Serghio Marchionne: "Lancia va rămâne doar cu Ypsilon şi se va vinde numai în Italia"
Sergio Marchionne a anunţat că marca Lancia va fi oferită exclusiv pe piaţa din Italia şi va avea un sigur model - Ypsilon. Data de la care va fi aplicată schimbarea nu a fost precizată.
Lancia îşi va schimba strategia în viitor, anunţă italienii de la Repubblica. Marca din Torino se va concentra pe piaţa din Italia şi Flavia, Thema şi Voyager în cadrul interviului acordat italienilor de la Repubblica. Discuţia despre viitorul Lancia a fost legată de planurile de viitor ale Grupului Fiat, care vizează o concentrare pe volume prin gamele Panda şi 500, în cazul mărcii care a dat numele grupului, respectiv o demonstraţie de excelenţă italiană pentru Alfa Romeo. Planurile detaliate ale mărcii din Milano vor fi publicate ulterior, explică Marchionne.
15 lucruri pe care nu le ştiai despre Lancia
Iniţial, Grupul Fiat intenţiona să lanseze noi modele în gama Lancia preluând noutăţile Chrysler şi aplicând sigla mărcii din Torino. Planul acesta avea rolul de a aduce lansări în gama respectivă şi de a susţine reprezentanţele actuale până la trecerea situaţiei economice dificile de pe piaţa din Europa. După cum putem observa din declaraţiile lui Marchionne, situaţia de pe Bătrânul Continent este suficient de serioasă încât dictează un nou pas pentru Lancia, restrângerea vânzărilor la piaţa din Italia. Marchionne nu a discutat despre riscurile implicate de această decizie, piaţa respectivă fiind într-un declin al vânzărilor de automobile noi.
Numele Lancia este vechi de 108 ani şi poate fi asociat cu inovaţia în lumea auto. Marca italiană a fost primul constructor de automobile care a prezentat un motor V8 pentru turisme, tuneul cardanic, motoarele construite integral din aluminiu, sistemul electric integrat pe o maşină şi folosirea în premieră mondială a unei transmisii mecanice cu cardan. În plus, Lancia deţine cele mai multe titluri în WRC, 11, modelul Delta Integrale obţinând 46 de victorii în 66 de starturi. De parcă n-ar fi destul pentru a face impresie, italienii de la Lancia sunt şi primii care au folosit suporţii motor elastici şi caroseriile monococă.
Via Repubblica.it | Autobild.de
Sa inteleg ca nu mai are nici un viitor si ca acuma se bazeaza pe spiritul nationalist al lor ca sa vanda singurul model pana vad ca nu mai pot scoate nici un ban. Delta arata bine, nu inteleg ce au facut cu ea.