Viitoarea gama Audi A1: cinci usi, cabrio si S1 de 180 CP

Publicat vineri, 12.02.2010 10:58 de Mircea Meșter

Audi va extinde in urmatorii ani gama noului A1 cu trei versiuni specifice de caroserie care vor ridica modelul german la rangul de adversar complet pentru gama Mini.

Desi Audi A1 a fost prezentat in prima sa versiune - cu trei usi - abia la inceputul acestei saptamani, urmand sa fie lansat in premiera mondiala in 2 martie la Salonul Auto de la Geneva, informatiile legate de viitoarele versiuni de caroserie ale modelului german au inceput sa apara ca ciupercile dupa ploaie.

Conform primelor informatii de acest tip, gama A1 se va extinde pentru a se ridica la nivelul celei pe care o are Mini la aceasta ora.

A doua versiune de caroserie a lui Audi A1 va fi, normal, cea cu cinci usi, care va completa oferta germanilor pe segmentul B cu un model ceva mai practic, dar si usor mai scump. Va urma varianta A1 Cabrio, care pentru a pastra costurile la un nivel decent va utiliza un soft-top, in stilul patentat de Mini Cabrio in acest segment. Toate cele doua noi versiuni vor utiliza aceleasi motoare de pe versiunea cu trei usi a modelului.

Cea mai puternica versiune a lui Audi A1 va veni si ea ulterior, aceasta urmand sa se numeasca S1 si sa dispuna de un motor de 1.4 litri si 180 de cai putere cuplat la cutia S-Tronic cu sapte trepte deja prezenta optional pe versiunea 1.4 de 122 de cai, fara insa a beneficia de aportul unui sistemul de tractiune integrala. S1 se va inrudi direct cu Polo GTI, cele doua modele urmand sa dispuna de aceleasi "dedesubturi".

via | Autocar

  • Flavyuz, vineri, 12.02.2010 12:11
    S1

    Mini JCW e ceva mai performant decat S1

  • castravetele., vineri, 12.02.2010 12:12
    penibil

    wow ce realizare , 1.4 180cp, in 2010 opel vinde din 2006 Corsa D OPC 1.6 192 cp la un pret de 21.000 - 22.000 euro si astia vin cu s1 de 180cp care va costa cel putin 25.000 de mii ? bravo haudi, o mare realizare , ROG FRUSTRATII CU TDI-URI ULEIOASE sa se abtina de la comentarii NEGATIVE , sa ii lasam doar posesorii de benzinare sa comenteze ok ?

  • oq, vineri, 12.02.2010 13:38
    @castravetele

    Da ai dreptate, nu stiu dc chiar in 2006 dar in 2007 sigur aveau vers opc de 192 cp, insa perf nu sunt chiar asa de bune cum par, cuplul fiind slab si se stie ca transmisiile sunt cam proaste. Trebuie vazut ce cuplu va avea acest S1. ai cate sec pana la 100 km/ h. De ex cooper S care are doar 175 cp, deci cu 17 cp mai putin decat opc, are un cuplu mai bun si sta si mai bine la demaraj 0 -100km/ h. astept sa vad c perf vor avea cu S1.

  • ZgabeartA, vineri, 12.02.2010 14:01
    A1

    Salutare tuturor, Interesanta stire desi sunt contrariat. Nu spunea Audi ca S1 va fi primul S fara tractiune integrala si ca vor face modificari la masina a.i. sa poti pleca fara "scart" ? De ce s-au "sucit" ? OffTopic: @castravetele. Intradevar au facut de au facut si au crescut atat de mult preturile incat sincer nu stiu daca merita sa cumperi. Sincer (desi sunt fan audi si detin un audi) mi se pare exagerat pretul de 25.000 EUR. Cat despre ce spuneai cu 180 si comparai cu 1.6 192 corsa sunt sigur ca tfsi-ul are cuplu mai mult decat o turbina obisnuita si nu bag mana in foc, dar va scoate mai putin sutimi la 100 km. Zi buna, Gabi

  • tzenu_bmw, vineri, 12.02.2010 14:54
    S1 se va inrudi direct cu polo GTI.....

    deci putem sa spunem ca si A1 se inrudeste cu POLO.......nu doar versiunile de performanta........deci?? ci pretu????se va inrudi cu cel al lui polo gti sau va fi cu vreo 8 mii mai mult?????????

  • bobo, vineri, 12.02.2010 15:52
    sunupolo

    se stie ca din totdeauna audi a fost considerata o clasa premium fata de vw, asadar si preturile vor fi pe masura. cred ca pretul unui A1 va fi in aceeasi categorie cu al unui mini.

  • Castravetele, sâmbătă, 13.02.2010 18:19
    @castravetele de mai sus

    asa de mult iti palce nickul meu... zici ca ai fi ceva obsedat. Azi maine ma urmaresti prim parcare.