Informații noi despre versiunile plug-in hybrid ale lui BMW Seria 7 facelift: 394 CP și autonomie electrică de până la 58 de kilometri
BMW a publicat o serie de informații noi despre versiunile plug-in hybrid disponibile pe Seria 7 facelift. Clienții vor putea alege între 745e, 745Le și 745Le xDrive. Sistemul hibrid de propulsie oferă acum 394 CP și 600 Nm, iar autonomia în modul electric a crescut până la 58 de kilometri.
În urmă cu câteva săptămâni, BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la Seria 7 facelift. Vârful de gamă dezvoltat de constructorul bavarez a primit modificări estetice, o serie de îmbunătățiri la interior, dar și o gamă revizuită de motoare.
Odată cu lansarea lui Seria 7 facelift, versiunea plug-in hybrid 740e iPerformance devine 745e iPerformance. Varianta PHEV dezvoltată de nemți va putea fi comandată în trei versiuni: 745e, 745Le (amptament mărit) și 745Le xDrive. Indiferent de varianta aleasă, nemții vin cu un sistem hibrid de propulsie format dintr-un motor pe benzină și un motor electric.
Vechiul BMW 740e iPerformance miza pe un propulsor pe benzină de 2.0 litri, însă noua variantă integrează un motor de 3.0 litri. Unitatea cu combustie internă furnizează 286 CP între 5.000 rpm și 6.000 rpm și 450 Nm între 1.500 rpm și 3.500 rpm. Propulsorul pe benzină este asistat de un motor electric capabil să genereze 113 CP și 265 Nm. În total, sistemul hibrid pregătit de BMW dezvoltă 394 CP (+68 CP comparativ cu vechiul 740e) și 600 Nm (+100 Nm), iar resursele sunt gestionate cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte.
De asemenea, pachetul de acumulatori pregătit de BMW pentru noile versiuni plug-in hybrid a fost îmbunătățit. Astfel, capacitatea bateriilor a crescut de la 9.2 kWh la 12 kWh. În aceste condiții, BMW 745e poate parcurge în modul electric între 54 și 58 de kilometri. Versiunea 745Le promite o autonomie cuprinsă între 52 și 55 de kilometri, în timp ce varianta 745Le xDrive este capabilă să parcurgă electric între 50 și 54 de kilometri.
Versiune | Accelerație 0-100 km/h (s) |
Consum mixt (l/100 km) |
Autonomie electrică (km) |
BMW 745e | 5.2 | 2.1-2.3 | 54-58 |
BMW 745Le | 5.3 | 2.2-2.3 | 52-55 |
BMW 745Le xDrive | 5.1 | 2.3-2.6 | 50-54 |
În modul Hybrid, viteza maximă cu care BMW 745e poate rula a crescut la 110 km/h, cu aproape 30 km/h mai mult față de vechiul BMW 740e. În modul Electric, hibridul dezvoltat de nemți este capabil să dezvolte o viteză maximă de 140 km/h, aceeași valoare fiind trecută și în dreptul vechiului 740e iPerformance.
Indiferent de versiunea aleasă (745e, 745Le, 745Le xDrive), viteza maximă a fost limitată la 250 km/h. Conform oficialilor constructorului german, lansarea pe piață a noului BMW 745e va avea loc în primăvara anului curent.
Pai si ce facem cu Dieselu' ? Cocalarii din Romania ce mai cumpara ? Ca daca vrei performante si sportivitate, iei dizal :))