităţi de personalizare, elementele cromate putând fi comandate în culoarea caroseriei.
PERSONALIZARE ŞI TEHNOLOGIE
În standard, Renault Clio 4 are jante din aliaj de 16 inch, dar modelul din imagini este echipat cu jante de 17 inch, finisate în două culori – crom şi negru. Cea de-a doua nuanţă a jantelor poate fi culoarea caroseriei, anunţă oficialii mărcii. De asemenea, clienţii care aleg versiunea de echipare Dynamique sau o versiune superioară pot opta pentru una din patru modele de culori pentru interior, iar această alegere nu îi costă nimic în plus.
MOTORIZĂRI NOI
Renault nu a confirmat încă toate motorizările noului Clio, dar noua unitate 1.2 TCe de 120 CP este pe listă, la fel cum este şi motorul de 900 cmc (Energy TCe 90) cu trei cilindri în linie. Francezii estimează că motoarele alimentate cu benzină vor reprezenta 70% din vânzări, în timp ce unitatea Energy dCi 90 CP de 1.5 litri va reprezenta segmentul diesel. Transmisia standard este o unitate manuală cu cinci trepte, unele versiuni de motorizare fiind echipate şi cu Start-Stop din oficiu. Cei de la Renault ţintesc locul întâi la emisii de CO2 şi consum de carburant în segmentul B, cel puţin o versiune a noului Clio promiţând emisii de CO2 sub pragul de 90 de grame pe kilometru.
Via Renault
-
S.R.I, marţi, 03.07.2012 00:07
Ohoho.Da asta da tata,nu ma asteptam.Bravo.Este scimbata total.
-
dan_grc, marţi, 03.07.2012 00:17
Da, frumoasa, din poza din spate de acu cateva saptamani nu parea cine stie ce, dar acum da. Ca sa fiu putin carcotas farurile sunt putin cam mari parca:), dar per total arata f bine
-
antonny, marţi, 03.07.2012 00:22
Daca Citroen poate ........Daca Peugeot poate ..........Oare de ce sa nu poata si Renault
-
Claudiu, marţi, 03.07.2012 00:29
Foarte frumoasa masina pt segmentul in care este.daca si in interior stau lucrurile la fel si are o fiabilitate buna,este succes de piata
-
Leonard, marţi, 03.07.2012 00:32
Frumoasa dar parca tot Fiat Grande Puno arata mai bine.
-
Lica, marţi, 03.07.2012 00:34
Cand va debuta Megane 4?
-
Mafia, marţi, 03.07.2012 00:36
O diferenta uimitoare,fata de generatia anterioara.Arata foarte bine.Felicitari!
-
Pinguinul_nuclear, marţi, 03.07.2012 00:53
Cred ca acest model a fost studiat si gandid mai in de aproape de inginerii Renault,pentu ca arata excelent.Peste asteptari.
-
BBR91, marţi, 03.07.2012 00:53
Arata ok masina, in trend cu restul lumii, dar sunt curios cat de groaznica va fi la interior.
-
Lica, marţi, 03.07.2012 01:44
Jaf by Renault , o panarama de masina si un dulap pe 4 roti lafel ca lodgy
-
Florin, marţi, 03.07.2012 02:05
Imi place mult ! Jante de 17" ?!
-
xss, marţi, 03.07.2012 08:09
O masina frumoasa! Felicitari pentru reusita!
-
raul, marţi, 03.07.2012 08:26
Se vede ca stalpul A e mult mai inclinat. Asta inseamna o aerodinamica imbunatatita si o pozitie de condus mai joasa. Per ansamblu are o linie dinamica foarte placuta.
-
x, marţi, 03.07.2012 08:32
@Mircea Mester Cand ne dai mai multe poze???????????????
-
Ionut.M, marţi, 03.07.2012 08:36
Partea frontala are un design prea aplatizat. Nu stiu, parca lipseste ceva per total. In fine, sa speram ca va fi buna in rest, daca designul nu o ajuta. Si 208 are un design discutabil dar este o masinuta foarte buna.
-
fff, marţi, 03.07.2012 09:02
Arata bine masina, insa nu cred ca vechiul Clio era o masina urata. Pe mine ma enerva ca la noi in tara nu puteai sa iti iei o versiune puternica pe benzina ( 1.6 16v ) fara cutie automata, Speram ca noul model sa vina cu 1.4 Tce si o cutie manuala.
-
io, marţi, 03.07.2012 09:13
@fff Clio RS avea cutie manuala :P
-
fff, marţi, 03.07.2012 10:21
Nu vorbeam despre RS. Eu nu am vazut nici un Clio RS cu motorul de 1.6 16v despre care vorbeam. Daca stii ceva ce noi nu stim te rog sa ne anunti. ;)
-
io, marţi, 03.07.2012 10:53
@fff Calmeaza-te, glumeam... sunt de acord cu tine
-
Cata10, marţi, 03.07.2012 11:49
Arata neasteptat de bine. Sper sa fie reala. Banuiesc ca in versiune RS va fi si mai agresiva. BRAVO pentru Renault ca au reusit sa gaseasca o linie de design proprie.
-
LSM, marţi, 03.07.2012 14:32
Super, ultima masina care a avut pt mine un design reusit la Renault a fost Espace4. Baiatul ala care a venit de la Mazda a facut o treaba super
-
', marţi, 03.07.2012 15:17
Scuze http://www.turbo.fr/actualite-automobile/499594-renault-clio-4-photos-officielles/
-
@LSM, marţi, 03.07.2012 15:28
Hai nu exagera. Imposibil sa nu-ti placa Megane si Laguna Coupe sau simpaticul Zoe. Ca sa nu mai vbim de ultimele concepte...
-
denon, marţi, 03.07.2012 15:40
In sfarsit un model demn de sigla pe care o poarta ..
-
so, marţi, 03.07.2012 15:53
ei da, un mare rahatel pe 4 roti
-
neamtu', marţi, 03.07.2012 16:08
tu ai passat din '90, nu-i asa?
-
f, marţi, 03.07.2012 16:58
@so eu cred ca ai "beamve" din 90 inmatriculat in bulgaria;) vezi ca n-ai voie sa circuli mai mult de 3 luni cu el din cate stiu eu...sau poate ai "septar" de 8000 de euro din 2003 si umblii cu geamurile deschise la 40 de grade ca n-ai bani de benzina si pt aer conditionat;)
-
Robi, marţi, 03.07.2012 17:26
Arata superb la interior,si are multe aspecte cromate.Peste asteptari!Dar fiindca trebuie sa concureze pe o piata aglomerata de modele care mai de care mai bun,sigur pretul va fi si el unul mare.
-
Emil, marţi, 03.07.2012 17:26
Arată intr-un mare fel. Parcă e un concept, nu o mașină de serie.
-
VM, marţi, 03.07.2012 17:28
Cea mai frumoasa masina din clasa mica.
-
ScorpyonVAG, marţi, 03.07.2012 17:38
Frumos: Dar mie nu imi place kilometrajul digital.
-
Bogdan, marţi, 03.07.2012 17:40
Are fata groaznica. Oricum o sa aiba un pret imens. Mie nu imi place.Ce cauta ledurile alea acolo
-
ScorpyonVAG, marţi, 03.07.2012 17:59
La leduri, vor sa existe cocalari scosi din fabrica, sa nu mai fie nevoie sa le cumperi din targ si sa le vezi doar pe bemvu pe bg... sa fie de serie si la renault =)) Nu vad rostul (ori proiectoare ,ori leduri ?)
-
eee, marţi, 03.07.2012 18:12
@ScorpyonVAG: are leduri ca sa o confunde lumea cu audi ;)
-
flavius, marţi, 03.07.2012 18:16
Frumoasa,se vede noutatea.Felicitari van Acker !
-
BaditzaEx, marţi, 03.07.2012 18:37
2xWOW, surprinzator de original si atractiv designul ext + interior, sper ca asta sa fie noua filozofie de design a celor de la Reno, incadreaza f misto eblema in fata, iar spatele este demential - cea mai misto masina din segment + motorizari excelente ( acel 1,2 Tce cu 120 Cp pare alegerea ideala, si chiar si acel 0,9 Tce ) . Sunt convins ca va avea un pret rezonabil si + la cum arata si ce motorizari ultimul ragnet are nu vad ce concurenta ar avea
-
BaditzaEx, marţi, 03.07.2012 18:39
completare , ce altora gasesc ciudat sau urat ( pozitia ledurilor, vitezometru ) eu gasesc f interesant si avangardist, astfel sper ca unii sa ramana la ale lor sh-uri si sa nu-si ia masinuta asta ;))
-
Sharks, marţi, 03.07.2012 18:59
IN SFARSIT: o masina FRUMOASA de la Renault! Bravo lor, uite ca se poate! Da. Transmite toata emotia si eleganta pe care era in stare sa o transmita numai Peugeot-ul din aceeasi tara.
-
FDD, marţi, 03.07.2012 20:01
@ScorpyonVAG Nu se pune problema "ori proiectoare ,ori leduri". Ledurile au functia luminilor de zi obligatorii. Proiectoarele nu pot indeplini aceasta functie. ONTOPIC: Imi place ca masina asimileaza armonios elemente de la cele mai recente concepte. Consola centrala e inspirata de la Zoe, difuzorul spate si partea frontala de la Dezir. Ideea a fost conturarea unei noi imagini de marca si le-a reusit. Scria un invidios mai sus ca sigur o sa fie scumpa. Oare de ce? Pentru ca arata scumpa ! Involunar a declarat ca arata a masina de foarte buna calitate.
-
slv83, marţi, 03.07.2012 21:13
Good job!
-
C-G-C, marţi, 03.07.2012 23:05
HIT!!!!!!! Asa cum ma asteptam si anticipam cu mult timp inainte noul Clio va fi "hitul" acestei clase. Totul este exact acolo unde trebuie si cred ca live va fi o prezenta cel putin spectaculoasa. Daca nu vor exagera cu pretul si daca va avea un marketing pe masura masinuta asta va face furori. P.S.: Un Clio RS cu 4 usi... si negru.... OMG!
-
S.R.I, marţi, 03.07.2012 23:25
Daca nu ma insel,masina asta va avea un minus mare,si cred ca stiu si de ce (nu are cd-player),daca va uitati atent o sa vedeti ca nu are nici o intrare
-
@S.R.I, marţi, 03.07.2012 23:43
cd-ul e demodat pe langa cate gadget-uri are masina asta amice... http://www.automarket.ro/stiri/masinile-ar-putea-renunta-in-viitor-la-cd-player-pentru-a-fi-mai-eficiente-44736.html
-
., marţi, 03.07.2012 23:46
Nu cred ca mai este nevoie de cd cat timp poti folosi usb sau telefonul. Este ca si cum ai fi spus de casete cand masinile mai dotate aveau cd.
-
BBR91, marţi, 03.07.2012 23:56
@S.R.I Dar daca te uiti atent are intrare USB. Eu nu mai cunosc pe nimeni care foloseste CDuri in masina, inafara de mine ca am masina mai veche. Interiorul este cu siguranta o imbunatatire majora fata de generatiile precedente. Dar cred ca au exagerat putin, mai ales cu consola gloss black. Pentru cine stie, si Fiat 500 are interior gloss si e oribil. Nu e o idee buna. Instrumentele sunt ok, simple si informative. Panoul de control al climei mi se pare foarte reusit, ceva diferit fata de alte masini si totusi ergonomic si intuitiv. Si volanul seamana in sfarsit a volan. Acel sistem multimedia in schimb mi se pare ceva pus pentru a lua ochii, seamana mult cu sistemul de pe Dacia Lodgy... ca o chinezerie ieftina care face tot, dar nimic bine. LED-urile din fata mi se par ok, presupun ca sunt daylight running lights, pozitionarea lor in schimb mi se pare cam aiurea. Probabil sunt optionale oricum. Sunt sigur ca masina se va vinde foarte bine daca se vor pastra preturile ca la generatia precedenta. Dar Renault sa nu mai incerce sa ne pacaleasca cu sloganuri precum "Renault - quality made". Nu degeaba Clio e printre cea mai ieftina masina din clasa ei...
-
claudiu29dmc, miercuri, 04.07.2012 01:26
2 words: EVOLUTION COMPLETE !!!
-
Sharks, miercuri, 04.07.2012 07:09
@S.R.I. In foto nr. 47 se vad CLAR intrarile USB si LINE IN tip jack, precum si slotul de card SD/SDHC. Ce mai vrei pe langa asta???
-
so, miercuri, 04.07.2012 07:17
@f @neamtu VW JETTA 2011 2.0 TDI HL DSG FULL
-
LSM, miercuri, 04.07.2012 07:58
@@LSM Renault a avut concepte frumoase dar seria nu a stralucit in ultima perioada. Cu Laguna Coupe ai dreptate am uitat de ea. Ce am gasit eu frumos ca design la Renault in timp (este strict perceptia mea): R16, Alpine 110, Laguna1, Twingo1, Avantime, Espace 3 si 4 si Laguna 3 Coupe
-
Vasi, miercuri, 04.07.2012 09:16
@BBR91 Pozitionarea LED-urilor da o nota de rafinament si sofisticare, dar specialistii cautarii nodului in papura vor avea intotdeauna ceva de comentat. Sistem multimedia de pe Lodgy? S-o crezi tu ! Cand o sa pricepeti ca Dacia e Dacia si Renault e Renault ?! La Dacia sistemul multimedia a fost comandat la LG special pentru Lodgy. E simplu, intuititv, functional, fara nimic superfluu si se potriveste filozofiei Dacia. Sistemul multimedia R-Link e insa mult mai avansat si a fost prezentat separat in cadrul unui salon important de anul trecut. R-LINK inseamna : 1. Un touchscreen de 18 cm diametru si homepage care poate fi personalizat pentru acces facil la functiile care te intereseaza direct. 2. Sistem de navigatie TomTom care include Live Services si se sincronizeaza cu cele mai noi informatii din trafic. 3. Conexiune la sistemele electrice ale masinii, care permit functii avansate de condus ecologic si analizeaza comportamentul soferului 4. In premiera se pare, un Application Store in care utilizatorii au la dispozitie o varietate de aplicatii pentru masina lor.
-
dany, miercuri, 04.07.2012 09:32
Frumos exemplar, insa nu pot sa nu remarc o similaritate a liniei farurilor/grilei cu cea de pe Kia Rio. http://www.garajul.ro/blog/wp-content/gallery/rio-oficial/2012-kia-rio-1.jpg Lucru care nu este de condamnat, chiar e placut genul asta de linie. Pacat, insa, ca la capitolul vizibilitate plateste, ca si multe alte modele noi, tribut designului, mai ales in partea din spate.
-
Fan Renault, miercuri, 04.07.2012 09:33
Iti dai seama ca-i o masina reusita in momentul in care pana si dusmanii marcii / fanii altor marci o recunosc mai mult sau mai putin voalat. Felicitari Renault !
-
DST, miercuri, 04.07.2012 10:21
@ dany Inceteaza cu copilariile astea ! Peste tot pe Renault-ul asta scrie Captur si Dezir, concepte lansate inainte de Frankfurt 2011 cand a aparut Kia Rio, iar tu insinuezi ca ar fi copiat ceva de la coreeni?! auzi, de la coreeni !!! :)) cei mai mari plagiatori dupa chinezi !
-
RS 200, miercuri, 04.07.2012 11:07
Sunt curios cum o sa sune fisa tehnica pt modelul sport ....motivul este performanta modelului actual clio RS 200 care este superior tuturor concurentilor din clasa din care clio RS 200 face parte ....!
-
Suedezu, miercuri, 04.07.2012 13:28
Pun pariu ca nu va avea mai mult de 90 cp.O faci si cu Daewoo Tico ,mai ales daca are motorul tunat ca cea de pe youtube de 156 cp.
-
vlad, miercuri, 04.07.2012 13:48
Dupa 2 realizari extrem de proaste la design (Megane si Laguna sedan), Renault prezinta o masina superba. Sper sa ofere motorul 1,2L TCE si cu o manuala cu 6 trepte, desi cred ca si micul 0,9 TCE va avea prestatii bune (190 Nm valoarea cuplului este excelenta).
-
momo, miercuri, 04.07.2012 14:11
me likey.
-
@vlad, miercuri, 04.07.2012 14:39
@vlad Nu sunt de acord. Megane arata bine. Iar tu ai nevoie de un update. Ca multi altii care comenteaza aiurea de altfel. Dupa Megane si Laguna (2008) au mai fost lansari in gama Renault, fie ca vorbim de masini noi de serie ( Zoe Z.E., Wind, Latitude ) , fie ca vorbim de facelift-uri (Twingo, Scenic) sau concepte ( Alpine A110-50, Captur, R-Space, Frendzy) , toate cu un design placut. Unele inovatoare, extavagante sau jucause, altele cu un design conservator si impunator - toate au un numitor comun: sunt placute ochiului. Mai mult ca sigur, impresiile false vin din necunoasterea gamei de modele.
-
Mama Omizzilor, miercuri, 04.07.2012 15:24
Sînt posesor Clio 3 de 1.4 de 98 din ianuarie 2007. În prezent 131.000 km. Probleme: căzut bobine inducţie Valeo (două pe la 117.000 km), schimbat toate. Alte probleme: 0. Rugină ? Nu se există. Duşmani Renault ? Mulţi. Clio 3 a fost maşina anului 2006 în Europa. Deşi pentru unii pare o glumă, Renault a atins un grad de fiabilitate pentru care corenii (ca exemplu) mai au de învăţat. Garanţii de 3, 5 , 7 ani sau pe viaţă nu reprezintă fiabilitate, ci se asigură că vei fi clientul lor forever. Totuşi, fără supărare, Megane şi Laguna sînt banale ca design în faţă. Nu sînt fan diesel, dar aştept cu interes motorul de 1.6 pe motorină pe Laguna, dacă l-or băga vreodată. Dacă e mai spaţios în spate poate îmi iau tot Clio, de data asta 4.
-
Respect !, miercuri, 04.07.2012 16:27
Interioare pline de viata si un grad de personalizare neatins de nicio marca de volum pana acum.
-
david_vilLA, miercuri, 04.07.2012 17:40
super frumoasa masina asta
-
david_vilLA, miercuri, 04.07.2012 17:41
RESPECT RENAULT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 18:01
@BBR91 si @@S.R.I >Eu unu mai folosesc si acum,si nu mi se pare ceva normal pentru ca ,hai sa zicem ca eu trebuie sa plec grabit la serviciu si ce fac pana stau sa strag muzica pe stic,pierd timpul,sau poate din trecere intru la un supermarket,si vad un cd interesant si vreau sa il cumpar ca sa il ascul ,ce fac?Nu ai de unde sa sti pentru ca fiecare om are gusturile lui. Oricum multumesc pentru sfat!!!
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 18:22
Si in primul rand ,hai sa fim seriosi,noi poate nu avem treaba cu fel si fel de stick-uri sau altele........Dar ganditi-va si voi,poate Nea.Gheorghe de la tara isi cumpara o astfel de masina,ca vorbaia consuma putin,e usor de intretinut,si sa zicem ca vrea sa asculte si el muzica de pe CD,ce face,pentru ca el nu are de unde sa stie ce-i ala un stick,sau un Ipod,si chiar daca stie nu isi permite sa dea atatie bani pe asa ceva.Poate nu are nici PC ,de unde sa traga muzica .Ce face/
-
@S.R.I, miercuri, 04.07.2012 18:23
Sa pui muzica pe un stick dureaza mai putin decat deplasarea pana la un supermarket.
-
@S.R.I, miercuri, 04.07.2012 18:32
Pe aceeasi logica, de ce si-ar cumpara Nea Gheorghe de la tara o masina cu sistem multimedia daca nu stie sa-l foloseasca?
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 19:34
@@S.R.I,se pare ca tot nu ai inteles!Mai omule,gandeste-te ca masina asta nu va costa enorm de mult,si asta este si ideea,poate vreun om de la tara si-o cumpara si nu se pricepe bine la masini,si o cumpara fara sa stie ca ea nu are cd player.Intelegi acum?Si sa zicem ca in viitor vor aparea multe astfel de masini.Ce o sa faca un sarman om de la tara daca nu o sa aiba ce alege pentru ca toate vor fi dotate standard.
-
@S.R.I, miercuri, 04.07.2012 19:45
Calmeaza-te, versiunile fara sistem multimedia vor avea evident cd-player
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 20:01
@@S.R.I-Gresesti,pt ca noile versiuni Dacia nu au. Pana si versiunile fara multimedia nu are cd player: uite aici : http://www.netcarshow.com/dacia/2013-dokker/1024x768/wallpaper_1a.htm
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 20:02
Eu nu zic ca nu este o masina deosebita acest Clio,este super modern,dar prea modern pentru un om de la tara,ca sa dau un exemplu.
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 20:05
Si in plus ,modern ca moder,dar masinile premium tot nu au asa ceva.Deci inseamna ca e o prostie ,daca pe noile marci premium nu gasesti asa ceva.d141
-
sandman, miercuri, 04.07.2012 21:49
au copiat stopurile si manerele de la usile din spate de la leon...
-
sandman, miercuri, 04.07.2012 21:51
@SRI: "un sarman" om de la tara care isi cumpara masina asta, sigur are bani si de un calculator si stie ce e aia un stick
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 22:04
@sandman.Daca e vre un om care a trait la poale de munte,si a muncit toata viata nu va sti.Asta nu inseamna ca daca cv isi cumpara masina o sa isi cumpere si PC.Sunt oamei de la tara care isi cumpara masina pt necesitate.
-
S.R.I, miercuri, 04.07.2012 22:14
@sandman-Se vede ca voi nici macar nu ganditi in chestia asta,auzi ''daca cumpara masina asta, sigur are bani si de un calculator si stie ce e aia un stick''....ha,ma faci sa rad.......or fi vre un informatician Nea Ghorghe.Se vede ca asta e gandire de copil.Crezi ca toti oamenii sunt ca noi ?Adica oraseni?Sunt oameni care se incadreaza in cheltuieli cand isi cumpara o masini,mai ales ca aici vb despre un om de la tara,ce vrei sa zici tu ca daca isi cumpara masina ii mai arde lui sa mai dea si banii pe pc,si nici macar nu stie sa-l foloseasca,hai sa gandim putin totusi.De exemplu tu daca mergi printr-o comuna,vorbind la telefon prin casti,se vor uita toti mosii si toate babele la tine,in sensul ca vb singur,deci cam asa si cu masina.
-
ratiu.andrei, miercuri, 04.07.2012 23:35
@S.R.I. - tu crezi ca masinile se fac special pentru Nea Gheorghe de la tara ? In primul rand du-te altundeva in Europa si vezi daca este cineva peste varsta de 5 ani care nu stie de cuvantul USB Stick . Numai la noi la romani mai e povestea cu Nea Gheorghe ! Si daca merge Nea Gheorghe sa isi cumpere masina asta (desi ma indoiesc foarte tare) crezi ca nu il va intreba el asa din mintea lui aia mica de taran daca are casetofon cu casete sau "sidiuri" ? Trezeste-te la realitate ! Sau tu ai ramas cu ideea ca la noi in Romania toti sunt Nea Gheorghe ? TZTZTZ ce oameni ma ! Ce mentalitate ! Mi-e rusine cu voi astia ce ganditi asa ....
-
S.R.I, joi, 05.07.2012 01:01
@ratiu.andrei>Nu are rost sa mai vb ca vad ca nimeni nu intelege,se pare ca nu m-am adresat cuiva cu varsta mai mare de 16 ani.Poi si ok,bun intreaba si?Daca lui ii placea aceasta masina?O sa ii dea dealerul bani sa isi cumpere un stick si un pc?O sa faca cursuri de informatician?Numai tampenii spuneti.
-
2, joi, 05.07.2012 01:35
Cam are dreptate domnul de la @S.R.I Sa zicem ca un vecin de la tara ,Vasile de la Gastesti isi inscrie Dacia la programul remat,ca sa isi cumpere o masina noua.Si el vand Dacie cu motor Renault,zice ca de ce sa nu isi cumpere mai bine un Renault.Se duce la showroom-ul Renault si acolo,II place noul Clio si vrea sa si-l cumpere.Bunnn!Isi cumpar a omul masina,si dupa o sapt. vrea sa se duca pana la Nea Ilie care sta mai jos de el cu masina,si vrea sa asculte si el un Cd cu muzica folclorica,dar cum?Masina nefiind echipata cu un cd player,iiar omul nefiind la un pas cu tehnologia si nestiind sa o foloseasca si nepermitandu-i bugetul nu are Calc si stick,lucru de care nici un taran nu a auzit de asa ceva cred ca ar spune ca l-ai injurat.Ati bagat si voi la cap cv?Poi daca voi nu intelegi despre ce vrea sa spuna un comentator,poi cand mo-i duce eu la Vasile de la Gainari,si il intreb daca are sa imi inprumute si mie un money stick,cred ca zice ca l-am injurat.
-
2, joi, 05.07.2012 01:49
Cam are dreptate domnul de la @S.R.I Sa zicem ca un vecin de la tara ,Vasile de la Gastesti isi inscrie Dacia la programul remat,ca sa isi cumpere o masina noua.Si el vand Dacie cu motor Renault,zice ca de ce sa nu isi cumpere mai bine un Renault.Se duce la showroom-ul Renault si acolo,II place noul Clio si vrea sa si-l cumpere.Bunnn!Isi cumpar a omul masina,si dupa o sapt. vrea sa se duca pana la Nea Ilie care sta mai jos de el cu masina,si vrea sa asculte si el un Cd cu muzica folclorica,dar cum?Masina nefiind echipata cu un cd player,iiar omul nefiind la un pas cu tehnologia si nestiind sa o foloseasca si nepermitandu-i bugetul nu are Calc si stick,lucru de care nici un taran nu a auzit de asa ceva cred ca ar spune ca l-ai injurat.Ati bagat si voi la cap cv?Poi daca voi nu intelegi despre ce vrea sa spuna un comentator,poi cand mo-i duce eu la Vasile de la Gainari,si il intreb daca are sa imi inprumute si mie un money stick,cred ca zice ca l-am injurat.
-
2, joi, 05.07.2012 01:56
Sau ganditi-va ca poate peste 10 ani exac cum azis si @S.R.I,aceasta tehnologie va deveni standard pe masini,si cum un om de la tara care munceste cu ziua si care este incult si nu stie altceva decat sapa nu cred ca va sti sa foloseasca asa numitu USB stick,si mai ales sa extreaga si muzica din pc ,si mai ales ca nu va avea niciodata asa ceva pebtru ca se va zgarci la bani dupa ce adat pe masina si nu va mai da si pe alte tehnologii care nici macar nu va sti sa le foloseasca.Oricum mie mi se pare o prostie,vorba lui @S.R.I,nici marcile premium cere se respecta si tin pasul rafinamentului nu au scos cd playerul,si scot niste masinute low cost,e cv bnal.
-
Adi, joi, 05.07.2012 03:46
OMG !!! Ce replici de copchii handicapati .... "Nea' Gheorghe de la tara, care nu stie sa umble la calculator!!!". Voi chiar creadeti ca toata lumea are timp sa se frece pe net, sa faca download de muzica (ilegal evident), sa puna pe stick iar apoi in masina?!?! Tu crezi ca peste tot in Europa e ca in Romania, sa-ti copii ce muzica vrei fara sa platesti??? Presupun ca nimeni nu s-a gandit ca sunt oameni care au vazut ceva mai multe ierni, si poate au fonoteca pe CD-uri; Nu toata lumea are timp si chef sa copie de pe CD-uri pe stick-uri USB, doar pentru ca asa e mai cool? Si mai lasati-ma cu sarmanii oameni de la tara. Procentual sunt mai multi aia de la oras care nu stiu sa lege doua cuvinte corect, ori care nu au habar pe ce lume traiesc, ... pitipoance, cocalari, carnati ... astia nu tot de la oras vin?!?! daca stiu sa puna muzina pe USB, asta ii face "mai" superiori? Auzi..."a muncit toata viata la poalele muntelui" .. WTF, voi chiar credeti ca a-ti face cont pe facebook si update la profil din ora in ora, chiar este cea mai mare realizare din viata???? :))))))))))))))))
-
xss, joi, 05.07.2012 09:10
@SRI @2 Lasati situatiile particulare din tari bananiere ca masina asta n-a fost creata pentru asa ceva. Uitati-va in jurul vostru: Internetul e noua revolutie industriala. Sigur, vor fi mereu cativa care sa se opuna schimbarii, insa nu e ceva ce poti opri. Nu poti nega realitatea din jurul tau. Tehnologia avansaza, mentalitatile se schimba pe parcurs. Oricum, Renault e una dintre cele mai vechi companii auto si intotdeauna a fost o sursa inovatoare ce dat noile tendinte in industrie.
-
Stoiaian, joi, 05.07.2012 11:33
Aceasta masina imbina armonios asa cum am mai spus in urma cu cateva luni linile fluide japoneze Mazda de unde a venit Laurens van den Acker cu spartanismul german gasit la VW
-
Clio 4, joi, 05.07.2012 11:59
Eu nu vad niciun "spartanism german" , ci rafinament, clasa, stil... O masina frantuzeasca eleganta si plina de viata (vezi interioare, personalizari etc)
-
Suedezu, joi, 05.07.2012 12:13
Of of of.Greu cu romanii!Daca voi nu intelegiti ce vrea cei de sus sa spun pai asa si ''un om de la tara'' care merge la sapa nu va sti niciodata ce-i ala ''pc''
-
@ ratiu.andrei, joi, 05.07.2012 12:32
Unde te crezi tu aici in Franta,in Qatar,in Singapore cumva?Bai oameni buni suntem in Romania.In Romania care este cu 10 ani mai in urma decat restul tarilor.Faceti niste comparatii de copii imbecili.Daca te duci intr-un sat uitat de lume si intrebi pe unu care sta la poarta pe bancuta ,ce-i ala ''smartphone'' se uita ca vitelul la poarta nou la tine,dar sa mai si stie el cei ala un stick usb,iar de pc nu mai zik,pentru ca sunt oameni care isi cumpara masina si pe urma manca ceapa cu paine nu isi mai permite nimic altceva si voi spuneti ca isi va permite sa isi cumpere pc,astea sunt vorbe de 2 lei.Ganditi-va si voi!
-
dany, joi, 05.07.2012 14:37
@DST De ce sari de fund in sus asa? Am zis eu ca i-au copiat pe coreeni? Am zis ca liniile farurilor ADUC cu Rio si ca sunt placute, doar atat. Si de cand coreeni sunt copiatori? Eu nu vad vreo Kia sau vreun Hyundai modern sa semene cu altceva. Nici macar alea vechi, cu mici exceptii, gen Opirus, nu semanau cu nimic. Cu ce aduc vechile Tucson, Sportage, Accent, Rio? Ca erau urate cu spume. Daca e vreunul care arunca cu soparle aiurea, acela esti tu.
-
zuzu, joi, 05.07.2012 14:56
Incredibila evolutia! Cred va sparge piata in segmentul ei. Pur si simplu este o masina uluitoare! BV RENAULT!
-
LauCalin, joi, 05.07.2012 20:17
@Vasi "Cand o sa pricepeti ca Dacia e Dacia si Renault e Renault ?! " Mda, daca am exclude motorul sau cutia de viteze, asa e: Dacia e Dacia si Renault e Renault... Si inca ceva: faptul ca va fi o masina foarte buna, probabil cea mai buna din segment in acest moment nu inseamna ca sunt fan sau dusman Renault, nu inseamna ca am ceva cu cineva. Inseamna ca mai sti si altceva in afara de Renault. Cum se face ca asa zisii cunoscatori care comenteaza doar cand e vorba de Renault si spun de cei care "au" ceva cu Renault cum ca ii invidiaza (asta e in mintea voastra care nu accepta sa fie contrazisa in niciun fel). Probabil ca nu ai vazut ca te-am intrebat ceva la un alt subiect... te intreb acum: zi-mi si mie daca in opinia ta exista vreun concurent pentru Renault macar la fel de bun.
-
Fan_Reno_, joi, 05.07.2012 20:56
E urata,mai frumoase sunt restul modelelor,si exact cum se vorbea mai sus nu are nici cd player,deci are minus foarte mare.
-
Octav72, joi, 05.07.2012 23:56
Noul Clio reuseste sa aduca un aer proaspat in clasa din care face parte. Are linii fluide, puternice si sportive, plus un aspect rafinat. Si interioarele par sa se prezinte cu materiale mai bune, realizate intr-un stil placut, la nivelul anului in care ne aflam. Ma astept ca platforma tehnica sa fie bine conceputa. Daca luam in calcul ca modelul anterior este o masina reusita, din tot ceea ce am vazut pana acum, promisiunile legate de noul Clio capata contur. Dupa cum se prezinta, masina aceasta va avea un cuvant important de spus in segmentul B. Pana acum, noul Clio este peste asteptarile multora, aratand ca promovarea sa are baze solide. Datele despre noile motorizari sunt de luat foarte in seama, avand in vedere tendintele pietei auto in acest moment. Cu astfel de realizari, pot spune fara sa fiu fan al marcii: Bravo Renault, tot inainte si spor la vanzari!
-
Vasi, vineri, 06.07.2012 01:40
@LauCalin De ce tii tu mortis sa intri in polemica? Doar ca sa-ti dai aere de mare importanta? Crezi ca ma cunosti? Putin imi pasa de atacul la persoana, atat timp cat n-ai contraargumente punctuale la problemele ridicate de mine. "in opinia ta exista vreun concurent pentru Renault macar la fel de bun" Alo, n-am spus niciodata ca Renault e cea mai buna marca din lume. Are calitati si defecte ca orice alta marca. Consider insa ca Renault are o pozitie respectabila intre constructorii de volum. Si da, e o marca ce-mi inspira pasiune. Apreciez in egala masura Honda, BMW, Mercedes-Benz, Jeep, Nissan, Infiniti, Lexus.
-
LauCalin, vineri, 06.07.2012 09:39
Vasi, esti un om care stie totusi despre ce vorbeste, nu am cum sa nu remarc asta. Asa cum remarc ca din ce ai scris tu mai sus in afara de Honda, BMW si Lexus cam toate au o legatura mai mica sau mai mare cu Renault sau cu cloaboratorii lui Renault. ;) Interesant e ca ne spuneai pana acum ce fantastice sunt motoarele lui Renault si totusi apreciezi BMW (care colaboreaza cu PSA), Honda si Lexus (a carei tehnologie e pusa la punct de Toyota). Si asa cum am zis, le apreciezi si le cunosti atat de bine incat nu spui nimic cand e vorba de altceva in afara de Renault. Si cica te pricepi la masini... eu as zice ca te pricepi la Renault si atat.
-
Vasi, vineri, 06.07.2012 10:03
Esti liber sa crezi ce vrei. Nu ma complic cu indivizi ca tine atat timp cat n-au nimic de spus la subiect. Nu vad de ce ti-as da tie raportul unde, cate si ce opinii mi-am exprimat eu pana acum pe Automarket.
-
@Vasi, vineri, 06.07.2012 13:23
Tu compari Renault-ul cu Honda, BMW, Mercedes-Benz, Jeep, Nissan, Infiniti, Lexus.?Ca nu iti iese.
-
Vasi, vineri, 06.07.2012 14:14
Nu compar . Am scris foarte clar : consider insa ca Renault are o pozitie respectabila intre CONSTRUCTORII DE VOLUM. Ti se pare ca Bmw, Mercedes, Infiniti, Lexus sunt marci de volum? Halal cultura auto! Discutia era despre aprecierea ce o port unor marci auto in general. Gata, credeai ca m-ai prins, nu? :)) Slabut, mai incearca! PS: data viitoare poate ai simtul raspunderii si-ti treci nick-ul
-
mihai, sâmbătă, 07.07.2012 00:15
un pic de Citroen, un pic de Volkswagen, un pic de Seat = noul Clio
-
LauCalin, sâmbătă, 07.07.2012 00:27
"Halal cultura auto! " A zis Vasi care in afara de Renault nu zice nimic despre nimeni... s-ar parea ca pentru tine exista doar Renault. Cel putin asta dai de inteles. Cand vei avea ceva de spus si despre alte marci si vei sti sa apreciezi si eforturile celorlalti, nu doar ale lui Renault, atunci vei da dovada de impartialitate, bun simt si cultura auto. Pentru ca, asa cum am mai spus si la alte stiri, Renault este un constructor mare. Insa nu este singurul. Dar pe principiul la fotbal, politica si masini ne pricepem toti... Totusi asa cum am mai zis, sti ce vorbesti despre Renault. Si te rog sa nu o iei ca pe un... atac (desi sunt convins ca asa vei face). ;)
-
Vasi, sâmbătă, 07.07.2012 01:29
Parca esti un robotel cu bateria pe terminate ce repeta mereu aceeasi stupizenie. Hai inca un comentariu, hai ca poti ! Sa fie 100, cifra rotunda:))
-
BaditzaEx, sâmbătă, 07.07.2012 07:35
LOL wtf , nea Gheorghe sa-si cumpere un pick-up dk e asa muncitor si taran, masina asta, segmentul asta se adreseaza tinerilor !!! numai fiti asa incuiati , doriti ceva mai conservator ( cu cd player ) luati-va din alt segment sau de la alta marca , sau adaugati sistemult multimedia ( ca si optiune ) care sigur va veni cu cd, v-ati obisnuit cu sh-uri ( masini de 25k luate la 10k )
-
DST, sâmbătă, 07.07.2012 10:19
@BaditzaEx N-ai inteles. Ei sunt anti-tehnologie numai cand vine vorba de Renault, nu si de marca lor favorita. Nu e greu sa creezi scenarii ad-hoc care oricat de puerile si absurde ar fi, pot suna normal in mintea unora.
-
LUCCI, sâmbătă, 07.07.2012 14:38
Pariu pe o bere ca la primul lifting o sa avem alt bord? Cel putin zona centrala, consola.
-
LauCalin, sâmbătă, 07.07.2012 22:01
"Parca esti un robotel cu bateria pe terminate ce repeta mereu aceeasi stupizenie." Noroc cu tine ca nu sunt singurul. ;) Uite ca am putut. ;) Of, aroganta asta, dom'ne... parca te face mai destep, nu crezi? :))
-
Flame Red, luni, 09.07.2012 09:19
" Un design énergique et sexy, une technologie innovante : Clio 4 " Am gasit undeva pe internet descrierea asta. Cred ca prinde foarte bine esenta masinii.
-
koss, vineri, 28.09.2012 16:07
AM ramas surprins de la renault. Nu ma asteptam la asa ceva de la renault. Un mare mare pas inainte la generatia clio. Foarte frumoasa masina. Se poate bate cu Polo spre exemplu.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Wow, ce diferenta fata de fosta generatie! Masina asta pare rupta total de trecut. Oricum se preconizeaza a fi o masina buna. Si chiar daca asa cum am zis nu este tocmai un design pe gusul meu, ii urez succes.:)