Viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea avea o versiune 100% electrică: vârful de gamă va oferi o autonomie de până la 700 de kilometri

Publicat joi, 01.08.2019 12:10 de Cornel Șocariciu

Următoarea generație BMW Seria 7 ar putea primi și o variantă electrică. Surse apropiate companiei spun că vârful de gamă va avea o baterie de peste 120 kWh și o autonomie de până la 700 de kilometri.

BMW are o strategie bine pusă la punct cu privire la electrificarea modelelor din portofoliu. Conform reprezentanților companiei bavareze, până la finalul anului 2023, gama BMW va include 25 de modele electrificate, multe dintre acestea urmând să aibă o configurație formată doar din motoare electrice.

Conform unor surse apropiate companiei, și viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea primi o variantă 100% electrică. Nemții vor oferi mai multe versiuni ale pachetului de acumulatori, cea mai mică urmând să aibă 80 kWh, în timp ce bateria utilizată pe vârful de gamă ar putea avea o capacitate de peste 120 kWh. În aceste condiții, viitorul Seria 7 electric va fi capabil să parcugă până la 700 de kilometri cu un singur "plin" al bateriilor.

Zilele motorului V12 sunt numărate, iar o posibilă variantă electrică ar putea ține locul actualului vârf de gamă. Aceleași surse menționeză că Seria 7 electric va fi oferit într-o configurație cu cel puțin 650 de cai putere. Viitoarea generație Seria 7 este așteptată pe piață spre finalul anului 2021 sau începutul anului 2022.

Mai mult decât atât, și Seria 5 ar putea veni într-o configurație 100% electrică. Modelul de clasă mare ar urma să primească o baterie cu o capacitate de cel puțin 60 kWh, în timp ce autonomia minimă va fi de 480 de kilometri.

Via | BMWBlog

  • VALI, joi, 01.08.2019 12:24

    Pai si cu dieselul care mai rezista 20 de ani cum ramane??? :)

  • Edikkk, joi, 01.08.2019 13:03

    Un articol interesant cu cât costă piesele pentru maşina electrică, pentru întreţinere, after market şi originale https://0-100.ro/2019/08/01/revizia-unei-masini-electrice-cu-piese-aftermarket-cat-costa/ Sunt foarte mici, bateria fiind mai scumpă dar chiar şi aşa 272€ pe kw ajungând 12.000€ bateria toată de Leaf înlocuită nu este mult de loc. În durata de viaţă, de exploatare se recuperează poate 50% dacă nu 100% din preţul bateriei de înlocuit numai din diferenţa de benzină / motorină vs curent electric. Nu mai spun că lipsesc.... Ulei motor, bujii / injectoare, sondă lambda, EGR, turbina, carburator, filtru particule, adblue, tobă cu ţeava de eşapament, pompă ulei, pompă combustibil !!! Care sunt doar pe motoarele termice.

  • @VALI, joi, 01.08.2019 13:44

    Viitoarea serie 7 va avea SI o versiune electrica, nu vor lipsi motorizarile clasice benzina si diesel, ca vor renunta la V12, posibil si V8, este altceva.

  • andrei, joi, 01.08.2019 16:35

    da, Edikkk, la astea se simplifica imens motorul. dar producatorii de piese auto nu vor fi asa incantati. dar se descurca ei, nu imi fac griji.

  • Vali, joi, 01.08.2019 19:17

    Mai vedem noi cum sta treaba cu motoarele clasice pe benzina si diesel :) Deocamdata Germania e tara cu cele mai mari emisii din UE, asa ca trebuie sa faca ceva rapid ca sa se integreze, ca ii rupe cu amenzi. Deci marmota invelea ciocolata cu motoarele diesel pentru 20 de ani :) Dar voi, romanasi adevarati, puteti sa o luati de buna :)

  • Edikkk, joi, 01.08.2019 20:52

    Chiar dacă dau faliment dle Andrei, producătorii de piese nu îmi pare rău.... Ne-au produs gaură în buget zeci şi zeci de ani de zile... :)))

  • Bogătanu, joi, 01.08.2019 21:21

    Pai de, mai Edikk. Daca esti sarac si-ti iei numa cazaturi la mana a saptea. Normal ca dai bani si dupa aia te defulezi pe toate siteurile ca ti-au dat gaura la buget.

  • ACE - Craiova, vineri, 02.08.2019 09:17

    O autonomie electrica de 700 km trebuie: - salutata si - incurajata, fara indoiala. BRAVOS BMW !!!

  • Edikkk, vineri, 02.08.2019 09:45

    Dle Bogătan de VW polo cu lanţul rupt (după garanţie) de 2 ori până în 180.000 km ce ziceţi ? Repede cu jignirile deaiurea. Dar cu Renault Clio fabricate în Turcia? Noi... Mmmmm?

  • Bogătanu, vineri, 02.08.2019 12:50

    Pai vad domnule Edik ca va e rusine sa specificati ce masina aveti. Haideti spuneti-ne. Eu, uite, va zic acum ce am eu. Un VW Polo cu lantul rupt. Matale ce rapciuga aveti de va tot plangeti ca v-a spart bujetul? Vad ca stiti multe despre injectoare, EGR, sonde senzori, pompe, filtre, AdBlue, turbine, tobe, sonde, bujii, uleiuri, vaseline si alte tromboane.

  • pipo, vineri, 02.08.2019 13:12

    Pai ca sa aiba masina intai tre' sa aiba kkkarnet ! Am asa ..un "feeling", ca nu are varsta necesara !

  • Edikkk, vineri, 02.08.2019 20:07

    Dle Bogatanu dacă zic BMW seria 7 mă credeţi? Nu e vorba doar de piese şi buget dar şi de timpul pierdut în service. Şi aici nu vorbesc de o persoană, eu sau dvs, vorbim de masa mare a consumatorilor români ! Vorbim de milioane de şoferi români şi sute de milioane europeni care cam sunt traşi în ţeapă cu maşinile care le cumpără de noi. Nu puneţi niciodată o întrebare la care nu puteţi răspunde şi dvs. Hai o zi bună. Urmează câţi bani am în bancă, asl, friends pe Facebook şi toate alea?? :))))

  • Bogătanu, sâmbătă, 03.08.2019 12:36

    Ha ha ha, ce abureli bagati! Un luptator progresist neinfricat ca dvs. impotriva poluarii, cancerului, topirii ghetarilor, cocalarilor cu premium, etc. sa aiba tocmai Seria 7! Ha ha ha. Presupun ca e si Diesel, nu? Hi hi hi. Pe bune, nu va crede nimeni. Spuneti mai multe despre masina, anul, cu cati km ati luat-o, motorizare, ... Tare asta, mi-ati facut ziua mai frumoasa, va multumesc. Ha ha ha ha ha

  • Edikkk, sâmbătă, 03.08.2019 14:42

    Ha ha ha, dle Bogatanu ... evident nu am BMW cum evident nici dvs nu aveţi Polo. Să spunem că momentan sunt bogat "spiritual" şi sentimental...