Range Rover facelift: apare o versiune hibridă plug-in, iar interiorul se inspiră masiv de la Velar
Range Rover, unul dintre SUV-urile premium preferate de clienții cu buget mare, primește un facelift. Minor la exterior, adânc la interior și cu apariții noi și interesante la nivel de motorizări.
Land Rover a prezentat astăzi oficial imaginile și informațiile legate de noul Range Rover facelift, modelul superior din gama mărcii omonime. Dacă schimbările estetice exterioare sunt mai degrabă minore, acestea învârtindu-se în jurul unei grile frontale regândite, al unor schimbări subtile la nivelul spoilerelor și al unui set nou de jante, Range Rover iese în evidență prin două elemente noi:
Noul facelift aplicat celei de-a patra generații Range Rover este prezentat la doar o săptămână de la publicarea fotografiilor unui facelift aplicat gamei Range Rover Sport, versiune dedicată în special asfaltului.
404 CP pe versiunea hibridă plug-in
Principala noutate din gama noului Range Rover facelift este apariția versiunii hibride plug-in, denumită oficial Range Rover P400e. Aceasta combină un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri care dezvoltă 300 CP cu un motor electric de 85 de kW pentru o putere totală maximă de 404 cai. Conform declarațiilor oficialilor britanici, accelerația 0-100 km/h are loc în 6.8 secunde, iar viteza maximă a noii versiuni este de 220 km/h. Varianta P400e beneficiază de tracțiune integrală și de o cutie de viteze automată cu 8 rapoarte.
Bateria care înmagazinează energia necesară motorului electric are 13.1 kWh și este amplasată sub capotă. Mufa de încărcare se află așezată în grilă. Constructorul britanic susține că, pe lângă modul hibrid care scade serios consumul mediu mixt, modul 100% electric oferă o autonomie totală de circa 50 de kilometri cu o singură încărcare.
Celelalte motorizări din gama Range Rover sunt îmbunătățite ușor la nivel de putere. Pe benzină vorbim de un V8 de 525 CP (+15 CP față de versiune ante-facelift) sau de același V8 în variantă de 565 CP (+15 CP). Iubitorii motoarelor diesel se vor putea baza în continuare pe un V6 de 258 CP sau pe un V8 de 339 CP.