Renault Zoe e-Sport Concept sau cum ar trebui să arate o mașină electrică: 460 de cai putere și 3.2 secunde până la 100 km/h
Renault Zoe e-Sport este un concept bazat pe versiunea de serie a modelului electric care iese în evidență printr-un design agresiv și un motor de 460 CP, care îi permite să ajungă la 100 km/h în numai 3.2 secunde.
Renault a anunțat recent că pregătește o "surpriză electrică" pentru Salonul Auto de la Geneva, însă șansele de a vedea un nou model de serie sau o îmbunătățire a autonomiei de 400 de kilometri a lui Zoe erau din start destul de mici.
Ce le mai rămânea francezilor să ne arate? Evident, un concept. Puțini se așteptau însă la un concept bazat pe versiunea de serie a lui Zoe, care pe deasupra să aibă parte de un design cu adevărat atrăgător și care să promită un spor de performanță.
Renault Zoe e-Sport Concept: date esențiale
● Renault Zoe e-Sport Concept utilizează aceeași platformă ca Zoe, însă designul este inspirat din monoposturile competiției electrice Formula E. De altfel, inclusiv culorile sunt împrumutate de la echipa e.Dams a constructorului francez: conceptul este predominant albastru cu nuanțe de galben pe oglinzile ușilor și pe elemente ale barelor de protecție;
● jantele din aliaj au 20 inch și două nuanțe de culoare: negru și argintiu; Interiorul este predominant negru cu nuanțe de albastru, în timp ce scaunele și volanul sunt beneficiază de tapițerie din Alcantara;
● Renault afirmă că volanul a fost poziționat în așa fel încât să fie ideal pentru o ieșire pe circuitul de curse;
● Conceptul are o masă totală de 1.400 de kilograme, din care 450 de kilograme este masa bateriei de 40kWh;
● Cele două motoare electrice sunt amplasate în fața și, respectiv, spatele conceptului și furnizează echivalentul a 460 de cai putere și un cuplu de 640 Nm. Aceasta combinație îi permite să ajungă la 100 km/h în numai 3.2 secunde. Viteza maximă este 210 km/h, iar conceptul are nevoie de aproape 10 secunde pentru a o atinge;
● Special pentru cei care ar vrea să meargă cu Zoe e-Sport pe circuit, setările motoarelor pot fi schimbate de pilot, la fel ca și modul în care este utilizată energia, setările cutiei de viteze și chiar distribuția frânelor. În plus, șasiul are o celulă de siguranța tubulară din oțel care respecta standardele FIA.
Via Renault
pacat ca aceste super concepte pe masini mini de la renault nu vor ajunge niciodata pe strazi. si aici amintesc si cele 2 kwid-uri, cel off-road si cel racing