Preţuri Hyundai i10 în România: citadina pleacă de la 11.850 euro, cu ofertă de lansare de 9400 de euro
Importatorul Hyundai în România a publicat preţurile noii generaţii i10 pe portalul său. Cel mai ieftin i10 pleacă de la 11.846 euro, însă o ofertă de lansare aduce preţul la 9.366 euro.
Hyundai i10 este disponibil şi pe piaţa din România, a doua generaţie a modelului de segment A fiind oferită la un preţ de pornire de 11.846 euro cu TVA inclus. Preţul modelului a fost publicat pe portalul oficial al mărcii din Coreea de Sud, alături de anunţul unei promoţii, care reduce preţul de pornire la 9.366 euro.
Motorizarea de un litru din gama Hyundai i10 are cilindreea de 998 cmc, trei cilindri în linie, livrează 66 CP la 5.500 rpm şi 95 Nm la 3.500 rpm. Fratele său mai mare, de 1.248 cmc, prezintă o putere maximă de 87 CP la 6.000 rpm şi un cuplu maxim de 120 Nm la 4.000 rpm. Ambele motorizări sunt oferite în standard alături de o transmisie manuală cu cinci trepte, dar Hyundai oferă şi o automată cu patru trepte pentru oricare dintre cele două propulsoare din gama i10. Fără sistemul ISG, versiunea de 66 CP cu transmisie manuală a lui i10 are un consum mixt de 4.7 litri la sută, pe când versiunea automată are un consum mixt de 6.0 litri la sută. Prezenţa sistemului ISG în compania acestei motorizări reduce consumul cu 0.1 litri la sută în regim mixt.
Motorizarea mai puternică, de 1.2 litri, are un consum mixt de 4.9 litri la sută alături de cutia de viteze manuală, respectiv 6.2 litri la sută cu transmisia automată. Cel mai sprinten dintre cele două este i10 1.2i cu transmisie manuală, care poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 12.3 secunde şi să atingă 175 km/h. Cea mai lentă versiune a lui i10 este cea de 66 CP cu transmisie automată, ce necesită 16.8 secunde pentru a sprinta până la 100 km/h şi poate să atingă 145 km/h.
Noua generaţie a lui Hyundai i10 este primul model de segment A produs de Hyundai în Europa. Producţia a debutat în septembrie 2013, la fabrica Hyundai din Izmit, Turcia. Proiectarea, testarea şi dezvoltarea modelului i10 de generaţie nouă a fost realizată la centrul Hyundai din Russelsheim, pentru a asigura compatibilitatea sa cu cerinţele consumatorilor europeni.
Citeşte AICI testul nostru cu noul Hyundai i10.
Hyundai i10 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i10 1.0i MT5 Access |
66 | 4.7 | 14.9 | 11.850 |
Chevrolet Spark 1.0 68 CP LS |
68 | 5.1 | 15.5 | 8505 |
Citroen C1 1.0i 68 CP Attraction |
68 | 4.3 | 13.5 | 9219 |
Peugeot 107 1.0 69 CP Acces |
68 | 4.5 | 12.5 | 10.035 |
Volkswagen Up! 1.0 60 CP Take Up! |
60 | 4.5 | 14.4 | 8678 |
Skoda Citigo 1.0 60 CP Active |
60 | 4.5 | 14.4 | 8459 |
Toyota Aygo 1.0 VVT-i 68 CP Terra |
68 | 4.4 | 14.2 | 10.121 |
Kia Picanto 1.0 69 CP Base |
69 | 4.2 | 14.4 | 9448 |
Ford Ka 1.2 84 CP TE |
69 | 4.9 | 13.2 | 9550 |
Renault Twingo facelift 1.2 16V 75 CP Trend |
75 | 5.1 | 12.3 | 9300 |
Fiat Panda 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.2 | 14.2 | 10.299 |
Fiat 500 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.1 | 12.9 | 11.600 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Hyundai
9400 Euro (fara vopsea met) pt o citadina de clasa mini coreana facuta in Turcia cu 66 CP pret de pornire??? Au inebunit cei de la Hyundai Romania? Multe succese la vanzare (desi nu o sa aiba)! Eu unul as lua oricand un Ford Fiesta sau B Max sau Honda Jazz cu dotari mai multe, motoare mai bune si spatiu mai mare.