Marca DS va deschide propriile reprezentanţe în Europa: 50 de dealeri în 2015

Publicat joi, 11.12.2014 18:40 de Sebastian Toma

Anul 2015 va aduce schimbări importante pentru marca DS, devenită recent independentă de Citroen. Aceasta anunţă o expansiune a gamei, care va avea şase modele noi în cinci ani, dar şi propriile reprezentanţe, separate de cele Citroen.

Independenţa mărcii DS, ”separată” de Citroen în 2014 în baza deciziilor lui Carlos Tavares, va fi pusă în valoare începând cu anul viitor. DS va avea propriile reprezentanţe, 150 de dealeri urmând să fie inauguraţi anul viitor. Dintre aceştia, 50 vor fi deschişi pe Bătrânul Continent, iar 100 vor fi inauguraţi în China.

Pe măsură ce transformarea va fi finalizată, modelele DS nu vor mai fi comercializate în reprezentanţele Citroen, ţările care nu vor avea în primă fază reprezentanţe dedicate urmând să păstreze configuraţia aplicată până în prezent. În plus, pe lângă reţeaua de dealeri, cei de la DS vor lansa şase noi modele globale până la sfârşitul deceniului.

Noile modele globale vor veni în completarea actualei game, compusă din trei modele în Europa şi două modele suplimentare pe piaţa din China. Potrivit britanicilor de la Autocar, printre viitoarele modele DS se numără un SUV care va fi oferit la nivel global şi un coupe sportiv, acesta din urmă fiind inspirat de conceptul Divine DS. Până la apariţia acestor modele şi a altor patru până la finalul deceniului, cei de la DS se vor mulţumi cu eliminarea siglei şi însemnelor Citroen de pe modelele din ofertă în favoarea logotipului ”DS”.

Acesta este logo-ul mărcii DS.

Decizia de separare a mărcii DS de Citroen a venit în vara anului curent şi are rolul de a distanţa fosta divizie premium de noua încadrare a constructorului francez. În timp ce modelele cu sigla Citroen vor fi reorientate spre o latură mai practică şi mai economică, creaţiile celor de la DS vor aborda un segment mai apropiat de premium şi se vor concentra pe finisaje atente, materiale diferite, posibilităţi de personalizare şi pe design. Viitorul mărcii DS ar putea fi dictat de rezultatele din China, unde DS are deja 20 de reprezentanţe independente şi vinde modelele DS 5LS şi DS 6 SUV, două modele create special pentru respectiva piaţă, cea mai mare din lume. În cazul Chinei, francezii speră ca un nou nume, cum este cazul lui DS, să aibă şanse mai mari de afirmare decât o divizie a unei mărci de volum.

Via AutoExpress

  • RR, joi, 11.12.2014 19:46

    Le dau maxim 3 ani pe piata.

  • tyd, joi, 11.12.2014 20:56

    daca pun preturi sa scoata ban/ban o sa le mearga mai ales in kina(ei sunt si actionari si kinezii stiu asta)

  • Mustang, joi, 11.12.2014 22:51

    Sunt tare curios cine o sa cumpere aceasta "noua" marca, cum sa iti faci aparitia in 2014-2015 cu asa ceva si vrei sa ai succes ?!

  • Dumitru, vineri, 12.12.2014 08:59

    Ce spui matale, domnule RR, suna a wishfull thinking si atat...

  • mishazaitev, vineri, 12.12.2014 11:54

    @mustang Adevarul este ca trebuie sa ai ceva curaj sa apari in 2014-2015 si cu o noua marca si cu un design demn de anii 2025. Comparati DS-ul fabricat in 1955 cu orice masina a altui producator contemporan si veti vedea ca designul era unul muuuult mai modern decat tot ce se afla pe piata. on topic: Desi, personal, cred ca DS ar trebui sa ramana o gama a lui Citroen, eu mi doresc ca aceasta decizie sa fie un de bun augur si Citroen sa redobandeasca stralucirea de alta data. Vorbim de unul dintre cei mai inovatori producatori mondiali si lumea auto ar fi mult mai saraca fara el.

  • Andrei, vineri, 12.12.2014 16:25

    Deacum cucoanele or sa isi plimbe papornitele Louis Vuitton in DS ! Penibil de oribil! Un Citroen mai umflat in pene,de ce nu ramane tot Citroen.

  • vianu, vineri, 12.12.2014 16:57

    mai deunazi am vazut un DS4...a fost ca un aer proaspat. originalul DS a fost piatra de hotar in industrie acum e mai greu sa iesi in evidenta dpdvd tehnic (ma rog, raman tehnologiile electrice/hidrogen de abordat). Mai ramane vizualul, la care Citroen a excelat (deobicei) avand si momentele sale mai slabe (ca toata lumea) DS-ul ca marca de sine statatoare (asa cum am mai zis) e nascuta pentru bani. Toata lumea tinde sa-si urce in modelele in clasa ( si dimensional si ca dotari dar mai ales ca pret) Citroen are o abordare putin mai altfel, nu originala (Ford si Renault au idei identice) dar cred ca mai inteligenta pe termen lung. Eventualele problemele legate de imaginea marcii nu vor afecta si DS-ul, isi vor permite un design mai indraznet (nu de masa) vor include (sper) tehnologii de ultima ora -mai scumpe dar de pe care vor putea cere un pret final mai mare. Una peste alta se vor gasi si clienti pentru noua marca a carui viitor si succes o vom contabiliza in ani si nu dupa wishfull thinking-ul primului comentator :) parerea mea, bien sur