Şeful Volkswagen SUA: "Am sfeclit-o. Vom plăti ce avem de plătit"
Directorul Volkswagen SUA este primul oficial al grupului german care recunoaşte deschis concluziile Asociaţiei de Protecţie a Mediului din SUA cu privire la modul în care marca germană a păcălit testele de emisii şi consum din Statele Unite.
CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
Dacă oficialii germani ai celor de la Volkswagen Group au scăpat deocamdată de explicaţii publice în urma scandalului Dieselgate iscat în Statele Unite, conducătorii diviziei americane a constructorului german s-au aflat ieri într-o situaţie pe alocuri stânjenitoare, fiind nevoiţi să stea faţă în faţă cu toţi dealerii şi cu jurnaliştii în cadrul evenimentului de lansare a noii generaţii Passat în SUA.
"Compania noastră nu a fost corectă cu EPA, cu cei de la California Air Resources, cu voi toţi şi, aşa cum spunem noi în Germania, am sfeclit-o", şi-a început Michael Horn discursul. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen recunoaşte deschis şi în mod direct faptul că rezultatele anchetei Agenţiei de Protecţie a Mediului din SUA (EPA) sunt reale şi conforme cu realitatea.
"Va trebui să reparăm lucrurile, să punem totul în ordine cu guvernul SUA, cu publicul, cu clienţii noştri, cu angajaţii şi, de asemenea foarte important, cu dealerii noştri. Trebuie să reparăm maşinile pentru a preveni ca aceste lucruri să se întâmple din nou şi trebuie s-o facem bine de data asta. Acest mod de lucru este total în neconcordanţă cu setul de calităţi pe care le deţine Volkswagen", a continuat oficialul german care conduce destinele diviziei americane a grupului VW Group.
"Suntem decişi să facem ceea ce trebuie făcut şi trebuie să reîncepem să câştigăm încrederea dumneavoastră. Vom plăti ce avem de plătit", a încheiat Michael Horn.
După această introducere, oficialul german şi Herbert Diess, directorul de brand Volkswagen la nivel mondial, au părăsit evenimentul fără a acorda jurnaliştilor interviurile programate anterior.
Nu este o periaoda foarte buna pentru detinatorii de actiuni la VW. Sper pentru binele lor sa nu aiba probleme asemanatoare in Europa