Porsche se delimitează de scandalul Volkswagen: ”Noi avem propriile metode de testare”

Publicat miercuri, 23.09.2015 10:32 de Bogdan Mirică

Porsche vrea să își liniștească clienții din Statele Unite și susține că are propriile metode de testare și calibrare a unității diesel V6 TDI, vândută în Statele Unite alături de Cayenne.

CRIZA VOLKSWAGEN: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate

După ce Volkswagen a înșelat așteptările clienților săi din Statele Unite, tot mai multe voci susțin că metodele neortodoxe folosite de germani la testele EPA sunt o practică des întâlnită și la ceilalți constructori. Reflectorul se îndreaptă acum și către celelalte mărci din portfoliul VAG, privite cu scepticism.

Bijuteria coroanei, Porsche, vrea să își liniștească clienții și declară pentru Business Insider, prin intermediul unui purtător de cuvânt, că scandalul nu afectează și produsele diesel ale companiei din Stuttgart.

”Porsche desfășoară propriile teste de emisii și de calibrare. Nu suntem afectați de problema Volkswagen”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Pe piața din Statele Unite, singurul Porsche propulsat de un motor diesel aparținând părintelui Volkswagen este Cayenne, care beneficiază de un diesel V6 de 3.0 litri. Pentru a liniști spiritele, Porsche a precizat că acesta dispune și de un sistem catalizator pe bază de uree.

În prezent, Porsche vinde puține exemplare Cayenne echipate cu motoare diesel pe piața din Statele Unite. Din totalul celor 16.000 de SUV-uri vândute anul trecut, doar 3300 de unități (adică 20%) sunt diesel. Acest raport este așteptat să se păstreze și în 2015.

via businessinsider

  • Madalescu_Georgian, miercuri, 23.09.2015 10:47

    Si daca se cred atat de corecti dc trebuia sa spuna asta ? Se cred cumva amenintati ? Le e frica cumva ca le fuge placinta de sub picioare ? Cand esti brand comun cu concernul VW asta inseamna ca toate componentele inclusiv politica administrativa sa fie comuna. Evident, ei au ''metode diferite de testare'' a noxelor, asaa cum au zis VW inainte :))))). Stiu doare rau la puristii marcii.

  • C-G-C, miercuri, 23.09.2015 12:10

    Referitor la cazul VW, se demonstreaza inca o data ca Europa este carpa Americii si cam atat. In alta ordine de idei, gainaria VW este similara cu "maimuta" taximetristilor, adica o chestie penala, pentru care vor trebui sa plateasca. In plus VW demonstreaza ca nu au fost in stare sa faca un diesel common rail 'calumea'... franceza, in atatia ani de zile. P.S.: Cat despre Porsche, este si normal sa se delimiteze, deoarece pe ei ii doar-n schimbator de normele de poluare, deci ce motiv aveau sa recurga la astfel de gainarii.

  • @C-G-C, miercuri, 23.09.2015 12:20

    Eu l-am vazut pe facebook dar nu stiu ce e. E posibil sa fie si amiba:))) Un cioban care are peste 100 de poze cu Nubira, am vazut ca a fost si pe la tara recent, mai bine ramanea acolo ca i se potrivea perfect fata cu peisajul.

  • someone, miercuri, 23.09.2015 12:22

    sant curios ce vor declara skoda si seat . pt ca indiferent daca sant cu alt management, alta tara, etc, vw sant furnizori de absolut orice de pe masinile respective. si , in ochii lumii, doar prin asociere cu vw ei parca sant celputin implicati daca nu mai mult

  • 1, miercuri, 23.09.2015 12:23

    E bine că se delimitează de problemele ,,das auto,,. Trebuie să-i credem pe cuvânt și pe ăștia :))

  • Scorpionul_negru, miercuri, 23.09.2015 12:41

    Inca o data Porsche dovedeste ca este o marca care se repsecta !

  • gigi_frana, miercuri, 23.09.2015 12:55

    La placinte inainte,la razboi inapoi... Daca erau asa de straini de VW, cu siguranta nu aveau Cayenne si TDI in "portofoliu"...

  • Andy, miercuri, 23.09.2015 15:59

    Sobolanii parasesc primii corabia. Clasic...