General Motors anunţă un recall de 2.7 milioane de unităţi
GM a anunţat cinci recall-uri colective pentru zece modele, care totalizează 2.7 milioane de unităţi. Toate modelele afectate au fost vândute în Statele Unite ale Americii.
General Motors va derula un al doilea recall major în anul curent, care va totaliza 2.7 milioane de unităţi şi este compus din cinci rechemări separate pentru cinci modele. Campania de rechemare vizează modele care au fost vândute în principal pe piaţa din Statele Unite ale Americii şi le va aduce americanilor costuri de până la 200 de milioane de dolari.
Recall-ul operat de GM a redus venitul net al companiei din primul sfert al anului cu 86%
Modelele afectate de această campanie de rechmeare în service sunt Chevrolet Malibu, Chevrolet Malibu Maxx, Pontiac G6, Saturn Aura, Chevrolet Corvette, Cadillac CTS, Chevrolet Silverado, GMC Sierra şi Chevrolet Tahoe. Modelele respective sunt fabricate între anii 2004 şi 2014, existând o generaţie afectată pentru fiecare model în parte. Defectele potenţiale care ar putea să apară la anumite modele de mai sus pot duce la defecţiuni care să provoace accidente rutiere. Defecţiunile pe care vor să le prevină cei de la GM prin această campanie de recall se referă la instalaţia electrică, sistemul de frânare hidraulic, sistemul de ştergere a parbrizului şi înlocuirea unor bielete de direcţie. Cel mai recent model rechemat de GM, dacă ar fi să le clasifică după anul fabricaţiei, este Chevrolet Malibu de generaţie 2014, echipat cu motorizarea de 2.5 litri şi tehnologie start-stop, unde obiectul rechemării în service vizează reparaţia pompei centrale de frână. Există rechemări şi pentru stopurile unor modele, precum şi pentru blocurile optice frontale.
Precedenta rechemare în service organizată de General Motors, care implica 2.6 milioane de unităţi, a fost cauzată de o piesă cu specificaţii inferioare, comandată de conducerea companiei pentru a economisi un dolar pentru fiecare vehicul vândut. Organismele guvernamentale din SUA au derulat o anchetă, în cadrul căreia a fost descoperită discuţia internă a celor de la General Motors, în care s-a observat motivaţia legată de reducerea costurilor pentru a folosi o piesă care, după cum spun cei de la Delphi – furnizorul care a produs componenta respectivă pentru GM, era sub specificaţiile cerute de compania americană, detaliu pe care furnizorul l-a sesizat încă din 2002.
Noua şefă a GM, declarată cea mai puternică femeie din afaceri
Via Reuters
2.7000.000 de americani umpluti de respect se va grabi sa comenteze romanul nostru "de zarnesti"