BMW conduce după şapte luni clasamentul vânzărilor în segmentul premium
BMW, Audi şi Mercedes-Benz au continuat bătălia vânzărilor şi în 2014. Cele trei mărci au prezentat rezultatele de vânzări pentru luna iulie şi pentru primele şapte luni ale anului, iar lupta a fost câştigată din nou de BMW.
Constructorii premium din Germania au prezentat rezultatele de vânzări pentru primele şapte luni ale anului curent, iar lupta dintre Audi, BMW şi Mercedes-Benz este la fel de strânsă ca în anii trecuţi. Fie că vorbim despre Mercedes-Benz, BMW sau Audi, fiecare marcă a anunţat că a obţinut cel mai bun rezultat pentru primele şase luni ale anului din întreaga sa istorie, cu toate că formularea din comunicatele de presă a fost diferită de la o marcă la alta.
MERCEDES-BENZ: GAMA DE COMPACTE A ASIGURAT SUCCESUL
Marca din Stuttgart a vândut un total de 130.003 vehicule în iulie 2014, marcând o creştere de 11.3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Vânzările Mercedes-Benz în primele şapte luni ale anului au totalizat 913.523 unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de 12.6% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. În ciuda faptului că ocupă doar a treia poziţie la nivel global în clasamentul vânzărilor în segmentul premium, Mercedes-Benz este cel mai bine vândută marcă premium din Germania şi din Europa. Pe Bătrânul Continent, succesul Mercedes-Benz este asigurat de familia de modele compacte, cu toate că alte modele din gamă au înregistrat şi ele creşteri semnificative ale vânzărilor, nava amiral a mărcii reuşind 8.548 de unităţi vândute doar în luna iulie.
AUDI: PESTE UN MILION DE UNITĂŢI LIVRATE
Audi a avut suficiente motive de sărbătoare la anunţarea rezultatelor pentru primele şapte luni ale anului, constructorul din Ingolstadt reuşind să vândă mai multe maşini în China în decursul acestei perioadă faţă de cât au reuşit să tranzacţioneze în întregul an 2011, ca să nu mai vorbim de faptul că a reuşit să depăşească pragul de un milion de unităţi livrate în şapte luni. Vânzările Audi în luna iulie au crescut cu 9.7%, totalizând 144.000 de unităţi. La nivel global, Audi a reuşit să vândă 1.013.350 unităţi în primele şapte luni ale anului, o creştere de 11.1% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Modelele Audi care au înregistrat creşteri ale vânzărilor mai accentuate decât fraţii lor de gamă în această perioadă sunt A6 şi A3. Compacta din Ingolstadt a avut cea mai puternică rată de creştere, de 52% în primele şapte luni, totalizând 25.450 unităţi.
BMW: REZULTATELE DIN ANUL TRECUT ADUC O CREŞTERE PROCENTUALĂ MICĂ ÎN 2014
Cel mai bun rezultat de vânzări în segmentul premium îi revine din nou mărcii BMW, care a reuşit să domine acest clasament şi în anii trecuţi. BMW a avut o creştere a vânzărilor de 7.6% în luna iulie, ceea ce înseamnă 139.399 unităţi, pe când vânzările în primele şapte luni au avut o rată de creştere similară, de 10.0 procente, totalizând 1.025.747 unităţi. Datorită acestor rezultate, BMW este cel mai bine vândută marcă premium din lume în primele şapte luni ale anului. Constructorul din Munchen se bucură de cel mai bun rezultat din istoria sa pentru această perioadă şi se aşteaptă doar la mai bine, din moment ce urmează să deruleze o strategie care implică mai multe lansări de modele noi şi intrarea pe noi segmente, menite să îi asigure consolidarea poziţiei de lider al segmentului premium şi creşterea vânzărilor şi în anii următori.
Vânzări iulie 2014 |
+/- | Vânzări ian-iulie 2014 |
+/- | |
BMW | 139.399 | +8.4% | 1.025.747 | +10.0% |
AUDI | 144.000 | +9.7% | 1.013.350 | +11.1% |
MERCEDES-BENZ | 130.003 | +11.3% | 913.523 | +12.6% |
Via AutomotiveNews (înreg.) | Audi | BMW | Mercedes-Benz
daca mi-as permite si eu macar una din ele ... dar pana si un a-classe e pe la 25k