Un nou Bugatti Veyron de 1.500 CP ar putea fi lansat anul viitor

Publicat duminică, 23.06.2013 11:15 de Dragoș Băltățeanu

Bugatti pregătește un nou super Veyron ce va fi lansat anul viitor. Acesta ar putea avea 1.500 CP și un preț pe măsură: peste 5 milioane lire sterline.

Conform publicației britanice Autocar, Bugatti pregătește un noul model Veyron ce va fi lansat anul viitor. Este vorba de cea mai puternică versiune a supercarului produsă până acum. Va avea o putere de 1.500 CP devoltați de același motor W16 cu patru turbine. În plus, este posibil ca noul Veyron să fie un hibrid și să primească și un motor electric care va spori puterea totală.

Noul model va folosi extensiv fibra de carbon ceea ce va permite scăderea greutății totale cu 200 kg, Asta înseamnă că noul super Veyron ar trebui să cântărească undeva în jur de 1.6 tone. Puterea de 1.500 CP va amplifica performanțele și zvonurile spun că acest model va putea atinge o viteză de top de 450 km/oră, dar acest lucru va fi limitat de performanțele anvelopelor. Prețul noului model Bugatti Veyron va unul pe măsură: peste 5 milioane de lire sterline. 

Via Autocar

  • unu, duminică, 23.06.2013 11:41

    Alt Veyron ??? For F..ks sake ! Mai schimbati fusta ca deja e penibil ....

  • ScorpyonVAG, duminică, 23.06.2013 12:27

    Ce ironic pare. Altii se chinuie sa ajunga la 250km/h si nu mai au forta necesara, iar un Veyron nu poate trece de 450km/h ca nu ii rezista anvelopele. :))

  • Alex, duminică, 23.06.2013 13:50

    Va avea 1600 de Cp in total , Raportul putere greutate fiind cel ideal de 1/1

  • Mafia, duminică, 23.06.2013 14:09

    @scorpionule........Păi un Lexus GS450H , ajunge la 265 km/h foarte uşor şi deşi el are viteza constructiva 250 .

  • nas, duminică, 23.06.2013 14:51

    o masina penibila. Nici nu iesi cu ea din garaj si trebuie sa-i faci plinul sa poti ajunge pana la coltul strazii. Pt a pautea rula pe autostrada masina va fi echipata cu carlig pt a-si putea tracta o rafinarie mobila.

  • ScorpyonVAG, duminică, 23.06.2013 15:01

    @nas: cred ca mai penibil te simti tu ca n-ai bani sa o cumperi :)) Si care ar fi masina ta preferata ? VW LUPO 3L (1.2TDI) ?

  • isa.t, duminică, 23.06.2013 15:06

    nu cred ca vor duce lipsa clientilor (excentrici) care isi permit unele lucruri. iar noi prostimea putem doar privii. in adevaratul sens al cuvantului hipercar sunt incadrate Pagani si Koenigsegg ,sunt create din pasiunea ,nu din pofta comerciala a unei compani ...si prin prea sacraca noastra tara sper sa vedem macar un exemplar...

  • Adrian, duminică, 23.06.2013 17:54

    @nas Asa este....dar totusi penibila nu e. @ScorpyonVAG Poate nici nu isi doreste sa cumpere asa ceva. Nici eu nu imi doresc Bugatti. Dar o Pagani da. Asa ca nu are de ce sa se simta penibil. @isa.t Orice bun extrem de scump si exclusivist nu a dus niciodata lipsa de cumparatori. O sa se vanda toate inainte de a se produce. As mai adauga McLaren care si el este fabricat din pasiune si arata mai bine ca Bugatti. Pagani Koenigsegg si McLaren (mai sunt unele unicat gen Zenvo etc), Ele chiar isi justifica oarecum banii ceruti. Bugatti e ca un 'ghertoi' care striga cat poate ca el e cel mai musculos, cel mai smecher si cel mai tare. Pagani si restu sunt un fel de Bruce Lee :).

  • H&M, duminică, 23.06.2013 18:03

    pe mine ma lasa rece...daca n-are 2000cp si 10milioane de lire...ba, astia-s ca ala cu buda aia de aur batuta cu pitre scumpe.

  • Sergiu, duminică, 23.06.2013 18:41

    @isa.t Toate masinile sunt create pentru bani, sunt produse. Bani>pasiunea

  • tzenu_bmw, duminică, 23.06.2013 18:49

    5 milioane de lire?????? exagerat de mult......pt. o masina insa atata timp cat exista oameni cu bani si dispusi sa cheltuiasca nu cred ca mai conteaza pretu parca si Aston Martin are(sau a avut intentia)sa construiasca o masina de nu mai stiu cate milioane de lire.......... probabil va fi un nou trend pe viitor.......... daca tot se vor vinde Hypercar-uri de ce sa nu le vindem 'Hyperscump'

  • Adrian, duminică, 23.06.2013 20:08

    @tzenu_bmw Aston Martin chiar a produs si vandut 77 de modele One 77. Acum cativa ani cu 1.2 milioane de eruo bucata daca nu ma insel.

  • HAHA, duminică, 23.06.2013 23:05

    va costa cat un castel medieval si totusi va fi umilit de un gt-r modificat sau un agera r :))))

  • Azazel, duminică, 23.06.2013 23:13

    Daca cei care isi cumpara un simplu Golf sau un Polo ar sti ca 2-3 euro ajung la dezvoltarea acestei masini ar fi foarte feiriciti si mandri sa-si parcheze masina langa un Veyron. :))

  • zarnesteanu, luni, 24.06.2013 05:32

    Cateva cifre interesante despre masina asta. Un set de cauciucuri speciale Michelin care sa reziste la viteze de peste 400km/h costa $42000. La al treilea schimb de anvelope trebuie sa schimbi si gentile/jantele (stiu, dar mie asa imi place sa spun - genti, ca sunt mai taran :)), deci genitle costa $70000. Genti care nu permit decat montarea acelor cauciucuri dedicate, Michelin. Daca aveti impresia ca orice milionar in euro isi permite masina asta, eu zic sa va mai ganditi :) Cu pretul unui Bugatii Veyron SuperSport poti sa cumperi 10 Ferarri 458 Italia si sa-ti mai raman si $127 000 pentru o chifla cu un hotdog la coltul strazii. Daca dollarul american se devalorizeaza cu un singur cent fata de euro, pretul masinii sare cu $16 000 :) Tot americanul de rand trebuie sa plateasca o taxa de import de $62000 , $51000 taxe de transport si $64000 taxe pentru masini super-poluante. Sunt cateva date care doar zgarie suprafata lucrurilor fascinante despre masina asta. Mie Bugatii mi s-a parut intotdeauna un super/hyper/whatever car in adevaratul inteles al cuvantului. Nu stiu daca ati trait vreodata sentimentul ticalos de mila cand un amarastean cu o masina modificata puternic la toba de esapament, nu spun marca :) incearca sa iti taie fata. Din cand in cand mai pisti acceleratia si iara-l lasi sa gafaie pana ajunge langa tine, si tot asa. Ce vreau sa spun este ca Bugatii face acelasi lucru cu toti pretendentii care incearca sa-i fure coroana. La fiecare 2-3 ani modifica ceva la motor si voila! Iar sunt in fata, lejer, elegant si fara nici un efort. Pentru ca sangele apa nu se face. Niciodata.

  • inexorabil, luni, 24.06.2013 11:28

    Un pret pe masura vreunui petro-şeic "tare in boase". W16 cu patru turbine? Nu-i de mirare. Oricum, Ford GT PPR nu se va simti amenintat, chiar si cu parametri mai modesti: V8 cu doua turbine. PS: Mie imi pare rau ca baietii din RC nu si-au indreptat mai mult atentia catre "hypercars" dupa reusita extraordinara cu Oldsmobile Aerotech. In ultimii 20 de ani, ar fi putut impune un nivel de dezvoltare greu de egalat......In productie de serie, desigur. In esenta, ei raman niste "sons of bitches", dar si niste genii irosite......

  • someone, luni, 24.06.2013 12:27

    mi-a placut povestea economico-tehnica scrisa de zarnasteanu

  • Lache, luni, 24.06.2013 13:35

    @hahaha,chiar ca ce ai scris trebuie ca este hahaha!

  • CapitanuBurtaMare, luni, 24.06.2013 14:39

    Ar putea sa schimbe si design-ul ca de atatia ani acelasi Veyron...

  • tot urata ramane, luni, 24.06.2013 16:47

    ORIBILA MASINA !

  • unckle, marţi, 25.06.2013 07:53

    Asteptam noul sezon TopGear -- poate va fi construita masina care sa bata Pagani Huayra ... poate nu (si aici includem si P1 si LaFerrari)

  • Manson, marţi, 25.06.2013 12:47

    Daca masina asta ar fi o femeie, ar fi in victoria secret models ;)