Criza Audi: nemții și-au ales un CEO interimar, după ce fostul șef a fost arestat în scandalul Dieselgate
Conducerea Audi l-a suspendat din funcție pe CEO-ul Rupert Stadler și l-a pus șef interimar pe Bram Schot, potrivit unor surse citate de agenția Reuters. Rupert Stadler a fost arestat de autoritățile germane în legătură cu implicarea sa în scandalul Dieselgate.
Șeful Audi a fost arestat ieri în Germania în dosarul trucării emisiilor diesel, informație confirmată oficial de Volkswagen. Procurorii au spus că Rupert Stadler a fost reținut de teamă că acesta ar vrea să ascundă dovezi în legătură cu scandalul Dieselgate.
Acesta fusese investigat pentru fraudă și publicitate falsă în scandalul trucării emisiilor.
Audi nu a oferit o poziție oficială pe acest subiect. Presa germană a fost prima care a vorbit despre suspendarea lui Rupert Stadler și interimatul lui Bram Schot.
Actualizare: Audi a anunțat oficial că Bram Schot este noul șef interimar, după suspendarea lui Rupert Stadler.
Via Reuters (înreg.)
-
vw s-a apucat de facut carnati, marţi, 19.06.2018 20:20
@MuresMures Ce sa comenteze, ca au luat teapa ?!
-
vianu, marţi, 19.06.2018 22:19
asteapta la cotitura ...nu stii niciodata cum maine poimaine auzi de Renault, PSA sau (si mai bine) de asiatici ca au fost dovediti ca umbla cu furtisaguri sa vezi atunci cantari cu injuraturi ....
-
vw s-a apucat de facut carnati, miercuri, 20.06.2018 00:24
@ vianu Bube In cap toti producatorii au (la diverse capitole), insa numai unii au devenit lideri mondiali (.,, ca asa-i in tenis,,}.
-
vianu, miercuri, 20.06.2018 08:30
da' ce, io i-am pus sa numere steagurile pe sistemul " 2 la primarie, 2 la prefectura, 3 la scola de fete, 4 la primarie si inca 1 la scoala de fete"?
-
ignis, miercuri, 20.06.2018 10:04
Peștele de la cap se împute. Toată industria auto germană e implicată. Germanii au standarde unitare în domeniul auto, aprobate de toți greii, producători auto și furnizori OEM. Germanii au VDA, care emite standarde proprii repectate de toți producătorii. Sunt furnizor pentru automotive și știu ce vorbesc. O să vedeți și alte nume implicate, inclusiv furnizori OEM (gen Bosch, Continental etc.). Tot ce se face acum în media germană este să se pună batista pe țambal. Presa de la ei nu este deloc inflamată. Chiar dacă se vor da amenzi, se vor da numai în Germania, bani pe care-i va lua statul german, care-i va da înapoi industriei sub alte forme (merkelica știe cum). Nici nu mă duc mai departe cu gândul - ajutor de la stat pentru dezvoltarea de tehnologii hibride / electrice etc etc. Dacă aveți un minim de inteligență urmăriți "circuitul banilor în natură" - "follow the money" și o să vedeți că banii se vor învârti în cerc în Germania. Care bani? Aia de-i dau și românii, indiferent că-și cumpără mașini nemțești noi sau second hand. La ei e un cerc virtuos, la noi e un cerc vicios. De aia nici nu se agită. Banii tot la ei o să rămână. Nemții au învățat mult de la evreii pe care i-au exterminat. Acum industria e a lor, băncile sunt ale lor și fac ce exact făceau evreii, lucrează în interesul propriu. De astea (m)UE e o făcătură aranjată NUMAI pentru interesul lor. Când spui "moralitate germană" te apucă râsul. A se vedea cazul Deutsche Bank care a spălat bani pentru ruși. Un mizilic, numa' 10 miliarde de dolari. Altă batistă pe țambal. Numai un prostovan nu vede asta.
-
Adrian, miercuri, 20.06.2018 10:29
Aoleu @ignis! I-ai facut prostovani pe toti rezistentii, pesedistule, spionule rus! Cum sa spui asemenea jigniri la adresa prealuminatei fecioare UE? Daca te iei si de americani, meriti pus pe pastile. Romanii chiar nu pricep ca interesele financiare sau de control ale marilor puteri au ramificatii pana la usa caselor noastre. Iar noi ne scuipam pe internet si in strada ...
-
Green_Alex, miercuri, 20.06.2018 11:35
@Adrian, vezi ca nu e tot una. Sunt total de acord ca Germania isi vede interesul ei economic si politic si foloseste UE pentru a capata influenta mai mare. La fel face si Franta. La fel ar trebui sa facem si noi....dar "n-ai cu cine". SI cu toate astea trebuie sa fim pro UE pentru ca nu exista altceva mai bun...."csf?, n-ai csf". Tocmai de aia eu as vrea ca UE sa fie si mai puternica si sa se poata baga peste statele care o alcatuiesc. Pentru ca atunci un grup de tari mici pot impune reguli si amenzi unor companii mari (sa zicem germane) iar banii sa intre in contul UE. Solutia nu este iesirea din UE ci intarirea ei si o politica inteligenta.
-
Adrian, miercuri, 20.06.2018 14:50
@Green_Alex Esti naiv daca tu crezi ca UE se poate transforma intr.un fel de SUA. Sunt prea multe tari si prea multe culturi puternic inradacinate care nu ar fi de acord cu asa ceva. Desi romanii si.ar vine si mama pentru ca, vezi Doamne, ei gandesc liber si modern iar viitorul e globalizare. Nemaivorbind de faptul ca aceleasi mari puteri de care ziceam mai sus, din egoism si snobie, nu ar vrea sa fie egali cu tine. Iti dai seama ca vor face tot posibilul ca sa te tina in urma lor, vezi ideea cu Europa in 2 viteze. Iluziile astea au fost vandute si de rusi catre tarile din fostul URSS, si de tarile marile puteri coloniale. Eu nu zic sa iesim din UE, fiindca sunt si beneficii, insa limitele unei aliante comerciale au fost depasite demult. Trebuie vazute mereu interesele din spatele deciziilor prezentate la tribuna. Marile companii sunt protejate si fac ce vor, interesele militare primeaza, iar noi ne bucuram ca putem merge liber la Madris sa vindem praz, sau sa culegem capsuni.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Nici un comentariu? nici macar unu??? daca acum 2 ani zicei ceva de TDi sareau la gatul tau ca la ......