Francezii contraatacă: Renault oferă până la 10.000 de euro germanilor care renunță la mașinile diesel vechi

Publicat luni, 29.10.2018 11:55 de Daniel Popescu

Renault va oferi până la 10.000 de euro germanilor care renunță la mașinile diesel mai vechi în favoarea unui model oferit de constructorul francez.

Producătorii germani au început în ultima perioadă să anunțe diverse bonusuri pentru locuitorii din Germania care renunță la mașinile diesel vechi, ca parte a unor acorduri semnate cu autoritățile locale.

Astfel, producători precum Volkswagen oferă până la 8.000 de euro celor care renunță la mașini diesel cu motoare care respecta cel mult norma de poluare Euro 4.

Iată însă că acum și cei de la Renault se alătură acestui program și anunță un sistem îmbunătățit, întrucât acceptă inclusiv mașini cu motoare diesel Euro 5 și oferă bonusuri mai mari. Astfel, bonusul maxim oferit de producătorul francez este de asemenea de 10.000 de euro, în cazul celor care decid să cumpere Talisman, Koleos sau Espace.

În schimb, cei care achiziționează Megane, Scenic și Kadjar primesc 5.000 de euro, iar cei care mizează pe un Captur vor beneficia de 4.000 de euro. La rândul lor, cei care aleg un Clio vor primi 3.000 de euro, în timp ce bonusul minim este este de 2.000 de euro și este acordat pentru cei care aleg un Twingo.

Alți constructori care au anunțat programe similare sunt Seat, care oferă până la 8.000 de euro, sau Audi, care promite până la 10.000 de euro în funcție de modelul achiziționat.

Via Caradisiac 

  • Kirotractor, luni, 29.10.2018 12:56

    A nu se uita micul detaliu că bonusurile astea (egal dacă la Renault, PSA, Fiat sau VW) se scad din prețurile DE LISTĂ. Prețul final devine deci echivalent - cel mult - cu *le prix des mandataires* din Franța sau al intermediarilor germani similari. Ori cu cel negociat cu dealerii. Sau cu prețul de listă din piețele emergente, și el negociabil mai departe. Ori cu... etc ș.a.m.d.

  • ciprs, luni, 29.10.2018 13:26

    Si unde vin dieselurile vechi? Ati ghicit!

  • @ciprs, luni, 29.10.2018 13:47

    nicio grija! le luam noi!

  • Corocsenie Adrian, luni, 29.10.2018 14:26

    @ciprs Asa e. Pt. ca noi suntem un popor sarac, dar si fara minte. Inca se mai cumpara masini de sute de peste 80 de mii de euro noi diesel in Romania. Si nu ca se mai cumpara.....95% din S-urim Q8, Q7, X5 ,serii 5, 6 , E class etc sunt luate diesel la noi. O nebunie !

  • Hunter, luni, 29.10.2018 15:42

    @Corcosenie Daca ai citi un pic presa de specialitate/articole online cu teste auto, ai afla ca acele modele Q, X, S etc etc insirate de tine, chiar daca sunt diesel, deja vin echipate din fabrica, obligatoriu, cu epurator SCR, si respecta normele Euro 6d temp. Mai pe intelesul tau si al altora, au rezervor pentru Ad-Blue. La fel ca si camioanele. Ce este Ad-Blue ? Informeaza-te ! Si pe urma poti veni si sa spui ca lumea din tara asta, ce proasta este, ca inca cumpara diesel-uri. Le cumpara pt ca oricat tam tam s-ar face pe partea asta cu diesel-uri, si tot felul de scandaluri ce au tot fost, cand iti cumperi o masina din clasa superioara, respectiv un SUV (Q, X, M, G etc etc), diesel-ul este cel mai convenabil. Asadar, deci si prin urmare, este stiut faptul ca dieselul poate o sa fie tot mai refuzat pe clasa mica, compacta si poate chiar medie, insa cum tendinta este in continoare de SUV-uri peste tot, pentru toata lumea, mai ales in cazul masinilor mari, nu ai cum sa iti cumperi motorizare pe benzina. Pentru ca tu ca proprietar (fie sa zicem prostovam roman, cum se vehiculeaza, fie neamt destept), vrei putere dar la costuri de exploatare cat mai mici si aici ma refer in special la consum.

  • someone, luni, 29.10.2018 15:48

    pentru kiro , nu are nici o leg cu articolul https://www.youtube.com/watch?v=UOC_gRPqufo

  • @Hunter, luni, 29.10.2018 18:00

    Daaaa, sigur! De aceea a renuntat Porsche la diesel si isi cere scuze clientilor, de buna ce este tehnologia diesel. Si vezi ca este un scandal nou in SUA cu producatorii germani si trucarea consumurilor de AdBlue similar cu Dieselgate. Nemtalaii au montat un soft care sa diminueze consumul real de AdBlue in asa fel incat un plin sa duca 10.000 de km (minim conform standardelor americane) micsorand dimensiunile rezervoarelor de 5 ori. Dar astea sunt detalii, romanii le stiu pe toate. De aceea si suntem la coada vacii si ne privesc toti cu mila.

  • Kirotractor, luni, 29.10.2018 18:17

    @someone: Mulțam pt info - ce-nseamnă 3-4 mm în plus la o turbină HKS... 200 CP devin interesanți la doar 975 kg. ;-) Eu rămîn totuși la 136 CP aspirați, măcar pînă ies din garanție. ;-) @Hunter:În principiu - adică aritmetico-teoretic - ai dreptate cu economia la pompă. La fel și parveniții noștri de-și trag mega-suvuri și vor în continuare dizăl. :-) Dar uită că întreținerea-i mai scumpă. Practic însă, la ei cred că-i o trăsătură de caracter chitroșenia. Altfel nu văd de ce-ar mai conta consumul cînd dai purcoaie de bănet p-o mașină cu care vrei de fapt să impresionezi. ...Adică să fii admirat de alții și mai melteni ca tine, pe simplul motiv că posezi ceva - orice, dar material să fie și cît mai scump, cînd alte calități personale-s cam lipsă. :-)

  • Corocsenie Adrian, luni, 29.10.2018 23:30

    @Hunter Citez ,, vrei putere dar la costuri de exploatare cat mai mici si aici ma refer in special la consum.'' In cazul asta nu cred ca poti spune ca ai masina premium ci tractor premium. Si nu ca esti bogat ca ai masina premium, ci parvenit care se crede bogat. Nu am inteles asocierea unei masini de lux sau premium cu motorina aia urat mirositoare. Da. Diesel-urile de azi sunt la un nivel de rafinament extraordinar. Dar in niciun caz nu poate egala vreodata o benzinara. Iar daca vrei sa mergi la consum mic, alegi masini normale care consuma putin. Nu sari la S class de 2 tone si pe urma te plangi de consum fie ca ti-l permiti dar esti zgarcit si nu vrei sa platesti un consum mai mare fie ca nu iti pemiti pur si simplu un consum de 18-20 si alegi diesel sa nu sara de 12.

  • Pro_Toyo, marţi, 30.10.2018 09:10

    @Hunter, DAca ai 100.000Euro sa dai pe o masina noua, sper ca nu te intereseaza cat consuma (poate cel mult cata autonomie are). DAca iti iei o masina second-hand pe care nu ti-o permiti noua... esti cam sarac cu duhul, pentru ca oricat de putin o sa consume diesel-ul ala de 3 litri, masina asta pe care nu ti-o permiti, tot o sa te duca la faliment..