Dacia Duster are de azi cutie automată EDC: versiunea 1.5 dCi de 110 CP costă cu 1300 de euro mai mult decât cea manuală
Dacia a lansat prima cutie automată din gama SUV-ului Duster. Transmisia cu dublu ambreiaj EDC este disponibilă pe versiunea 1.5 dCi cu roți motrice față. Dacia anunță, în plus, ediția specială Explorer dedicată întregii game de modele.
Prezent pe piață deja de 7 ani, primul SUV din gama Dacia a reușit să se păstreze proaspăt în gama mărcii de la Mioveni printr-un facelift operat acum 3 ani și mai ales printr-o serie de ediții speciale care au introdus elemente estetice și tehnice noi.
În așteptarea noii generații a modelului românesc, Dacia anunță astăzi oficial intrarea în lista de prețuri a primei cutii automate cu dublu ambreiaj EDC montată pe Duster.
Duster EDC
Cutia automată EDC, cea mai modernă transmisie produsă de Grupul Renault, oferă 6 trepte și este disponibilă pe Duster pe motorul 1.5 dCi de 110 CP și poate fi cuplată exclusiv cu versiunea 4x2 a SUV-ului românesc. Transmisia automată poate fi comandată împreună cu echiparea superioară Laureate sau cu noua ediție specială Explorer, iar costul efectiv al opțiunii este de 1300 de euro.
Astfel, dacă un Duster 1.5 dCi Laureate 4x2 cu transmisie manuală are un preț de 15.250 de euro (TVA inclus), transmisia EDC adaugă 1300 de euro și ajunge la 16.550 de euro.
Conform oficialilor Dacia, transmisia EDC cuplată cu motorul 1.5 dCi de pe Duster reprezintă o așezare în oglindă a sistemului identic de propulsie de pe modelele Renault Kadjar și Renault Talisman.
Noua transmisie EDC de pe Duster oferă atât un mod automat de rulare, cât și unul manual, cel din urmă ajutând șoferul să schimbe treptele prin impuls sus-jos pe levierul cutiei. Un test complet Automarket cu noul Duster EDC va putea fi citit pe site în următoarele zile.
Ediția specială Explorer
Noua ediție specială Explorer este oferită de Dacia pe aproape întreaga gamă de modele (Sandero, Logan MCV, Dokker, Lodgy și Duster) și reprezintă un upgrade stilistic și de echipamente în raport cu versiunea de top Laureate.
Primele elemente adiționale față de gama clasică este reprezentată de două nuanțe exterioare noi (Gris Islande și Orange Ocre, ultima exclusiv pe Sandero), prin jante dedicate de 16 inch și printr-un interior care se remarcă prin inserții de culoarea cuprului pe bord și printr-o tapițerie nouă.
Ediția specială Explorer pleacă de la 11.200 de euro pe Sandero 0.9 TCe de 90 CP și ajunge la 15.450 de euro pe Lodgy 1.5 dCi 109 CP.
În cazul lui Duster, versiunea 1.5 dCi Explorer echipată cu transmisia automată EDC costă 17.700 de euro.
in sfarsit mai aproape de pretentiile anului 2017. cutia automata pe care o asteptau toti romanii. sa vedem insa cati vor avea curajul si banii sa o cumpere avand in vedere prejudecatile si conceptiile autohtone despre cutiile automate facem pariu ca aceasta cutie va fi si pe viitoarea generatie logan / sandero ? pe ce motor insa sant si eu curios sa aflu