Audi R8 facelift, poze și detalii oficiale: modificări estetice minore, îmbunătățiri la nivelul suspensiei și motoare mai puternice
Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la R8 facelift. Modelul producătorului german a primit câteva modificări estetice, îmbunătățiri la nivelul suspensiilor și motoare mai puternice. Vârful de gamă produce acum 620 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.1 secunde.
În cadrul Salonului Auto de la Paris, Audi a prezentat R8 LMS GT3, o versiune revizuită a modelului de circuit. Acum, modificările estetice pe care le-am admirat în urmă cu câteva săptămâni au fost integrate și pe versiunea de stradă.
Audi R8 facelift a primit câteva modificări estetice minore, o serie de îmbunătățiri la nivelul suspensiilor și versiuni revizuite în dreptul motorizărilor. Partea frontală a lui R8 facelift are acum o grilă ceva mai lată, prize de aer cu un design ușor restilizat și un splitter modificat. În partea din spate, designerii Audi vin cu un difuzor nou, iar terminațiile sistemului de evacuare au un look diferit. Clienții lui Audi R8 facelift vor putea alege trei pachete de exterior cu finisaje diferite pentru anumite accesorii de la nivelul caroseriei. Totodată, nemții introduc și culorile pentru caroserie Kemora Gray și Ascari Blue. Standard, R8 facelift este disponibil cu jante de 19 inch, iar opțional, clienții pot alege jante cu diametrul de 20 inch.
Sub capotă, Audi R8 facelift ascunde același motor V10 de 5.2 litri. În varianta de bază, propulsorul dezvoltă 570 CP (+30 CP) și 550 Nm (+10 Nm) disponibili la 6.500 rpm. În cazul versiunii Coupe, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.4 secunde, iar viteza maximă se oprește la 324 km/h. Versiunea Spyder este mai lentă cu 0.1 secunde pe sprintul 0-100 km/h, iar viteza maximă se oprește la 322 km/h.
Varianta de top a lui Audi R8 facelift produce 620 CP (+10 CP) și 580 Nm (+20 Nm). Coupe-ul are nevoie de 3.1 secunde pentru repriza 0-100 km/h, în timp ce versiunea Spyder este mai lentă cu 0.1 secunde. Indiferent de motorizarea aleasă, Audi a instalat și un filtru de particule, astfel încât R8 facelift să îndeplinească noile norme de poluare.
Oficialii Audi spun că inginerii au adus o serie de modificări atât la nivelul suspensiilor, cât și la nivelul sistemului de direcție. Totodată, nemții introduc moduri noi de rulare pentru versiunea de top (dry, snow, wet).
Audi R8 facelift va fi disponibil începând cu primul trimestru din 2019, iar nemții spun că au implementat și modificări la nivelul denumirilor. Astfel, versiunea de bază poartă numele de R8 V10 quattro, iar vârful de gamă devine R8 V10 Performance quattro.
NSX...ramane de preferat,cel putin pentru mine.