Jeep Wrangler, speranța americanilor pentru relansarea vânzărilor în Europa: o nouă strategie pentru următorii 4 ani
Grupul Fiat-Chrysler speră că modelul Wrangler este cel care va relansa vânzările Jeep în Europa, după lansarea unei noi generații spre sfârșitul anului. FCA pregătește o nouă strategie pe termen lung pentru mai multe dintre brandurile sale.
Jeep a anunțat recent lansarea a 4 modele noi în acest an pe piața europeană, cu scopul să-și îmbunătățească vânzările după un 2017 mai puțin reușit.
Mai exact, Jeep a livrat anul trecut un total de 107.569 de mașini în Europa, mult sub așteptările oficialilor companiei.
Pentru acest an, constructorul vrea să-și îmbunătățească vânzările cu ajutorul a patru noi modele, unde au inclus Compass, variante revizuite pentru Cherokee și Renegade în această vară și noul Wrangler spre sfârșitul anului.
“Este adevărat că 2016 și 2017 au fost ani grei pentru noi, dar 2018 are semne bune. Avem produsele potrivite pentru piață, iar Wrangler are un potențial uriaș,” a declarat unul dintre oficialii Jeep.
Astfel, Jeep speră că Europa va fi una din regiunile care va ajuta vânzările totale să ajungă la două milioane de unități, pe termen mediu. În 2017, americanii au vândut puțin sub 1.4 milioane de mașini.
Via Autocar
Asa o fi cu Jeep in Europa, dar Marchionne are o strategie castigatoare, anume sa retraga modelele Fiat din SUA, asta dupa ce a cheltuit o gramada de bani din 2010 pana in prezent, pentru a promova Fiat pe piata americana, apoi sa retraga Chrysler de pe toate pietele, in afara de cea autohtona.