Peugeot speră ca versiunea electrică a lui 208 să reprezinte 15% din vânzările noului model: variantă de închiriere cu rată lunară de 300 euro pe 4 ani și avans de 2.400 de euro
Peugeot vrea ca versiunea electrică e208 să reprezinte 15% din vânzările noului model, la nivel global. Până la anunțarea listei de prețuri, francezii au început să promoveze în unele piețe o ofertă de închiriere pentru Peugeot e208, cu rată lunară de 300 de euro pe 4 ani și un avans de 2.400 de euro.
Noua generație Peugeot 208 a fost dezvăluită în luna februarie a acestui an, fiind disponibilă atât cu motoare diesel și pe benzină, cât și într-o versiune electrică cu autonomie de 340 de kilometri.
Constructorul francez își pune mari speranțe în versiunea electrică e208, obiectivul fiind ca aceasta să bifeze 15% din vânzările globale ale subcompactei.
Lista de prețuri urmează să fie anunțată în perioada următoare, însă francezii au pregătit deja o ofertă de închiriere pentru Peugeot e208: rată lunară de 299 de euro, contract pe 4 ani și un avans de 2.400 de euro.
Peugeot spune că oferta este chiar mai bună decât în cazul benzinei (269 euro) și a dieselului (289 euro) dacă este luat în calcul și consumul de carburant.
“Dacă sunt luate în calcul costurile de utilizare, versiunea electrică este chiar mai ieftină decât celelalte,” a spus Sylvain Chereau, directorul diviziei de vehicule electrice de la Peugeot.
Anul trecut, Peugeot a vândut în total 295.000 de exemplare ale modelului 208. Analiștii estimează că producția noului model va ajunge la 350.000 de unități în 2020.
Via Automotive News
Pe lângă cele full electrice EV tare ar fi bine să aibă şi PHEV pe CNG. În oraş ar fi 100% electrice şi înafara oraşului pe gaz metan sunt cele mai puţine noxe. Plus costul pe km ar fi ca la diesel.