PARIS 2014 LIVE: Hyundai i20 a venit într-o nouă generație la Paris
Hyundai a publicat o galerie foto generoasă a noii generaţii i20, care include şi primele poze oficiale ale interiorului noii subcompacte a coreenilor.
Hyundai i20 primește la Salonul Auto de la Paris o nouă generaţie. Habitaclul lui i20 promite să fie cel mai mare din segment ,având în vedere creşterea ampatamentului la 2.570 milimetri şi lăţirea habitaclului. Reprezentanţii mărcii din Coreea de Sud spun că ocupanţii din faţă au 33 de milimetri în plus pentru cap, 24 de milimetri în plus pentru picioare, 15 milimetri în plus pentru umeri şi şase milimetri în plus pentru şolduri. Inginerii Hyundai au reuşit să ofere mai mult spaţiu datorită faptului că au schimbat platforma tehnică şi caroseria, lucru care le-a permis să ridice înălţimea bordului şi să mute anumite componente mai în faţă pentru a asigura spaţiul suplimentar.
Interior mai spaţios
Ocupanţii locurilor din spate nu au fost nici ei uitaţi, cei de la Hyundai spunând că au suficient spaţiu pentru trei adulţi în condiţii de confort. Volumul de încărcare al portbagajului a crescut de la 295 de litri la 326 de litri, una dintre cele mai bune valori din segment, cu doar patru litri mai mic decât cel al noii generaţii Skoda Fabia. Bancheta din spate poate fi pliată complet pentru a mări capacitatea totală de încărcare la 1.042 de litri. Podeaua portbagajului are fund dublu şi poate să găzduiască mai multe elemente în compartimentele dedicate.
Calitate superioară pentru materialele de la bord
Reprezentanţii Hyundai spun că echipa de proiectanţi a noii generaţii i20 a avut un scop cheie să crească nivelul de calitate percepută al interiorului la cele mai ridicate standarde din segment. Coreenii au folosit un material din plastic moale la atingere numit TPO (Thermal Plastic Olefin) pe toate suprafeţele importante ale habitaclului, cum ar fi bordul şi feţele de uşi. Cei de la Hyundai spun că noul marial este durabil şi păstrează un aspect premium şi după ce este folosit intens vreme îndelungată. Interiorul este disponibil în patru culori, iar acestea complementează exteriorul vehiculului. Clienţii pot să aleagă între bej, albastru, maro şi gri.
Tehnologii şi motorizări noi
Sistemul multimedia şi sistemul de climatizare au fost grupate împreună pe consola centrală şi prezintă noi module de comandă, pentru a fi cât mai uşor de folosit. Pe lângă aceste îmbunătăţiri la nivel de ergonomie, noul i20 se bucură de o îmbunătăţire majoră a antifonării, deo caroserie cu o ridigitate torsională mai mare şi de tehnologii inovatoare în segment. Printre acestea se numără sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare, integrare smartphone şi elemente lansate deja de alţi producători, cum ar fi volan încălzit, oglinzi laterale cu pliere electrică, senzori de parcare faţă şi spate şi sistem de navigaţie cu afişaj de şapte inch. Modelul coreean va fi oferit în premieră alături de o trapă panoramică din sticlă, o dotare opţională rară în clasa mică.
NOUL Hyundai i20 MOTORIZĂRI |
BENZINĂ | DIESEL | |||
1.25l Low |
1.25l High | 1.4l | 1.1l | 1.4 | |
PUTERE MAXIMĂ/RPM | 75/5.500 | 84/6.000 | 100/6.000 | 75/4.000 | 90/4.000 |
CUPLU MAXIM/RPM | 122/4.000 | 122/4.00 | 134/3.500 | 180/1.750-2.500 | 240/1.500-2.500 |
TRANSMISIE | Manuală cu 5 | Manuală cu 5 | Manuală 6/AT4 | Manuală cu 6 | Manuală cu 6 |
VITEZĂ MAXIMĂ (KM/H) | 160 | 170 | 184 | 159 | 175 |
ACCELERAŢIE 0-100 KM/H (SECUNDE) | 13.6 | 13.1 | 11.6 | 16.0 | 12.1 |
CILINDREE (CMC) | 1.248 | 1.248 | 1.368 | 1.120 | 1.396 |
MASĂ TOTALĂ (KG) | 1.040 | 1.040 | 1.060 | 1.143 | 1.165 |
Gama de motorizări include patru unităţi, dintre care două sunt diesel-uri. Motoarele sunt oferite în compania transmisiilor manuale cu cinci şi cu şase trepte, respectiv în compania unei automate cu patru trepte, arată comunicatul oficial al producătorului coreean. Gama de motorizări otto include două unităţi, de 1.25 şi 1.4 litri, care asigură între 75 şi 100 CP, agregatul de 1.25 litri fiind oferit în două niveluri de putere. La capitolul diesel, noul i20 este oferit cu un motor de 1.1 litri şi cu o unitate de 1.4 litri, care furnizează 75, respectiv 90 CP. Toate transmisiile şi motorizările din ofertă au fost îmbunătăţite în materie de performanţe dinamice, silenţiozitate şi rafinament, notează oficialii mărcii.
Via Hyundai
masina e spatioasa, are dotari foarte bune, dar gama de motorizari nu are nimic spectaculos. poate veriunea N va fi altfel , si sper sa fie