Skoda Fabia: prima imagine cu interiorul noii generaţii

Publicat marţi, 26.08.2014 15:34 de Bogdan Mirică

Skoda a publicat astăzi prima imagine cu interiorul noii generaţii Fabia. Modelul de clasă mică va beneficia, printre altele, de cel mai generos portbagaj din segment.

După ce a făcut publice primele imagini cu exteriorul noii generaţii Skoda Fabia, constructorul ceh revine astăzi cu o serie de informaţii referitoare la interior.

Skoda Fabia ajunge la a treia generaţie: fotografii şi informaţii oficiale

Modelul subcompact mizează pe mai mult spaţiu interior şi pe 17 soluţii inteligente, botezate de Skoda „Simply Clever”

.

Mai scurt cu 8 mm decât vechea generaţie, noul Fabia plusează cu un interior ceva mai spaţios. La nivelul umerilor acesta a crescut cu 21 de mm pentru pasagerii faţă şi cu 2 mm pentru cei spate.

Portbagajul a crescut şi el cu 15 litri, ajungând acum la un total de 330 de litri. Este cea mai mare capacitate din segment, potrivit comunicatului Skoda, şi este cu 10 litri mai mare decât cea oferită de Dacia Sandero. Atunci când bancheta se rabatează, spaţiul oferit de portbagajul noului Fabia ajunge la 1150 de litri.

Dintre cele 17 soluţii Simply Clever, nouă sunt complet noi pentru Fabia. Printre ele se numără coşul de gunoi înglobat în portieră, racleta ascunsă în capacul rezervorului, un spaţiu de depozitare special pentru telefonul mobil, un spaţiu de depozitare pentru vesta reflectorizantă, spaţii de depozitare pentru sticle de 0.5 litri în uşile spate, un torpedou care poate înghiţi o sticlă de un litru (în total există spaţii pentru şapte sticle).

Pe lista Simply Clever se mai află luminile de ceaţă cu funcţie cornering, cârligele aflate în portbagaj şi funcţia Mirror Link, disponibila odată cu achiziţionarea sistemului multimedia Bolero. Aceasta permite conectarea unui telefon mobil inteligent şi acces la aplicaţiile compatibile din interiorul acestuia.

Funcţia SmartGate, disponibilă de asemenea doar alături de sistemul multimedia, va permite exportarea datelor referitoare la consum, kilometri parcurşi sau viteză fie pe un suport extern, fie pe telefonul mobil.

  • mda, marţi, 26.08.2014 17:04

    Un interior auster, lipsit de imaginatie. La banii pe care ii cer pe masina aveam mai multe asteptari.

  • CM, marţi, 26.08.2014 19:09

    a aparut si un video cu noul Volvo XC90

  • lorinczi.thomas, marţi, 26.08.2014 19:53

    Interiorul pare etajat ca la Toyota Land Cruiser, usor amestecat cu impresia de imprastiat de la Renault Megane si design Skoda, la care mai punem materiale de calitate. Ce sa mai, rival pentru Polo.

  • world reject, marţi, 26.08.2014 20:27

    17 solutii Simply Clever care la Skoda(conform traditiei) intra in lista de optionale si care vor costa o caruta de bani.Pana atunci sa va bucurati de parasolarele sofer si pasager cat si de oglinda interioara retrovizoare care sunt incluse in pachetul de baza, standard.

  • Emil, marţi, 26.08.2014 22:04

    @automarket http://truckyeah.jalopnik.com/2015-volvo-xc90-everything-you-need-to-know-1626925975/1626978780/+travis

  • cetateanul turmentat, miercuri, 27.08.2014 00:20

    @world reject, a zis un fan Renault dupa ce masina asta pana la sfarsitul anului se va vinde mai bine, raportat la statisticile lunare, comparativ cu Clio. De ce spun asta? Cine e curios sa afle, sa citeasca arhiva acestui site despre stirile referitoare la Renault, in special Megane si Clio. Chelner, inca o sticla cu vin! Si ca sa fiu la subiect ma uit la poze si nu pot spune decat prea sobru, prea serios, prea clasic, prea ca la tara, prea ergonomic, prea greu de trecut cu vederea de (posibilii) clienti.

  • lorinczi.thomas, miercuri, 27.08.2014 08:19

    @Automarket + world reject: ar mai exista si clema de la marginea parbrizului, pentru tichetele de parcare (Rapid), dar nu am vazut-o.

  • Archi, miercuri, 27.08.2014 13:59

    @cetateanul turmentat "prea ergonomic"? Cu ce e mai ergonomic decat alte modele din clasa sa? Intr-adevar e un interior sobru, serios, unii ar zice plictisitor. Depinde de cumparator, unii vor o picatura de culoare si bucurie, altii prefera linistea, sobrietatea. Eu cred ca un model de succes ar trebui sa aiba variante (optionale poate) pentru fiecare categorie de cumparator. Apropo de ergonomie or fi rezolvat problema de acum doua modele in urma de la Fabia, cu locul soferului unde te loveai cu piciorul drept de coltul de la consola centrala?

  • Pana, miercuri, 27.08.2014 14:20

    Daca au rezolvat problema de acum doua generatii cand te loveai cu piciorul de consola centrala zici? Sau poate ca unii faceau vanatai, nu? :)) Cred ca mai bine atingi consola centrala si sa ai unul dintre cele mai bune spatii pentru pasagerii din spate. Chestia asta conteaza f mult la o masina de clasa mica. Eu nu am auzit pe cineva care sa se planga de asta la Fabia 1... proiectata acum mai bine de 15 ani :))

  • lorinczi.thomas, miercuri, 27.08.2014 15:03

    @mda, stii cat o sa ceara pe masina???

  • @lorinczi.thomas, marţi, 02.09.2014 19:34

    si 5% daca se scumpeste fata de pretul actual e MULT